Miksi jotkut eivät nai kuukautisten aikana?
Pelkäättekö omaa vertanne? Meillä mies ottaa suihinkin multa kun on kuukautiset. Vaihtaisin miestä, jos ei pystyis panemaan menkkojen aikana.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:35"]
No, kun sitä verta tulee loruttelemalla ja vähän väliä myös sellaisia isoja verihyytymäkokkareita... Muutenkin epämukava/epähygieninen olo, kun pitää tampooneja ja siteitä jatkuvasti käyttää ja vaihtaa ja saa pelätä, että läpi tulee.
[/quote]
mitä sitten? Mullakin tulee niitö limaklönttejä, mutta ei ole vielä haluihin vaikuttanut.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 17:43"]
Heitän ilmoille kysymyksen. Miten käytännössä toteutatte seksin menkkojen aikana? Suihkussa seksiä ei oikein meillä mahdu harrastamaan ja vaikka olisinkin halukas niin ajatus siitä, että lakanat ja petari pitäisi viikon ajan kuussa vuorata suojamuovilla ei ole mieluinen. Miten siis oikein teette sen? Lakana- ja petariostoksille kerran kuussa vai ettekö vain välitä, että verta on joka paikassa? Minusta ajatus on häiritsevä ja hieman vastenmielinen. Vinkit ovat tervetulleita.
t. Niagara
[/quote]
Monta pyyhettä tai päiväpeitto alle ja menoksi. Ei elämästä selviä tahroitta.
Ihmettelen, miten monet on niin mielikuvituksettomia ja yhdyntäkeskeisiä, että se on joko pano tai ei mitään - naisetkin!
Meillä mies innostui nuolemaan mua menkkojen aikaan kun käytän kuukuppia. Siistiä, kiihottavaa, rentouttavaa! Menkkojen jälkeen olenkin sitten niin himokas, että silloin tekee taas mieli panna.
En halua. Ja olen niin kiukkuinenkin, että kannattaa pysyä kaukana... Suuseksiajatuskin yököttää: on kuin jostain b-luokan kauhuleffasta, kun jalkojen välistä nostaa päänsä mies, jonka suupielistä ja kulmakarvoista roikkuu verta ja verihyytymiä... Yök. Olen estoinen, myönnetään. Onneksi hormonikierukka vei koko kuukautiset :)
Minua inhottaa ajatuskin minkäänlaisesta seksistä menkkojen aikaan. Minulla on silloin melkoisen huono olo: vatsa sekaisin, mieliala maassa, alavatsakramppeja, turvotusta ja hormonifinnejä, ja lisäksi vuotoni on ekat 3 päivää todella erittäin runsasta ja hyytymäistä. Ei siinä kyllä seksiä tee mieli, yrittää vaan taas kestää taas yhdet menkat.
Ja minusta pieni kuukausittainen tauko seksissä lisää mukavasti himoa ja intoa sitten kun taas on menkat ohi :) Mies malttamattomana kyselee aina montako päivää vielä ja selvästi on innoissaan siitä kun sitten saa taas. Osaa arvostaa paremmin kun ei saa aina.
No hyi v*ttu niitä, jotka harrastaa seksiä menkkojen aikana! Veri haisee jne.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 16:52"]
Mä en halua panoja kuukautisteni aikana koska alapää on todella kipeänä; on kramppeja ja muuta vaivaa.
- ei tosin estä mua ottamasta suihin tai rintojen väliin naimista.
[/quote]
tai miestä antamaan suuseksiä sulle?
[/quote]
Lue ja ymmärrä: alapää on todella arkana kuukautisten aikana.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 18:52"]
Ihmettelen, miten monet on niin mielikuvituksettomia ja yhdyntäkeskeisiä, että se on joko pano tai ei mitään - naisetkin!
Meillä mies innostui nuolemaan mua menkkojen aikaan kun käytän kuukuppia. Siistiä, kiihottavaa, rentouttavaa! Menkkojen jälkeen olenkin sitten niin himokas, että silloin tekee taas mieli panna.
[/quote]
No, jos sormileikit ja suuseksikin käyvät kipeää kuukautisten (ja hormonivaihtelun) takia herkille limakalvoille ja kipeä olo vie halut, ei tarvitse olla edes mitenkään yhdyntäkeskeinen pidättyäkseen tai paremminkin ollakseen ihan tyytyväisenä ilman, kunnes menkat ovat ohi. Alapää on ainakin mulla toisena menkkapäivänä kokonaan semmoisessa särkevässä kramppimaisessa tilassa, joka siis koskee sekä emäntitä ja sen suuaukkoa että muutakin genitaalialuetta, kuten klitorista. Muuten maistuu seksi mulle, mutta yleensä kp 2 jätän enemmän kuin mielelläni väliin. Ymmärrän hyvin, että ne naiset, joiden olo on menkkojen alusta loppuun yhtä kurja, eivät halua vaikka sitten viikkoon seksiä lainkaan.
Mies ei suostu kun sitä ällöttää.
Mies ei suostu kun sitä ällöttää.
Siks koska en voi muuta kuin maata sikiöasennossa ja vaihtaa sidettä puolen tunnin välein. Mun mielestä on aika skitsoo jos uhkaa jättää miehensä jos ei saa munaa menkkojen aikana
Menkkojen ekana päivänä ja vikoina päivinä seksi sujuu, mutta siinä välissä on liian liukasta yhdyntään. Minä saatan ottaa suihin silloin, mutta en erityisesti kaipaa muuta seksiä niiden parin päivän aikana. Suihkussa saatetaan hommailla silloin tällöin ihan läpi menkkojen, mutta ei ollenkaan joka kuukausi.
haluan silloinkin seksiä jos ei vaan masu oo liian kipee. verenhaju toisaalta on ällöttävää ja ne verihyytymät..joskus oon miehen kalulta sellasen äkkiä nypännyt.. onneksi ei huomannut
Miksi ihmeessä uhkaat miestäsi erolla mikäli et saa seksiä? Eikö sun miehellä tosiaan ole oikeutta kieltäytyä seksistä? Sehän on ihan ihmisoikeus, meillä se oikeus on kummallakin osapuolella. Jos ei halua ei ole pakko, eikä toinen ala kiristää toista uhkaamalla erolla. Jos tilanteenne todella on tuo, niin suosittelen että menet johonkin seksiterapiaan, ei tuo ole enää normaalia. Normaali ihminen (oli sitten mies tai nainen) ottaa toisen mielipiteen huomioon eikä uhkailemalla vie omaa tahtoaan läpi. Jos seksivimmansa takia uhkailee toista niin ei se enää normaalia ole.
Niin ja nainen voi nauttia seksistä vaikkei sitä harrastaisi menkkojen aikana. Ne menkat ei ainakaan mulla kestä kuin max. 5 päivää. Siinä on kuukaudessa aika monta päivää nauttia seksistä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:42"]
Miksi ihmeessä uhkaat miestäsi erolla mikäli et saa seksiä? Eikö sun miehellä tosiaan ole oikeutta kieltäytyä seksistä? Sehän on ihan ihmisoikeus, meillä se oikeus on kummallakin osapuolella. Jos ei halua ei ole pakko, eikä toinen ala kiristää toista uhkaamalla erolla. Jos tilanteenne todella on tuo, niin suosittelen että menet johonkin seksiterapiaan, ei tuo ole enää normaalia. Normaali ihminen (oli sitten mies tai nainen) ottaa toisen mielipiteen huomioon eikä uhkailemalla vie omaa tahtoaan läpi. Jos seksivimmansa takia uhkailee toista niin ei se enää normaalia ole.
Niin ja nainen voi nauttia seksistä vaikkei sitä harrastaisi menkkojen aikana. Ne menkat ei ainakaan mulla kestä kuin max. 5 päivää. Siinä on kuukaudessa aika monta päivää nauttia seksistä.
[/quote]
Mulla kestää viikon menkat. joten on se aika pitkä aika. enkä todellakaan kiristä miestäni antamaan. Hän antaa koska haluaa. tarkoitin, että en seurustelisi miehen kanssa joka ei pysty naimaan tai antamaan suuseksiä menkkojen aikana. :) kai mulla on oikeus seurustella sellaisten miesten kanssa kun haluan?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 20:38"]
haluan silloinkin seksiä jos ei vaan masu oo liian kipee. verenhaju toisaalta on ällöttävää ja ne verihyytymät..joskus oon miehen kalulta sellasen äkkiä nypännyt.. onneksi ei huomannut
[/quote]
Ällöttävää lapsikieltä.
Meillä harrastetaan seksiä silloinkin, kun on kuukautiset. Nuorempana vaimo vielä antoi nuolla itseään myös kuukautisten aikaan mutta jossakin vaiheessa sille tuli toppi eli nuolukielto kuukautisten aikana. Minulle asiassa ei olisi edelleenkään ongelmaa.
m50
Mä pidän näitä ihmisiä, jotka "panee" joka päivä, ja kuolee, jos seksiä ei saa viikkoon, hieman yksinkertaisina. Seksikö on teidän ainut ilo elämässä? Eikö teillä ole harrastuksia tai mitään mielenkiinnon kohteita, kun jatkuvasti on seksi mielessä? Itse en yksinkertaisesti jaksaisi joka päivä, kun muitakin aktiviteetteja on, jotka vie aikaa ja energiaa. Johan se alkaa kyllästyttää, jos se on vain yksi rutiini lisää, joka on pakko mahduttaa päivään kuin päivään, jopa kuukautisten aikana, olotilasta ja miehen mielipiteestä riippumatta. Voi jessus. Lapsellista. Tietty, jos seksi on ainut asia, joka on yhteistä kumppanin kanssa, niin ihan ymmärrettävää, että se saa suhteettoman suuren merkityksen. Onneksi meillä voidaan nauttia yhdessäolosta muutenkin kuin seksin merkeissä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 21:53"]
Mä pidän näitä ihmisiä, jotka "panee" joka päivä, ja kuolee, jos seksiä ei saa viikkoon, hieman yksinkertaisina. Seksikö on teidän ainut ilo elämässä? Eikö teillä ole harrastuksia tai mitään mielenkiinnon kohteita, kun jatkuvasti on seksi mielessä? Itse en yksinkertaisesti jaksaisi joka päivä, kun muitakin aktiviteetteja on, jotka vie aikaa ja energiaa. Johan se alkaa kyllästyttää, jos se on vain yksi rutiini lisää, joka on pakko mahduttaa päivään kuin päivään, jopa kuukautisten aikana, olotilasta ja miehen mielipiteestä riippumatta. Voi jessus. Lapsellista. Tietty, jos seksi on ainut asia, joka on yhteistä kumppanin kanssa, niin ihan ymmärrettävää, että se saa suhteettoman suuren merkityksen. Onneksi meillä voidaan nauttia yhdessäolosta muutenkin kuin seksin merkeissä.
[/quote]
Miksi dissaat niitä jotka haluavat paljon seksiä? Seksi on loistava harrastus! Ja tottakai on muitakin harrastuksia mutta seksi on se tärkein. Ja ei sitä mihinkään tartte mahduttaa. Kun haluaa toista niin paljon niin ei se todellakaan ole mikään työtehtävä muiden joukossa. Eikä se ole tylsää, päinvastoin. Miksi pidät niitä joilla on hyvä libido yksinkertaisina? tottakai voi parisuhteessa tehdä muutakin kuin harrastaa seksiä mutta miten nämä ovat poissulkevia? Meillä on joka päivä seksiä ja silti laitetaan yhdessä ruokaa, katsotaan yhdessä leffoja, kiehnätään toistemma kainalossa, hierotaan, käydään lenkillä yms. Se, että joka päivässä on pano, ei sulje muuta elämää pois. Mulle viikon tauko seksissä on pitkä aika. Joillekin pitkä aika on viikko ja joillekin kuukausi.
Tajuutteko, että on niitäkin miehiä jotka ei nuole naisia edes silloin kun näillä ei ole kuukautisia? Joten mun on tosi vaikea käsittää, että miten joku mies suostuu antamaan naiselle suuseksiä jos naisella on menkat, koska mulla ainakin on ollut poikaystäviä jotka ei oo suostuneet antamaan suuseksiä koskaan. Mielestäni on tosi harvinaista jos löytää miehen joka suostuu antamaan suuseksiä, itse kyllä haluavat että otetaan suihin joka kerta.