Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ei huvittanut lähteä tänään minnekään?

Vierailija
31.12.2013 |

Tuntuu,että ollaan ihan outoja ja ainoita kun ei jakseta juhlistaa uutta vuotta. Kutsuja tuli useampaan paikkaan, mutta joulun sukulointien ja kiireen päälle ei vaan jaksa taas lähteä reissaamaan. Ollaan kotona, ei edes syöty mitään ihmeellistä. Ei edes sitä av-palstan kuulua ihan itse tehtyä perunasalaattia :). Ihan normipäivä oli. Lapset (4v. ja 1v.) menivät nukkumaan kasilta ja me varmaan katsotaan kohta joku leffa. Ei mitään juhlafiilistä, ei tosiaan huvita lähteä tuonne kylmään mitään kissanpieruja ja noitapillejä ihailemaan. Ollaanko ainoita?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole ainoita. Minä, yksineläjä, vietän iltaa kotona. Olen täysin tyytyväinen. Pakastimessa on jäätelöä ja jääkaapissa riittävästi ruokaa huomiseksi. Joulunpyhien sukulointien ym. jälkeen haluan olla yksin ja rauhassa.

Vierailija
2/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä ole lähtenyt. Olen yksinäinen keski-ikäinen nainen. Ei sitä ole vuosikymmeneen baaritkaan huvittaneet, varsinkaan yksin. Joten kotona täällä istutaan pullo Club Havanaa seurana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme ihan mielellämme kotosalla, lapset ovat 7-12 vuotiaat ja suunnitelmissa on syömistä, raketteja, tähtisadetikkuja ja ehkä tinojen valamisia. Ihan rauhallisesti siis otetaan tapojemme mukaan tämäkin uusi vuosi vastaan ja kaikki tuntuvat olevan tyytyväisiä. :)

Vierailija
4/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ollaan kotona. On ollut kaikenlaista kissanristiäistä ja joulua tässä, joten nyt on ihana olla kotona vaan oman perheen kesken. Mies tosin meni jo nukkumaankin.

Vierailija
5/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen viettäkööt juhlapyhänsä miten haluaa. En se minäkään joulua viettänyt, mutta uusi vuosi taas on jännittävä ja tärkeä juhla minulle :) Ja minun tapauksessani se pitää juuri viettää sen omaan perheen kanssa. Muuten suunnitelmat ja koko ilta menee pilaalle.

Vierailija
6/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida jaksaa lähteä Senaatintorille vesisateeseen. Viimeksikin sai väistellä korviinkäyviä paukkupommeja matkalla sieltä kotiin ja rämpiä tungoksessa. Ja aika teennäinen on se yhteislaskenta uuteen vuoteen.

Vierailija
7/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole erikoisia. Me käytiin vanhemmilla päivällä ja nyt ollaan 3kk vauvan kans kotosalla ja katellaan töllöä. Ehkä keskiyöllä katellaan partsilta ilotulitusta. Uusi vuosi on ihan normipäivä, ei sen kummempaa. Ja iha perusruokaakin syötiin, eikä mitään uuden vuoden mättöä. Ei vaan innosta noiden paukkuken ja rakettien kanssa pelehtiä, kun ovat rahan haaskausta.

Vierailija
8/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole erikoisia. Me käytiin vanhemmilla päivällä ja nyt ollaan 3kk vauvan kans kotosalla ja katellaan töllöä. Ehkä keskiyöllä katellaan partsilta ilotulitusta. Uusi vuosi on ihan normipäivä, ei sen kummempaa. Ja iha perusruokaakin syötiin, eikä mitään uuden vuoden mättöä. Ei vaan innosta noiden paukkuken ja rakettien kanssa pelehtiä, kun ovat rahan haaskausta.

Vierailija
9/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona sydän särkyneenä. Suhde meni poikki ennen joulua. Kaikilla kavereilla omaa ohjelmaa. Tosin eipä mulla olisi ollut yhtään fiilistä lähteäkään juhlimaan. Katson Kurjia kuppiloita.

Vierailija
10/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehen kanssa kotona. Ei kumpikaan välitetä uudenvuodenjuhlista, liikaa mekkalaa ja porukkaa kaikki paikat täynnä. 

Vierailija
11/11 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kutsua minnekään eikä jaksettu kutsua ketään. Joulu- ja työkiireitä ollut ihan riittämiin, joten ihan kotona ollaan koko perhe (äiti, isä ja 11v poika). Äsken kävimme kaatosateessa paukuttelemassa pommeja. Mukana myös pojan pari kaveria. Nyt poika meni kaverilleen ja mies omalle kaverilleen. Mies hakee pojan vajaan tunnin päästä kotimatkalla. Itse istun koneella ja samalla katson telkkaria. Siiderin avasin juuri. Henkisesti todella raskas työpäivä takana. Tekis mieli vaan itkeä, sen verran ikäviä asioita tapahtunut tänään töissä. Ihanaa vaan olla hetken omassa rauhassa. Kohta pyykit kuivuriin. Pulen yön aikaan pihalla katsomaan ilotulitusta. Sitten nukkumaan.

Mukavaa uutta vuotta kaikille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme