Voiko ateisti ja kristitty seurustella?
Tapailukundi paljastui himo uskovaiseksi, itse olen ateisti..
Voiko tästä tulla mitään?
Kommentit (24)
Jos kumpikaan ei yritä käännyttää toista niin voi onnistuakin.
Millä tavoin aloittajan tapailema kundi on "himo uskovainen"? Kuuluuko johonkin erityiseen liikkeeseen esim.
menette pride kulkueesee liehuttelemaan lespo lippua piispan ja ex pressan perässä. ålkää ihmetelkö kun teillä ei ole ystäviä
Mielenkiintoinen aihe. Olen uskova ja voisin olla suhteessa ateistin kanssa. Edellyttäisi kyllä ettei toinen pilkkasi uskoani ja sitä että ylipäätään uskon ja vähättelisi minua sen varjolla. Tuo ajatus, että uskoo satuolentoon on hieman häiritsevä. Vaikka mitäpä muutakaan sitä Jumalasta ajattelisi kun ei kerran usko.
Olen ateisti, mieheni katolilainen. Rakkautta on riittänyt 15 vuotta :). Riidelty on, mutta ei koskaan uskonnosta. Aihetta ei myöskään vältellä. Meistä molemmista uskonto, uskominen, uskontojen historia ja erilaiset maailmankuvat ovat kiinnostavia ja niistä puhutaan paljon. Jos jommallakummalla olisi tarve muuttaa toista, yhteisestä elämästä tulisi epämukavaa, mutta meillä on hyvin samanlainen arvomaailma ja arvostamme toistemme ajatuksia uskonnosta riippumatta.