Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen - miten valmis olet jos miehesi haluaa eturauhashieronnan?

Vierailija
01.01.2014 |

Kuinka moni teistä naisista on valmis tyydyttämään miehesi toiveet jos ne kohdistuvat pepun puolelle? Olisi myös kiva tietää vähän miten vastaajien ikä vaikuttaa vastauksiin....on sellainen tunne että nuoremmilla on enemmän ennakkoluuloja!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen todella valmis, oikeastaan mies voi hoitaa sen itsekin jos haluaa. Ostin miehelle joululahjaksi aneros-eturauhaskiihottimen ja sitä on jo kokeiltu. Haluaisin kokeilla sitä useamminkin, kulli oli todella kovana. Ensi kerralla ajattelin kokeilla millaista niin kovana seisovalla kalulla olisi ratsastaa.

Olen 40-vuotias.

Vierailija
2/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme harrasteet mieheni kanssa tuota usein, se kiihottaa minuakin.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotus olis ollu ihan ok, jos seksiehdotuksiin olis kuulunu jotain muutaki ku a) toi b) suihinotto. Teinkin tota pylly"hierontaa" muutaman kerran (ylläri, suihinoton yhteydessä), mutta sitte jossain vaiheessa alko hieman puuduttamaan tollanen seksi... okei, hän kertoi että "milloin tahansa voi kyllä tyydyttää naisen" säälittävää sormityöskentelyään tarkoittaen. Varsinaista yhdyntää sai kyllä ruinata ja ruinata. Toi ei oo mun mielestä ihan tasapainosta seksielämää yli 30-vuotiaalta mieheltä jos haluaa heterosuhteessa olla.

En vaan missään vaiheessa päässy miehen aaltopituudelle seksiasioissa enkä monessa muussakaan, ja ehkä ihan onneksi niin, joten jätin sen.

Tsiisus, alko ihan puistattaa taas ku ajatteli kyseistä äijää.

Vierailija
4/4 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 04:16"]

Ehdotus olis ollu ihan ok, jos seksiehdotuksiin olis kuulunu jotain muutaki ku a) toi b) suihinotto. Teinkin tota pylly"hierontaa" muutaman kerran (ylläri, suihinoton yhteydessä), mutta sitte jossain vaiheessa alko hieman puuduttamaan tollanen seksi... okei, hän kertoi että "milloin tahansa voi kyllä tyydyttää naisen" säälittävää sormityöskentelyään tarkoittaen. Varsinaista yhdyntää sai kyllä ruinata ja ruinata. Toi ei oo mun mielestä ihan tasapainosta seksielämää yli 30-vuotiaalta mieheltä jos haluaa heterosuhteessa olla.

En vaan missään vaiheessa päässy miehen aaltopituudelle seksiasioissa enkä monessa muussakaan, ja ehkä ihan onneksi niin, joten jätin sen.

Tsiisus, alko ihan puistattaa taas ku ajatteli kyseistä äijää.

[/quote]

Asiaa puhut tyttö! Olen itse mies joka nauttii suunnattomasti eturauhashieronnasta ja kyllähän se niin on että jos mies sulta tällaista pyytää niin kyllä sen pitää myös hoitaa sinun toiveesi! Jos kaikki vaan pyöris pelkästään miehen toiveiden ympärillä niin pieleen menee! Siis tytöt sanokaa tai selvästi osoittakaa mitä haluatte niin tyhmempikin aijä tajuaa ja jos sillä on vähänkään tolkkua niin myös toimii....