Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri ei vedä vessaa

Vierailija
01.01.2014 |

Työkaverini  ei vedä vessaa siellä käytyään. Olen kertonut hänelle, että se ällöttää minua, sekä olen monet kerrat pyytänyt häntä vetämään sen tai laittamaan edes kannen alas merkiksi, jotta voi itse vetää sen näkemättä hänen kusiaan. Aina välillä hän muistaa tehdä niin, mutta sitten taas "unohtaa". Kyseessä aikuinen (yli 30v) ihminen. Mitä enää voin tehdä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 23:46"]

Joo iso ohje vessan seinälle vaan. Ja jos ei noin perusasiaa muista niin miten pystyy yleensä töistä suoriutumaan?

[/quote]

No ei hän kyllä suoriudukkaan

Ap

Vierailija
2/18 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:24"]

Kuka käy vessassa kusella/paskalla... itse käyn ainoastaan lukemassa housut jalassa facebookin kännykällä

[/quote]Mä käyn sähköröökillä.

[/quote]

Mä käyn itkemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun työkaveri on kuusikymppinen eikä pese käsiään vessassa käytyään. Edes paskalla käytyään. Mitenkään kuuntelematta hänen veden valutuksiaan aloin joskus ihmetellä, että miksei sinne roskikseen tule kenenkään muun käsienkuivauspapereita, kuin mun (ollaan siis kahdestaan työpisteessämme). Yöks.

Vierailija
4/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 No toi se vasta ällöö onkin! Kaikki bakteerit leviääsen paskasten käsien välityksellä. Enkö oo mitenkään ylibakteerikammonen, vaan se on fakta.

Ap

Vierailija
5/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:07"]

Työkaverini  ei vedä vessaa siellä käytyään. Olen kertonut hänelle, että se ällöttää minua, sekä olen monet kerrat pyytänyt häntä vetämään sen tai laittamaan edes kannen alas merkiksi, jotta voi itse vetää sen näkemättä hänen kusiaan. Aina välillä hän muistaa tehdä niin, mutta sitten taas "unohtaa". Kyseessä aikuinen (yli 30v) ihminen. Mitä enää voin tehdä?

[/quote]

Liimaa vessanpöntön viereen muistilappu.

Vierailija
6/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askartele vessaan iso Muistilappu jossa lukee:

VEDÄ VESSA!

PESE KÄTESI!

Vierailija
7/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käy vessassa kusella/paskalla... itse käyn ainoastaan lukemassa housut jalassa facebookin kännykällä

Vierailija
8/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 Itselle pahin painajainen on tuo "muistilappuja joka puolella työpaikka." Entinen pomoni harrasti sitä sairaalloisesti. Muistilapuista tulee pahamieli kaikille.

Vierailija
10/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen muistilappuun: "Tuli sitä taikka tätä, älä vetämättä jätä."

Vierailija
11/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaiken huippu oli kun mahavaivainen kollegani oli paskonut jotenkin kivan "pikku" tuhrun pöntön renkaalle kerran.. siihen vessaan en enää mennyt

Vierailija
13/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää, kun tekisi mieli neuvoa aikuisia ihmisiä asioissa, jotka pitäisi oppi jo pikkulapsena. Minä katselin eilen kauhulla, kun naiset ei baarissa pesseet käsiään vessakäynnin jälkeen. Alkoi oksettaa, eikä tehnyt mieli juoda siinä baarissa enää mitään.

Vierailija
14/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo iso ohje vessan seinälle vaan. Ja jos ei noin perusasiaa muista niin miten pystyy yleensä töistä suoriutumaan?

Vierailija
15/18 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:27"]

[/quote]Mä käyn puuteroimassa nenänpääni. 

Vierailija
16/18 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästää vettä

Vierailija
17/18 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suora huuuuto auttaa! Sellaista ei kauaa kestä kukaan. Kokeile. Isoon ääneen. Oikein todella sydämen pojasta ja niin että sen kuulevat kaikki. Meillä firmassa loppui sikoilu huutooni.

Vierailija
18/18 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä joku k.see reunoille eikä ikinä nosta välikantta. Joka päivä kuivuneita tai kosteampia pisaroita pitkin välikantta. Joskus oli kunnon lammikko välikannella, jouduin pesemään pikkusuihkun kanssa. Tiedän melko varmuudella kestä kyse, jolloin vaihtoehtona ei ole asian ottaminen puheeksi. Miten aikuinen mies ei voi ymmärtää, että ei noin, ei ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan