Miten myöhään teidän 13-15v teinit saa/sai valvoa tänään?
Meillä valvovat vielä erikoisluvan kanssa, mutta ihan kohta tulee käsky sänkyyn.
Kommentit (56)
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
Saavat valvoa niin pitkään kuin jaksavat.
Vaikka koko yön, mutta ylös noustaan viimeistään klo 10:30
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
tarkoititko tän mulle vai ap_lle ? t.2
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
tarkoititko tän mulle vai ap_lle ? t.2
meidän 15v ei ole vielä tullut edes kotiin...
Puoli yhden aikaan vielä kilistettiin kuohuviiniä tuon ikäisten kanssa (ekaa kertaa) 15v poika kävi nukkumaan, 13v tyttö vielä näprää kännykän kaa. Kohta käy nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
tarkoititko tän mulle vai ap_lle ? t.2
[/quote] ap:lle
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
tarkoititko tän mulle vai ap_lle ? t.2
[/quote] ap:lle
Juuri kävin "nukuttamassa" teinin. Kohta nukahtaa.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.
!5 v nukkuu jo, 12 v meni just nukkuun ja 8 v valvoo.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.
[/quote] huomenna koulupäivä?! Huomenna on pyhä ja joululomaakin vielä...
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.
[/quote]Ei huomenn oo kellään koulupäivä! Herää pahvi!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.
[/quote] huomenna koulupäivä?! Huomenna on pyhä ja joululomaakin vielä...
[/quote]
Huomenna on 2.1. ja minun lapsellani on koulupäivä.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.
[/quote]Ei huomenn oo kellään koulupäivä! Herää pahvi!
[/quote]
Kyllä vain on, ikävä kyllä.
Mun lapsillakin on torstaina koulupäivä, silti valvovat vielä. 15 v. yökylässä, tuskin nukkuu koko yönä.
Ei ole tarvetta pitää lapsia liian lyhyessä lieassa. Luotan ja uskon heihin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]
Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.
[/quote]
Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.
[/quote] huomenna koulupäivä?! Huomenna on pyhä ja joululomaakin vielä...
[/quote]
Huomenna on 2.1. ja minun lapsellani on koulupäivä.
[/quote]Huomenna aamulla on 1.1.2014, ootko idiootti?
mun teinit 12 v ja 16 v valvovat vielä, yökylässä 15 v . Saavat valvoa niin kauan kuin haluavat, kunhan eivät häiritse muita nukkujia