Miksi jotkut eivät nai kuukautisten aikana?
Pelkäättekö omaa vertanne? Meillä mies ottaa suihinkin multa kun on kuukautiset. Vaihtaisin miestä, jos ei pystyis panemaan menkkojen aikana.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:30"]
just joo. Naiselta ei oteta suihin.
[/quote]
Tottakai otetaan :) Mies lutkuttaa klittaa.
Meillä mies ei suostu koskemaan jos vuodan verta. Mitä helvettiä, erite kuin erite, väri vain on eri?
No suhteellisen ikävää se on, eikä suihkussa ole kiva hommailla. Tamponikin pettää välillä puolessa tunnissa, joten tuollainen hulahdus menee läpi vaikka sängyllä olis useampi pyyhe alla, muovilakanat taas liimaantuisi persauksiin.
Siks ku oon ite niin herkkänä et sattuu helposti.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:32"]
Meillä mies ei suostu koskemaan jos vuodan verta. Mitä helvettiä, erite kuin erite, väri vain on eri?
[/quote]
Mä en yksinkertaisesti pystyis olemaan viikkoa ilman seksiä. Joten mies panee, tai on eksä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:33"]
Siks ku oon ite niin herkkänä et sattuu helposti.
[/quote]
Mies nuolee sut?
No miksi juuri menkkojen aikana pitäisi naida?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:34"]
No miksi juuri menkkojen aikana pitäisi naida?
[/quote]
Häh? Meillä pannaan joka päivä. Joten oishan se ihan sairaan pitkä aika jos joutuu viikon oleen ilman kun kolme viikkoa nai joka päivä.
Jaa epäilen et ap on mies. Jokainen nainen tietää että tavara on jopa kipeä, mutta ainakin arka menkkojen aikana. Tuskin muutenkaan olo kauheen seksikäs. Harva innostuu kuitenkaan ärtyneeseen värkkiin mitään ylimääräistä hinkkaamaan jos vähän järkeä.
On teilläkin jutut,eiköhän se ole jokaisen pari suhteen asia,mitä touhuavat,toiset tykkää toiset ei ,mitä sitten.Luulisi,et on parempiakin puheen aiheita,tai sit on taas joku provo
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:37"]
Jaa epäilen et ap on mies. Jokainen nainen tietää että tavara on jopa kipeä, mutta ainakin arka menkkojen aikana. Tuskin muutenkaan olo kauheen seksikäs. Harva innostuu kuitenkaan ärtyneeseen värkkiin mitään ylimääräistä hinkkaamaan jos vähän järkeä.
[/quote]
Ihan nainen olen. Et ole siis ikinä tavannut naista joka nauttii seksistä? Mulla ei ainakaan pillu ole kipeä. Maha ja selkä sitten taas ovat aivan helvetillisen kipeet, mutta seksi vaan auttaa niihin kramppeihin. Mutta ei mulla pillu kyllä mitenkään herkkä tai kipeä on. Jos sulla on, niin pahoittelen. Mutta voishan mies esim nuolla sut? Mä haluun menkkojen aikana ihan yhtälailla seksiä kuin muutenkin. Ei menkat tee musta mitenkään epäseksikästä, nyt eletään 2000-lukua...
Kannattaa muistaa ettei kaikki ole samanlaisia. Me voidaan harrastaa seksiä menkkojenkin aikana, en ole kipeä enkä vuoda kuin niegara tms, mutta kaikilla ei ole asiat samoin.
Miksi muuten aina kaikki seksistä nauttivat naiset yritetään leimata miehiksi tällä palstalla? :D
Ai äijä nuolis veristä pillua??? Ootko sairas??? Nuole itte miehes veristä peräreikää
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:40"]
Onneksi en ole sinä.
[/quote]
kui? eikö muka olisi ihanaa saada seksuaalinen tyydytys joka päivä?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:41"]
Ai äijä nuolis veristä pillua??? Ootko sairas??? Nuole itte miehes veristä peräreikää
[/quote]
Meillä on ainakin ihan normaalisti suuseksiä menkkojen aikana. Ei siinä ole mitään sairasta. Eikä vertakaan kauheasti ole, kun suihkuttaa pillukan ennen hommia.
[/quote]
Sun kokemus ei ole jokaisen naisen kokemus. Mulla on törkeet kuukautiskivut, mutta värkki ei ole kipeä eikä edes erityisen arka. Kiihottuminen ja varsinkin orkku auttaa kuukautiskipuihin kivasti. Seksikäs olo mulle tulee, kun näen miehen haluavan mua myös kuukautisten aikana. Kääntäen tulis varmaan aika epävarma olo, jos mies torppais seksin sillä perusteella että kun sulla on noi hillopäivät. Alkaisin varmaan miettiä muinakin päivinä, että mitenköhän täydellisessä kuosissa mun kropan on oltava, jotta herralla ottaisi eteen?
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 15:43"]
[/quote]
Sun kokemus ei ole jokaisen naisen kokemus. Mulla on törkeet kuukautiskivut, mutta värkki ei ole kipeä eikä edes erityisen arka. Kiihottuminen ja varsinkin orkku auttaa kuukautiskipuihin kivasti. Seksikäs olo mulle tulee, kun näen miehen haluavan mua myös kuukautisten aikana. Kääntäen tulis varmaan aika epävarma olo, jos mies torppais seksin sillä perusteella että kun sulla on noi hillopäivät. Alkaisin varmaan miettiä muinakin päivinä, että mitenköhän täydellisessä kuosissa mun kropan on oltava, jotta herralla ottaisi eteen?
[/quote]
komppi! Mä rakastan menkkaseksiä!
Mietipä sitä.