Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin hermot riekaleina, kun miehen poika tuli..

Vierailija
01.01.2014 |

Ollut pois toista viikkoa ja voi että olen nauttinut. Nyt alkoi taas välitön kiristely ja ahdistus kun tuo pentu saapui möykkäämään ja sotkemaan. Mua ei enää edes huvita tervehtiä häntä. Ei ole helppoa, ei. Voi kun tuo pysyisi muualla niin koko meidän perhe voisi paljon paremmin. Haukkukaa vapaasti, ei kiinnosta. Ero käy kyllä mielessä etenkin näinä päivinä harva se hetki. Poika nyt 13 eli 4-5 vuotta pitäisi vielä jaksaa tätä, että hän lojuu meillä joka toinen viikko.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:04"]

Onko aloittajalla omia lapsia? Jos on niin nekin kasvavat teini-ikäisiksi. Miten ap kestää omaa jälkikasvuaan aikanaan.

Ap sinun olisi syytä kasvaa aikuiseksi. Kurjan kasvuympäristön luot nuorelle pojalle, luuletko ettei hän vaistoa vihaasi vaikket sanoisi mitään. Et voi odottaa nuorelta kunnioitusta itseäsi kohtaan jos asenteesi on tuo. 

Jos sinulla on lapsia ja eroat, mieti jos sinun lapsiasi joku inhoaisi tuolla tavoin.

Olet kenties ollut osallisena aviorikoksessa ja sitten olet uusperheellinen, tämä on oma valintasi mies tuli elämääsi menneisyys mukanaan. Oikeastaan sinunlaisille nartuille tuo tilanne on ihan ok.

[/quote]

Kyllä minulla on omiakin ja heitä rakastan toki täysillä, myös teini-ikäisiä. Minun lapseni tekevät kotitöitä ja heille on kyllä käytöstavat opetettu toisin kuin tälle puolikkaalle. Jos exäni uudessa perheessä lapsiani vihattaisiin, en minä heitä sinne ainakaan joka toinen viikko tunkisi. Voisivat käydä sitten harvemmin isällään. Ap

[/quote]

Jos miehellä on yhtään järkeä päässä niin sun kannattaa olla aika varovainen noissa sanomisissa. Se olet sinä joka lentää ulos kun pistetään lapsi ja vaimo vastakkain.

t. Avioerolapsi

[/quote]

No voi voi, kyynel sentään. Oikein alkoi puntti tutista.

Vierailija
22/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on...kumpi mahtaa teidän perheessä olla lapsi? 

Ero on kovaa aikaa niin lapsille kuin aikuisille. Kaikilla on tottumista uusiin järjestelyihin mikä entisestään lisää turvattomuutta ja epätietoisuutta elämän jatkuvuudesta. Mutta ymmärtävien ja kuuntelutaitoisten vanhempien lapsilla on parhaat edellytykset selvitä erosta ilman suuria tuskia.

Lapsi kaipaa myös huomiota ja juuri edellä mainitulla tavalla hän sitä myös hakee tahtoisitte sitä tai ette. Teidän päätettävissä on se hyväksyttekö te tuon lapsen perheeseen vaiko ette.

Ennen kuin perustaa uuden perheen saatikka uuden suhteen vanhan suhteen jälkeen pitäisi myös osata ymmärtää että miehen lisäksi suhteeseen saattaa liittyä myös muita osapuolia kuin se karvas ukko. Siksi näistäkin asioista olisi pitänyt puhua ennen suhteen luomista saatikka yhteen muuttamista. Oma Lapsi kun on usein rakkain henkilö vanhemmille. Sen kanssa sinun pitää elää tai sitten erota.

Hakekaa ammatti apua ennen kuin on myöhäistä sillä minun mielestä lapsella on suuri hätä johon hän tarvitsee kuuntelevia ja ymmärtäväisiä vanhempia ympärilleen, Jotka osaavat itsensä lisäksi myös välittää muista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:02"]

Jos ottaa ihmisen jolla on lapsi tai lapsia, pitäisi jo ottaessaan tietää että siinä tulee samalla koko paketti . Niitä lapsia ei ole pakko rakastaa jos ei osaa, mutta hyväksyttävä ne on ja kohdeltava oikeudenmukaisesti ja muutenkin hyvin.  Ja jos ei voi näin tehdä, on parempi jo alunperinkin etsiä puoliso jolla niitä lapsia ei ole.

[/quote]

Täyttä lapsellista paskaa koko kirjoitus.

Vierailija
24/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaatisit miehesi kanssa lapselta niitä kotitöiden tekemisiä? Ja samalla kohtelisit häntä täsmälleen samoin kuin omia lapsiasikin. Et voi vaatia velvollisuuksia mutta olla antamatta oikeuksia. Joko hän on perheenne täysivaltainen jäsen tai sitten se vierailija, jonka ei tarvitse tehdä mitään. Sinun ja miehesi valinta.

Jos miehesi ei halua maksaa elatusmaksuja, hän varmaan sitten kasvattaa lastaan puoliksi eli toisin sanoen jos teini ei osaa käytöstapoja, vika on puoliksi hänen äitinsä ja puoliksi hänen isänsä. Toisaalta kun hän asuu puoliksi kummallakin, niin käytöstavattomuus teidän kodissanne on täysin lapsen isän vikaa. Puhupa sille ukollesi tai vaihda miestä. Itse olet elämäsi valinnut.

Vierailija
25/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:19"]

Onko aloittajalla omia lapsia? Jos on niin nekin kasvavat teini-ikäisiksi. Miten ap kestää omaa jälkikasvuaan aikanaan.

Ap sinun olisi syytä kasvaa aikuiseksi. Kurjan kasvuympäristön luot nuorelle pojalle, luuletko ettei hän vaistoa vihaasi vaikket sanoisi mitään. Et voi odottaa nuorelta kunnioitusta itseäsi kohtaan jos asenteesi on tuo. 

Jos sinulla on lapsia ja eroat, mieti jos sinun lapsiasi joku inhoaisi tuolla tavoin.

Olet kenties ollut osallisena aviorikoksessa ja sitten olet uusperheellinen, tämä on oma valintasi mies tuli elämääsi menneisyys mukanaan. Oikeastaan sinunlaisille nartuille tuo tilanne on ihan ok.

[/quote]

Kyllä minulla on omiakin ja heitä rakastan toki täysillä, myös teini-ikäisiä. Minun lapseni tekevät kotitöitä ja heille on kyllä käytöstavat opetettu toisin kuin tälle puolikkaalle. Jos exäni uudessa perheessä lapsiani vihattaisiin, en minä heitä sinne ainakaan joka toinen viikko tunkisi. Voisivat käydä sitten harvemmin isällään. Ap

[/quote]

Jos miehellä on yhtään järkeä päässä niin sun kannattaa olla aika varovainen noissa sanomisissa. Se olet sinä joka lentää ulos kun pistetään lapsi ja vaimo vastakkain.

t. Avioerolapsi

[/quote]

[/quote]

Läskit ne vaan väräjää!

t. Ei edelline 

Vierailija
26/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiä

Miksi et ohjaa ja neuvo tätä lasta tekemään kotitöitä?

Oletko kertonut vihastasi puolisollesi ja lapsen äidille? Jos et niin mistä tietävät että lapsen olisi parempi äidillään.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
27/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:19"]

[/quote]

[/quote]

t. Avioerolapsi

[/quote]

[/quote]  En muuten jaksa näitä lapsellisen typeriä kirjoituksia, mutta sen verran alkoi kiinnostaa, että mikä mahtaa kirjoittajan ikä olla ???

Vierailija
28/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:48"]

Kaikki sympatiat pojan puolella.

Eroa ja mene vittuun bitch.

[/quote]

=D Samat sanat sulle, lehmä. Tosin vittuun on hankala mennä. Ehkä sun vittuun mahtuis?

[/quote]

Vanhempien pitäisi valvoa lastensa netissä käyttäytymistä, kun tulee vauvapalstalle tällaisia keskenkasvuisia ääliöitä. Mistä niitä oikein sikiää? ;)

[/quote]

Sanoo kaveri, joka ei tiärä mistä lapsia tuloo.

Vierailija
29/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tekstissä käy selväksi mistä hommassa on kyse. Kaksi itserakasta ihmistä ovat löytäneet toisensa joilla ei ole haluakaan hoitaa saatikka rakastaa lapsia. Lapset kun ovat tuollaisia ja murrosiän tullessa hakevat itsenäisyyttä ja paikkaansa maailmasta ilmankin avioeroja saatikka avioeron keskellä.

Mitäs jos te kaksi "aikuista" vai pitäisikö puhua lasta luopuisitte yhteishuoltajuudesta ja antaisitte tuon pojan häntä rakastavalle äidille takaisin. 

Miehellesi sanottakoon munaa ei pidä tunkea joka rakoon jos ei ole valmis kantamaan sen tuloksesta vastuuta. (ehkä lauta-aidan reikä olisi sinun kaltaiselle miehelle sopivampi ratkaisu. Varo silti tikkuja niistäkin voi tulla harmia)

Toivon hartaasti ettei teidän kaltaisenne ihmiset ikinä hankkisi lapsia ympärilleen!

Vierailija
30/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää ap:n kaltaisia ihmisiä vaan halveksin heitä syvästi. Tuollaiset ihmiset eivät olisi ansainneet omia lapsia ollenkaan ja toivon, että miehesi ymmärtäisi kuinka inhottava olet ja jättäisi sinut.

Itsellänikin on uusperhe, miehellä ennestään kaksi lasta, minulla yksi ja yksi yhteinen. Mitään uusperhettä ei olisi ikinä tullut ellei heti alussa olisi miehen kanssa yhdessä sovittu, että miten lapsia kasvatetaan ja kohdellaan ja ellei molemmille olisi ollut itsestäänselvyys, että kaikkia lapsia on kohdeltava tasapuolisesti.

Kaikilta lapsilta edellytetään samoja käytöstapoja ja samoja sääntöjä ja minä komennan mieheni lapsia siinä missä omiani. Jos ap ei ole tyytyväinen miten miehen poika käyttäytyy, niin voi vaan katsoa peiliin. Ainoa syy siihen on, että ap ja todennäköisesti myös ap:n mies (koska ei saa lastansa ja akkaansa kuriin) ovat paskoja vanhempia. Ei ole lapsen vika jos sitä ei ole kasvatettu kunnolla.

Vierailija
31/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin erota kun riitelin miehen lasten kanssa.Menin itseeni, käsittelin mustasukkaisuutta, aloin osallistua lasten kanssa keskusteluun. Nyt en vaihtaisi tätä mihinkään.

Kakara olet jos et tuohon pysty enkä minäkään ole kuin vasta 25 v.

Vierailija
32/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sytytä itsesi tuleen!

Vierailija
33/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäis muka ymmärtää jotain persereikäpentua jota just ex ei viiti kasvattaa ja joka saaolla tommonen räkänokka- tuleva mummonpotkija.

mä häpeäisin, jos mun pennut ois tuommosia, että oirehtivat noin huonolla käytöksellä,se kertoo, että eronneet vanhemmat ei viitsi kasvattaa ja muka ihmetellään,että miten se on tuommonen.

aloittajalle - eikä ukkos komenna pentua kun se on teillä, sehän koettelee rajoja.

ite en alistuisi tuommoseen ollenkaan, olenkin aikoinaan jättäny tämmösen munattoman ukon joka ei saanu mitään kuria pennuilleen, yritti raukka rahalla hyvitellä,mitähän niistäkin on tullu- niitten pentujen kans ei iljennyt liikkua julkisella paikalla.

joo ja lapsia mulla on, erittäin hyvin kasvatettuja.

Vierailija
34/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit ap:lle! Aivan varmasti ottaa päähän, jos omat teinit on kunnollisia nuoria ja puolipoika on kiittämätön nulikka, joka on passattavana joka toinen viikko. Miksi ihmeessä edes pitäisi vaan kiltisti sietää tommoisia räkänokkia? Samaten olisin myös vihainen pojan isälle, jota ei tunnu kiinnostavan pojan käytös tippaakaan, jos kakaraan ei mitään rotia ole saatu.

Vierailija
35/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen perheneuvottelu pystyyn, tarvittaessa pojan äiti mukaan. Selvät säännöt kotitöistä, siisteydestä, pelaamisesta jne. Teet tuolla angstaamisella hallaa kaikille, et vähiten itsellesi.

Vierailija
36/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinullako ei ole mitään sananvaltaa tähän lapseen ja lapsen käytökseen? Oletat että miehesi hoitaa asian puolestasi? Voi hyvää päivää.. Siis kuinka avuton sä olet? Lapsi asuu osin Sinun kotonasi jossa myös Sinä käytät määräysvaltaasi. Mikset siis tee sääntöjä selväksi myös miehesi lapselle? Et uskalla nousta avutonta miestäsi vastaan? Tunnut olevan melko avuton kasvattaja. Ota nyt oma asemasi omassa kodissasi ja laita tämä teini ruotuun äläkä vingu täällä palstalla.

Vierailija
37/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias poika ei tee oma-aloitteisesti juuri mitään aikuisen mielestä hyödyllistä. Sekä on luonnon laki :). Kasvatusta kehiin, nainen...

Vierailija
38/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:54"]

13-vuotias poika ei tee oma-aloitteisesti juuri mitään aikuisen mielestä hyödyllistä. Sekä on luonnon laki :). Kasvatusta kehiin, nainen...

[/quote]

*sehän

Vierailija
39/39 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatia ap:lle. Ei ole helppoa jos joku lapdi tulee teini angsteineen, sotkee ja kiukuttelee. Jos olisin ap tekisin erittäin selväksi miten minun ja perheeni kodissa ollaan ja eletään. Jos ei teinille passaa ei tartte tullakkaan. Kyllä teini osaa käyttäytyä hyvin jos vaan haluaa. Nyt ei taida vaan haluta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi