Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten htissä ammatillistakin koulutusta voi järjestää etänä?!??

Vierailija
09.10.2020 |

Ei tule kyllä mitään tai ainakin on tahmealta meidän teinin kohdalla, lisää huolehtimista vaan ym.
Vttu😖😩

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä viime keväänä kokeiltiin 2 kk.

Vierailija
2/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin joku tarttuu kielenkäyttööni, niin tämä on korona väsymystä mm siksi, että olen päivittäin riskityössä tartunnan ym suhteen ja on huoli oman nuoren klaaraamisesta opintojensa suhteen kiitos Koronan ym.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan sitä viime keväänä kokeiltiin 2 kk.

Ei ollut silloin opiskelussa tämä tilanne.

Ap

Vierailija
4/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ongelma? Työssäoppiminen voi olla haasteellista, jos ei pääse mihinkään paikkaan oppimaan, mutta teoriat hoituu kyllä netissä. Paljonhan teoriaa on hoidettu netissä ilman koronaakin.

Vierailija
5/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki eivät opi eikä tykkää venyä koulussa niin kukaan ei saa. Solidaarista.

Vierailija
6/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä teoriaakin opiskeltavana?

Vierailija
7/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, minulla koko amk ollut etäopiskelua koska olen ns. satelliittiryhmässä, eli asumme pitkin poikin Suomea. Ainoat lähipäivät on itse työn harjoittelu, tätä työtä tehdään käsillä ja sitä ei etänä opi

Vierailija
8/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ammatillista koulutusta voi opiskella etänä, esim. kotona ja netin kautta? Kiinnostaisi minuakin, sillä opiskelisin sillä tavalla mielellään uuden ammatin.

Vierailija
9/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan. Lapsesi on poika, jota on aina paapottu.

Vierailija
10/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin, minulla koko amk ollut etäopiskelua koska olen ns. satelliittiryhmässä, eli asumme pitkin poikin Suomea. Ainoat lähipäivät on itse työn harjoittelu, tätä työtä tehdään käsillä ja sitä ei etänä opi

Mitä sinä opiskelet?

Vierailija
11/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ammatillista koulutusta voi opiskella etänä, esim. kotona ja netin kautta? Kiinnostaisi minuakin, sillä opiskelisin sillä tavalla mielellään uuden ammatin.

No vaikka liiketaloutta.

Vierailija
12/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään mitään kokonaan etänä. Mun lapsi lukee lähihoitajaksi, kyllä siinä on paljon teoriaakin luettavana. Toivottavasti lukee...

Vierailija
13/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoo olevansa riskityössä. Siksi hän ei pidä väliä, vaikka lapsensa sairastuisi.

Ap ei ota huomioon sitä, että mitä ap:lle tapahtuu, jos ap ei mahdukaan sairaalaan.

Vierailija
14/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan. Lapsesi on poika, jota on aina paapottu.

Älä tule tänne viisastelemaan, ei se auta asiaan mitenkään. ERI

Vierailija
15/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opiskelee autoalaa ei teinin tarvitse muuta kuin ostaa auto jolla harjoitella...

Vierailija
16/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka liiketaloutta.

Okei, mielenkiintoista kuulla.

Vierailija
17/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on poika. Korkea aika huolehtia omista opinnoista! Kuten tytöiltä odotetaan.

Vierailija
18/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ne lukiolaisetkin harmittelivat keväällä, ettei se ole niin helppoa etänä kuin koululuokassa. Ja haastateltiin uutisissa tyttöjä ja poikia.

Vierailija
19/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka liiketaloutta.

Myös datanomiopintoja tarjotaan etänä.

Vierailija
20/21 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut koko koulutusohjelma levällään amisreformin jälkeen, joten kuten arvata saattaa, viime kevään koronasulun aikainen opetustarjonta oli aika heikkoa ainakin ammattiaineissa. Ala on käytännönläheinen ja koulussa käytetään mm erilaisia työkoneita, mikä ei kotoa käsin luonnistu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä