Olipa "kiva" uudenvuodenaatto
Tuttavapariskunnan kanssa se yhdessä vietettiin.Saunottiin,syötiin,heitettii n raketteja yms miehet joi saunassa ja muutenkin kaljaa ja me naiset saatiin vain pari lasia viiniä ja jouduttiin hoitamaan kakaroita. Mieheni ei ollut kauheassa kännissä kuten tuttavaperheen mies joka joi myös kirkasta mutta ottaa päähän että akat joutuu aina hoitamaan ruokapuolen ja lapset. Olisinpa mies.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:22"]
Siis kerro mulle joku syy, mikset pyytänyt miestäsi osallistumaan ruuanlaittoon?
[/quote]
Siis talon emäntä ja hänen tyttärensä laittoivat ruuat se ei ole ongelma vaan se että minäkin haluaisin juoda enkä vaan katsoa kun miehet pitää hauskaa.
Meillä kokoontui neljä aikuista ja neljä lasta. Naiset ruokapuolen, miehet vahtivat pitkälti lapsia. Kivaa oli eikä kukaan juonut tippaakaan alkoholia.
Meillä kokoontui neljä aikuista ja neljä lasta. Naiset ruokapuolen, miehet vahtivat pitkälti lapsia. Kivaa oli eikä kukaan juonut tippaakaan alkoholia.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:26"]
Siis kerro mulle joku syy, mikset pyytänyt miestäsi osallistumaan ruuanlaittoon?
[/quote]
Siis talon emäntä ja hänen tyttärensä laittoivat ruuat se ei ole ongelma vaan se että minäkin haluaisin juoda enkä vaan katsoa kun miehet pitää hauskaa.
[/quote]
No sopikaa, että seuraavana uutena vuotena sinä juot ja mies pitää lapsista huolta. Eihän tuo ole mikään sukupuolikysymys.
Annoitte niin tapahtua. Miehillä oli velvollisuus osallistua ruoka- ja lapsitouhuihin yhtä paljon, joten asiasta olisi voinut huomauttaa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]
sun kannattaa sit käydä alkossa ja palkata lapsenvahti. Minä taas haluan miehen, jonka kanssa hauskanpito ei ole juomista.
Annoitte niin tapahtua. Miehillä oli velvollisuus osallistua ruoka- ja lapsitouhuihin yhtä paljon, joten asiasta olisi voinut huomauttaa.44
Yhyy yhyy, en saa ryypätä kun mulla on kakaroita (!) eikä kukaan ota niitä uutena vuotena hoitoon ja mieski vaan ryyppää?
meillä oli hyvin hauskaa ihan ilman alkoholia ja miehet huolehti lapsista ku emännät laittoivat pötyä pöytään. Mitä hauskaa siinä alkoholissa on? On se sääli, jos ei ilman voi hauskaa olla.
T: 23 v mamma.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:30"]
Yhyy yhyy, en saa ryypätä kun mulla on kakaroita (!) eikä kukaan ota niitä uutena vuotena hoitoon ja mieski vaan ryyppää?
[/quote]
Ei ole ketään kelle laittaa lapsia hoitoon ei mummoja,kummeja tms aina oltava vaan niiden kanssa. Olisihan se kiva olla joskus kaksinkin.
Lapsiparat, kun aikuiset eivät ymmärrä erottaa ryyppyjuhlia perhejuhlista. Ei, en ole sitä mieltä että perheellinen ei saisi koskaan humaltua, mutta perheellisen pitäisi järjestää holillinen juhlimisensa erikseen. Enkä nyt tuomitse paria lasillista viiniä, vaan humalajuomisen lasten seurassa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:34"]
[/quote]
Ei ole ketään kelle laittaa lapsia hoitoon ei mummoja,kummeja tms aina oltava vaan niiden kanssa. Olisihan se kiva olla joskus kaksinkin.
[/quote]
Maksullisia lapsenvahteja on olemassa. Joo, se maksaa, mutta itsepä olette lapset hommanneet.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:36"]
Lapsiparat, kun aikuiset eivät ymmärrä erottaa ryyppyjuhlia perhejuhlista. Ei, en ole sitä mieltä että perheellinen ei saisi koskaan humaltua, mutta perheellisen pitäisi järjestää holillinen juhlimisensa erikseen. Enkä nyt tuomitse paria lasillista viiniä, vaan humalajuomisen lasten seurassa.
[/quote]
Saunassa nuo miehet joi ja sitä lämmittäessään eipä kukaan lapsi sitä nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:38"]
[/quote]
[/quote]
Olivat kuitenkin varmaan humalassa lasten nähden? Vai pysyivätkö koko illan poissa näkyvistä, kunnes humala oli haihtunut?
[/quote]
[/quote]
Maksullisia lapsenvahteja on olemassa. Joo, se maksaa, mutta itsepä olette lapset hommanneet.
[/quote]
En ole ketään saanut hoitamaan lapsia vaikka olen yrittänyt ja tällä paikkakunnalla mll.n lapsenvahtipalvelua ei ole.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 11:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole ketään saanut hoitamaan lapsia vaikka olen yrittänyt ja tällä paikkakunnalla mll.n lapsenvahtipalvelua ei ole.
[/quote]
Oletko tarjonnut kunnon palkkaa? Miten aktiivisesti olet hakenut lapsenvahtia?
[/quote]
[/quote]
Todellako kuvittelet lasten vahingoittuvan siitä kun näkevät kaljapullon? Liittyiskö kuitenkin käytöksen muuttumiseen ja sen tuttavaperheen miehen "kauheaan känniin" voi lapsi parkoja :(
Olen aina ihmetellyt sitä miksi perheelliset eivät voi juhlia toisten perheiden kanssa ilman alkoholia, sitä humalaan tuloa? Mikä siinä on niin vaikeaa, kuka haluaa edes lastensa olevan känniläisten seurassa.
Minusta on ihan yhtä inhottavaa on kännissä sitten isä tai äiti kun ollaan lasten kanssa.
Meillä on aina voitu iloita ja juhlia perheet yhdessä, ei siihen viinaa tarvita että on hauskaa, uskalletaan jutella, nauraa ja laulaa ilmankin!
Minä esivalmistelin kaiken ruoan päivällä ja porukalla laitettiin se illalla valmiiksi. Me naiset istuimme pöydän ääressä ja miehet oli 3h lasten kanssa pihalla. Mukavaa oli kaikilla.