Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin miehesi sanoi viimeksi rakastavansa sinua?

Vierailija
01.01.2014 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Kännissä on kyllä sanonut rakastavansa katuhuoraa jonka kanssa mua pettää

Vierailija
22/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen tuntia sitten kun lähti töihin :) Meillä sanotaan aina erotessa, esim. jos ollaan paikalla kun toinen lähtee töihin, ja annetaan pusut.

Vierailija
24/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista päivää, mutta tässä joulun ja uudenvuoden välissä useammankin kerran. On juhlan aikaa, jolloin omat merkkipäivätkin tulevat mieleen. Menimme kihloihin aikoinaan jouluaattona ja naimisiin tammikuussa.

Vierailija
25/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sanotaan joka päivä:)

Vierailija
26/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sanoa joka päivä moneen kertaan, en haluais että sanoo sitä koko ajan. Mä oon todennut omasta puolestai "joojoo, rakastan, ilmoitan sit erikseen jos tilanne muuttuu", en ole pätkääkään romantikko.

Vierailija
27/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna.

Vierailija
28/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 14:35"]Muistaakseni tuossa yöllä kun vietimme yhdessä uuden vuoden aattoa kaksin kotosalla koiran kanssa köllötellen :) Yhdeksäs uusi vuosi yhdessä ja sanomme yhä usein toisillemme ihan ääneenkin että "rakastan sinua". Se rakkauden tunne on jotenkin syventynyt tässä viimeisten parin vuoden aikana ja olemme onnellisempia kuin koskaan <3 On ihanaa kuulla viimeisenä illalla mieheltä, että hän rakastaa minua. Ja on ihanaa, että voin sanoa vilpittömästi samaa hänelle. Mielestäni on hyvä sanoa ääneen myös positiivisia asioita, ja niitä on kiva myös kuulla.

[/quote] koiran kanssa kaksin?

Vierailija
29/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanois kun pettää ja valehtelee. Olis aika tyhmä veto jopa siltäkin

Vierailija
30/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista :( Tai siis joka ilta sanoo "niin mäkin sua", mutta oma-aloitteisesti ei ole sanonut tosi pitkään aikaan. Seurustelun alussa, ensimmäiset vuodet mies suorastaan jankkasi tota "rakastan sua" lausetta. Sain hieman eri kuvan tuosta miehestä kun mikä on sitten tämä nykyinen tila kun yhdessä ollaan oltu 14 vuotta. 

Vierailija
31/31 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista, vuosia sitten..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä