Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan naurettava tuo ylen vuosi vaihtuu ohjelma

Vierailija
31.12.2013 |

Pitäisi olla kunnon musiikkia eikä tuollaista epäperinteikkäistä tsempalotzombailua.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 00:15"]

Tuolta voit tsekata osaako ruotslaiset paremmin

http://areena.yle.fi/tv/suora/fem

[/quote]Kuorolaululla alkaa... noloa

[/quote]

etv:llä on hyvä show :)

Vierailija
22/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli parempi ilotulitus

Vierailija
24/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järjestysongelmia kun 50+ naisille suunnattu ohjelmisto.

Vierailija
25/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin nolo oli se ylen veto. Olen niiiiin kyllästynyt sen Pimiän naamatauluun, ja ääneen, mun puolesta vois pitää parisen vuotta mammalomaa ja näyttäytyä vaan hiekkalaatikolla. Ja miksi se Tuure orkestereineen soitti jatkuvasti.. Vähän blaah..

Kamalaa valitusta, mutta mikä sen Karmankin funktio koko show'ssa oli? Aiheutti niin kamalaa myötähäpeää se päätön pyöriminen.

Vierailija
26/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan kuullut venäläisempää versiota Finlandia-hymnistä...olikohan se tarkoituskin? Miksi?

Vierailija
27/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 04:09"]Mä en ole koskaan kuullut venäläisempää versiota Finlandia-hymnistä...olikohan se tarkoituskin? Miksi?

[/quote]

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat.

Kyllä se vaan Suomen on paras tässä ryssän kainalossa ja sinne ollaan könyämässä takaisin. Toi reilu vuosikymmen ameriikan huorissa näyttää jäävän lyhyeksi jaksoksi maamme historiassa. Hyvä näin, taloudellinen hyvinvointi on aina tullut naapurista.

Vierailija
28/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senaatintorin ohjelma oli täysin naurettava. Jos Anna Puu ei osaa laulun sanoja, olisi ottanut ne mukaan. Se olisi ollut vähemmän noloa. Onneksi voi katsoa Ruotsin vastaavaa, se oli paljon parempi.

Vierailija
29/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä kuin AP. Se balkan beat (tai joku sinnepäin) versio Finlandiasta oli ihan huttua. Muutenkin se Tuure Kilpeläinen on ärsyttävä humppa-setä. Mikä siinä Nora Karman taikatempussa oli ideana (siis se missä tuli ne numerokankaat joissa numero 10114)? Vai menikö vaan metsään?

Ilotulitus oli kyllä hieno.

Vierailija
30/30 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubesta ne katsotaan hyvät menot eikä Ylen kanavilta.

Kun veromarkoilla tuotetaan ohjelmia niin ne ovat vanhoillisia kuin neuvostoliiton TV aikoinaan.