Työkaveri ei vedä vessaa
Työkaverini ei vedä vessaa siellä käytyään. Olen kertonut hänelle, että se ällöttää minua, sekä olen monet kerrat pyytänyt häntä vetämään sen tai laittamaan edes kannen alas merkiksi, jotta voi itse vetää sen näkemättä hänen kusiaan. Aina välillä hän muistaa tehdä niin, mutta sitten taas "unohtaa". Kyseessä aikuinen (yli 30v) ihminen. Mitä enää voin tehdä?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:24"]
Kuka käy vessassa kusella/paskalla... itse käyn ainoastaan lukemassa housut jalassa facebookin kännykällä
[/quote]Mä käyn sähköröökillä.
[/quote]
Mä käyn itkemässä.
No mun työkaveri on kuusikymppinen eikä pese käsiään vessassa käytyään. Edes paskalla käytyään. Mitenkään kuuntelematta hänen veden valutuksiaan aloin joskus ihmetellä, että miksei sinne roskikseen tule kenenkään muun käsienkuivauspapereita, kuin mun (ollaan siis kahdestaan työpisteessämme). Yöks.
2 No toi se vasta ällöö onkin! Kaikki bakteerit leviääsen paskasten käsien välityksellä. Enkö oo mitenkään ylibakteerikammonen, vaan se on fakta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:07"]
Työkaverini ei vedä vessaa siellä käytyään. Olen kertonut hänelle, että se ällöttää minua, sekä olen monet kerrat pyytänyt häntä vetämään sen tai laittamaan edes kannen alas merkiksi, jotta voi itse vetää sen näkemättä hänen kusiaan. Aina välillä hän muistaa tehdä niin, mutta sitten taas "unohtaa". Kyseessä aikuinen (yli 30v) ihminen. Mitä enää voin tehdä?
[/quote]
Liimaa vessanpöntön viereen muistilappu.
Askartele vessaan iso Muistilappu jossa lukee:
VEDÄ VESSA!
PESE KÄTESI!
Kuka käy vessassa kusella/paskalla... itse käyn ainoastaan lukemassa housut jalassa facebookin kännykällä
4 Itselle pahin painajainen on tuo "muistilappuja joka puolella työpaikka." Entinen pomoni harrasti sitä sairaalloisesti. Muistilapuista tulee pahamieli kaikille.
Kirjoita siihen muistilappuun: "Tuli sitä taikka tätä, älä vetämättä jätä."
no kaiken huippu oli kun mahavaivainen kollegani oli paskonut jotenkin kivan "pikku" tuhrun pöntön renkaalle kerran.. siihen vessaan en enää mennyt
Hirveää, kun tekisi mieli neuvoa aikuisia ihmisiä asioissa, jotka pitäisi oppi jo pikkulapsena. Minä katselin eilen kauhulla, kun naiset ei baarissa pesseet käsiään vessakäynnin jälkeen. Alkoi oksettaa, eikä tehnyt mieli juoda siinä baarissa enää mitään.
Joo iso ohje vessan seinälle vaan. Ja jos ei noin perusasiaa muista niin miten pystyy yleensä töistä suoriutumaan?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:27"]
[/quote]Mä käyn puuteroimassa nenänpääni.
Yleensä suora huuuuto auttaa! Sellaista ei kauaa kestä kukaan. Kokeile. Isoon ääneen. Oikein todella sydämen pojasta ja niin että sen kuulevat kaikki. Meillä firmassa loppui sikoilu huutooni.
No meillä joku k.see reunoille eikä ikinä nosta välikantta. Joka päivä kuivuneita tai kosteampia pisaroita pitkin välikantta. Joskus oli kunnon lammikko välikannella, jouduin pesemään pikkusuihkun kanssa. Tiedän melko varmuudella kestä kyse, jolloin vaihtoehtona ei ole asian ottaminen puheeksi. Miten aikuinen mies ei voi ymmärtää, että ei noin, ei ei.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 23:46"]
Joo iso ohje vessan seinälle vaan. Ja jos ei noin perusasiaa muista niin miten pystyy yleensä töistä suoriutumaan?
[/quote]
No ei hän kyllä suoriudukkaan
Ap