Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinmyyntiä tehneet (lehtimyyjät)!

Vierailija
09.10.2020 |

Kuinka monta tuntia teitte puhelinmyyntiä päivässä ja kuinka monta tilausta saitte tehtyä ensimmäisen viikon aikana päivittäin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuup

Vierailija
4/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :D

Vierailija
5/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala tälle alalle, se on ihmisten kiusaamista puhtaimmillaan. Saisi hävitä historian kirjoihin koko puhelinmyynti.

Vierailija
6/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ala tälle alalle, se on ihmisten kiusaamista puhtaimmillaan. Saisi hävitä historian kirjoihin koko puhelinmyynti.

En aio työssäni kiusata ketään. Pakko on tehdä jotain työtä, kunnes saan paikan muualta. Mielummin puhelinmyyntiä kun se, että työkkäri hengittää niskaan. Kokemuksia tosiaan? Olen ollut vasta pari viikkoa ja haluaisin tietää kuinka hyvä olen tässä työssä. Ap

Vierailija
7/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

8h päiviä tein heti ekalla viikolla ja tilauksia tuli 16kpl.

Vierailija
8/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio työssäni kiusata ketään. Pakko on tehdä jotain työtä, kunnes saan paikan muualta. Mielummin puhelinmyyntiä kun se, että työkkäri hengittää niskaan. Kokemuksia tosiaan? Olen ollut vasta pari viikkoa ja haluaisin tietää kuinka hyvä olen tässä työssä. Ap

Ihan mielenkiinnosta: miten paljon sinä myyt? Itselläni ei siis ole mitään käsitystä koko alasta ja palkkauksesta.

Vierailija
9/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 16 tilausta viikossa.

Vierailija
10/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen myös 8h päiviä ja tilauksia keskimäärin 8-10/päivä, melkein 2 viikkoa tehnyt. Onko ihan hyvä määrä? Ap

Vierailija
11/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis 16 tilausta viikossa.

Hmm... ehkä minulla on käynyt aloittelijan tuuri. Ap

Vierailija
12/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen myös 8h päiviä ja tilauksia keskimäärin 8-10/päivä, melkein 2 viikkoa tehnyt. Onko ihan hyvä määrä? Ap

No on todella hyvä määrä! Kai pomokin sen sanoo sulle?

Vierailija
13/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on todella hyvä määrä! Kai pomokin sen sanoo sulle?

Onko oikeasti? Pomo kyllä sanoo, mutta tuntuu tsemppaavan ihan kaikkia. Ap

Vierailija
14/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sun myyntimäärä olisi alle halutun kahden viikon jälkeen, niin pomo olisi sanonut sulle jo heipat.

Vierailija
15/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolme päivää ja sain potkut koska myin vaan yhden per päivä xD eipä siinä en kyllä tykännyt työstäkään

Vierailija
16/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kolme päivää ja sain potkut koska myin vaan yhden per päivä xD eipä siinä en kyllä tykännyt työstäkään

Puhelinmyynnissä on suuri vaihtuvuus työntekijöissä. Samana vuonna saattaa vaihtua koko työntekijäporukka.

Vierailija
17/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskasta työtä tämä kyllä on. Itse olen vielä ujo ja introverttikin, en olisi voinut kuvitellakaan tämänlaista työtä itselleni, mutta kun vaihtoehdot olivat vähissä, niin ei muu auttanut. Ehkä tämä työ auttaa pääsemään ujoudestakin eroon ainakin osittain. Ap

Vierailija
18/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä koko puh.myynti sais olla laissa kielletty.

Ihan todella typerää, kun sulle tuputetaan melkeen väkisin jotain mitä sä et v*ttu halua, ja soitellaan monta kertaa sen jälkeen silti jos olet joskus erehtynyt vastaamaan.

Onneksi tällä hetkellä salanen puh.num ja vastailen vain tuntemilleni ihmisille.

Vierailija
19/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä koko puh.myynti sais olla laissa kielletty.

Ihan todella typerää, kun sulle tuputetaan melkeen väkisin jotain mitä sä et v*ttu halua, ja soitellaan monta kertaa sen jälkeen silti jos olet joskus erehtynyt vastaamaan.

Onneksi tällä hetkellä salanen puh.num ja vastailen vain tuntemilleni ihmisille.

Pitää puhelinmyyjiäkin ymmärtää. Systeemi soittaa automaattisesti seuraavalle, eikä puhelinmyyjä tiedä sitä, jos on ennen soitettu samalle asiakkaalle. Suurin osa puhelinmyyjistä taitaa olla provisiopalkalla ja iso joukko on opiskelijoita . Voit pyytää markkinointikiellon, jos et halua puhelinmyyjien soittavan sinulle. Olen myös sitä mieltä, että jos ei halua sitä tuputusta, niin voi ihan hyvin iskeä sen luurin korvaan ja tosiaan pyytää sen markkinointikiellon.

Vierailija
20/25 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tosi hyvin vasta-aloittaneelle! Itsellä myös puhelinmyynti auttoi ujoudessa, olin 6 vuotta puhelinmyyjänä. Tsemppiä ap! 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä