Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
31.12.2013 |

Meillä minä tässä koneella hetken, muksut kattelee telkkaria ja mies pelaa koneellaan.

Kohta ruudut kiinni ja ulos katselemaan räiskintää. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutan aikaa av:lla. Lapset kattoo tossa olkkarissa Paavo Pesusientä. Odotellaan, että kello lähenee keskiyötä. Mennään sitten kattomaan kaupungin ilotulitus.

Vierailija
22/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää. Yliväsynyt tytär taisi nukahtaa vihdoin ja viimein itkujen jälkeen, vauva on nukkunut jo hyvän tovin. Koira tärrää kylpyhuoneessa niinkuin joka vuosi tähän aikaan. Me miehen kanssa istutaan sängyssä ja molemmilla on tabletit sylissä. Juon illan toista ja viimeistä siideriä ja ulkoa kuuluu ihan jumalaton pauke jatkuvalla syötöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella molemmat. Mirandaa Areenalta katsellen.

Vierailija
24/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puuhastelevat elektronisten laitteidensa kanssa: läppärin, tabletin, kännykän ja pleikkarin. Koira tärisee ja läähättää. Telkkukin on auki.

Vierailija
25/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pesee hampaita, istun läppärillä, ollaan otettu miehen kans molemmat 2 lasia viiniä, lapsi nukkuu yläkerrassa. Kohta nukkumaan.

Vierailija
26/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu sitä, että kohta pitäisi varmaan laittaa nakkeja. Sitten voisi jossain vaiheeessa tehdä uuden viskipaukun. Oikein leppoisa ja rauhallinenen olo kaikin puolin.

Vierailija
27/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelannut jo yli tunnin GTA:ta ja minä roikkunut netissä. Sitä ennen luin kirjaa, ja mies nukutti kaikki kolme lasta parisänkyymme. Kohta kai menemme itsekin sinne sekaan nukkumaan. Aamulla oli puhetta, että tänään harrastetaan seksiä, mutta taitaa jäädä tältä illalta kun kumpaakaan ei huvita. 

Vierailija
28/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on pelannut jo yli tunnin GTA:ta ja minä roikkunut netissä. Sitä ennen luin kirjaa, ja mies nukutti kaikki kolme lasta parisänkyymme. Kohta kai menemme itsekin sinne sekaan nukkumaan. Aamulla oli puhetta, että tänään harrastetaan seksiä, mutta taitaa jäädä tältä illalta kun kumpaakaan ei huvita. 

Vierailija
29/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:40"]

Meillä minä tässä koneella hetken, muksut kattelee telkkaria ja mies pelaa koneellaan.

[/quote]

Mies pelaa lautapeliä (Qiniä) kahden nuorimman lapsen kanssa.

Ystävättäreni siivoilee keittiössä.

Teinineiti on ystävällään 300 kilometrin päässä.

Kohta lähdemme anopille uudenvuodenpäivälliselle.

Vierailija
30/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin koko kämpän ja pistin pyykit pyörimään. Nyt annan asunnon hetken tuulettua ja olen tässä koneella. Mies on kanssa koneella tuossa vieressä. Kohta menen käymään kaappeja läpi, että mitä lähtee kirpparille ja mitä jää.

Vierailija
31/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt. Uudenvuoden päivä klo 13.55

Kaksi pienintä (4v ja 5v) leikkivät sohvatyynyistä rakentamassaan majassa.

Kaksi isointa (8v ja 9v) ovat ulkona keräämässä rakettijätteitä. Ovat saaneet kasaan jo 7 muovikassillista eikä loppua näy. Ympäristö siistiksi!

Minä nollaan päätä koneella. :)

Vierailija
32/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellaan musiikkia, yksi kaveri tanssii ja laulaa sen mukana. Yksi piirtää, minä istun vauva.fissä ja loput kolme keskustelevat tulpasta.

Vierailija
33/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti viemään vauvaa hoitoon ja minä jäin koiran kanssa kotiin. Koira makoilee sohvan edessä ja minä olen koneella. Telkkari pauhaa taustalla.

Vierailija
34/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:45"]

Makaan yksin sohvalla. Mies lähti menojaan, kuskiksi tai jotain. Olen raskaana niin minua eienää oteta mukaan mihinkään, vituttaa suorastaan, vielä puolet jäljellä tätä totaali yksinäisyyttä. Kieltäisin miestä lähtemästä, mutta eipä se mun mieltä paranna jos toinenki

Joutuu murjottamaan kotona. Ystävätki on 200km päässä

[/quote]

Aika noloa murjottaa raskauden takia. Etenkin jos olet vasta 4-5 kuulla. Kyllä sinne uudenvuodenjuhlintaan voi aivan hyvin mennä raskaanakin ja olisit vaikka voinut itse järjestää pienet illanistujaiset. Mikset itse mennyt mihesi kanssa juhlimaan? Olisit voinut olla hänelle kuskina. Ei juhlintaan todellakaan tarvitse alkoholia, ihme asenne, eikä raskaus juhlintaa/seksiä/liikuntaa estä.

Vierailija
35/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:40"]

[/quote]

Juuri nyt eli 1.1. klo 14.40 toinen lapsi nukkuu, toinen juoksee ulkona kavereiden kanssa, minä katselen toisella silmällä uuden vuoden konserttia ja samalla nörttään tässä, mies omalla koneellaan. 

Vierailija
36/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset katsoo Pokemonia, minä surffaan, mies potee krapulaa keittiön pöydän ääressä.

Vierailija
37/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 21:45"]

Makaan yksin sohvalla. Mies lähti menojaan, kuskiksi tai jotain. Olen raskaana niin minua eienää oteta mukaan mihinkään, vituttaa suorastaan, vielä puolet jäljellä tätä totaali yksinäisyyttä. Kieltäisin miestä lähtemästä, mutta eipä se mun mieltä paranna jos toinenki

Joutuu murjottamaan kotona. Ystävätki on 200km päässä

[/quote]

Aika noloa murjottaa raskauden takia. Etenkin jos olet vasta 4-5 kuulla. Kyllä sinne uudenvuodenjuhlintaan voi aivan hyvin mennä raskaanakin ja olisit vaikka voinut itse järjestää pienet illanistujaiset. Mikset itse mennyt mihesi kanssa juhlimaan? Olisit voinut olla hänelle kuskina. Ei juhlintaan todellakaan tarvitse alkoholia, ihme asenne, eikä raskaus juhlintaa/seksiä/liikuntaa estä.

[/quote]

Samaa mieltä. Näin puolivuotiaana äitinä neuvoisin, että kannattaa nauttia elämästä ja parisuhteesta raskausaikana. Pikkuvauvan kanssa jäät sitten neljän seinän sisälle ja kadut jos kyyhötit kotona koko raskausajan.

Vierailija
38/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo Haapasalon ohjelmaa, tytöt leikkivät jotain prinsessajuttua, poika on isällään ja minä istahdin hetkeksi vilkaisemaan nettipöhinät. Kohta syödään tuoretta pullaa ja juodaan kaakaota ;-)

Vierailija
39/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraat lähtivät pari tuntia sitten. Sen jälkeen olen siivoillut, pessyt pyykkiä ja raivannut joulukoristeita ja -ja kuusta pois.

Vierailija
40/42 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istutaan autossa, lapset nahistelee, minä surffaan, mies ajaa... Kotiin vielä satoja kilometrejä. Huomenna töihin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi