Sipsi joulukalenteri, mitä mieltä olette?
Taffelilta tulee myyntiin 31 luukkuinen kalenteri jossa on erilaisia naksuja. Hinta n. 25€. Kuka aikoo hankkia?
Kommentit (100)
Mistä löytyy sipsi joulukalenteri
Kauppiaan mukaan kaikki viedään käsistä : ) Pakko yrittää ehtiä hankkia!
Vierailija kirjoitti:
Yök!
Vali vali uli uli...
Ihan ok. Hyvä että on erilaisia joulukalentereita ¯\_(ツ)_/¯
Ostan teinille tuollaisen, pitää vaan olla ajoissa liikkeellä, loppuvat varmasti kesken. Teini itse haluaa. Katsoin videon, missä kalenteri avattiin, ja näytti ihan hyvältä. Kaikissa kalentereissahan on hinnassa ilmaa, eihän niitä ostetakaan edullisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siinä on 31 ljuukkua. Uuttavuottako siinä pidetään sellaisena tavoitekohtana.
Varmaan siksi, että saa avata vaikka kaksi luukkua joulukuussa seitsemän päivän ajan tai miten itse haluaa vaikka sitten sinne uuteen vuoteen asti :)
Vierailija kirjoitti:
Ostan teinille tuollaisen, pitää vaan olla ajoissa liikkeellä, loppuvat varmasti kesken. Teini itse haluaa. Katsoin videon, missä kalenteri avattiin, ja näytti ihan hyvältä. Kaikissa kalentereissahan on hinnassa ilmaa, eihän niitä ostetakaan edullisuuden vuoksi.
Ei niissä halvemmissa ole ilmaa hinnassa. Esim. joku 1,00€ kalenteri :)
Mä ostin viimeksi kahvi-kalenterin, oli ihan kivaa kokeilla joka aamu erilaista kahvilaatua. Piristi vähän kaamosaikaa.
Aion hankkia. Sitten näkee millainen se on :)
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin viimeksi kahvi-kalenterin, oli ihan kivaa kokeilla joka aamu erilaista kahvilaatua. Piristi vähän kaamosaikaa.
On myös teejoulukalenteri :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös teejoulukalenteri :)
Jep, näin niitäkin. Saksassa oli Kadewessa kokonainen joulukalenteriosasta, myös olut-joulukalenteri löytyi. Ja sellaisia missä oli joku dekkarikirja mukana. Lakrids Bülowin lakujoulukalenteri on myös aika kiva.
No ei ainakaan pääse laihtumaan.
Mulla on huomattavan alipainoinen 13v (155cm/35kg), joka ei syö karkkia eikä suklaata. Kysyi saisiko tämän kalenteriksi tänä vuonna. Aion ostaa. Saman hintainen tuo on kun viime vuonna hankittu Lego-kalenteri.
Harkitsin, mutta siellä on jotain Taffel Hearts ja juustonaksuja kans, hyh.
Sipsit ja popparit jees, nuo ja Taffel-logoinen krääsä ei vaikka väittävätki krääsän olevan hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit?
Mistä kahvijoulukalenteri?
Teekalentereita ollut kolme vuotta, mutta tämä oli uus juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit?
K-Supparissa oli.
10 vuotta olisin ollut sitä mieltä, että täysin turha. Tänä päivänä ajattelen, että jos tuottaa iloa, niin sehän on hyvä juttu. Katsoin videon, ja sen verran pieniä ovat pussit, että nuohan ovat juuri hyviä erilaisten tuotteiden maistamiseen. Mainoskrääsä kyllä olisi saanut olla myös tuotteita.
Näkemättä kalenteria ja sisältöön tutustumatta hinta kuulostaa aika kovalta.
Mutta muuten kyllä sipsikalenteri kuulostaa hyvältä.
Ja sitten taas hesariin artikkelia missä syytetään yhteiskuntaa lihavuudesta. Ei ne omat valinnat vaan se yhteiskunta!