Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies seurustellut ulkolaisen naisen kanssa

Vierailija
31.12.2013 |

Miten suhtautuisit, jos kuulisit miehesi seurustelleen ulkomaalaisen naisen kanssa? 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen keskustelu lukea, näin ulkomaalaissyntyisenä naisena :) Ei ole tullut mieleenkään että kanssani oleminen kertoo miehestäni "jotain epämääräistä" ja että "hän ei osaa olla omanlaistensa kanssa". Minä olen ajatellut, että toisinaan vaan rakastumisia sattuu yli kansallisuusrajojen, eikä siinä sen kummempaa.

Vierailija
22/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittaja. :) Halusin testata suomalaisen naisen suvaitsevuutta ja arvasihan sen, kuinka siinä kävi. 

t:Mies. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, suomalaiset miehethän ovatkin suvaitsevaisuuden perikuva. 

Vierailija
24/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:51"]

Olen aloittaja. :) Halusin testata suomalaisen naisen suvaitsevuutta ja arvasihan sen, kuinka siinä kävi. 

[/quote]Ja sinuun ei vaikuta minkälaisen gigolon se sun nainen on tänne tuonut?

t. 3

Vierailija
25/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ulkolainen l. ulkovessasta kotoisin vai ulkomaalainen l. ulkomailta kotoisin?

Vierailija
26/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on ollut sen maalainen tyttöystävä, jossa hän 20 v sitten asui. Myös minun neitsyyteni vei jenkki. Siitä on 25 v aikaa. 

Pitäisikö meidän molempien dumpata toisemme tämän takia?

Vierailija
27/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vrai dire, j'ai vais avoir 16 ans dans deux mois:)

Vierailija
28/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhm, mies seurusteli ennen minua ulkomaalaisen (USA) kanssa. Mitä tämä nyt muka hänestä kertoo?

Vierailija
29/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:01"]

Öhm, mies seurusteli ennen minua ulkomaalaisen (USA) kanssa. Mitä tämä nyt muka hänestä kertoo?

[/quote]

Ööö... tältä palstalta opitun mukaan:

- mies ei ole kovin syvällinen persoona, koska hän pystyi olemaan suhteessa jossa äidinkieli ei ole molemmilla sama - keskustelemaanhan ei kuulemma pysty kunnolla mitään syvällisempää tässä tilanteessa

- lienee joku hylkiömies joka ei ole saanut suomalaista ja on tarvinnut siksi lähteä ulkomailta hakemaan

- haluaa alistaa naista ja siksi ottaa kiltimmän ulkomaalaisen ;)

Vierailija
30/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:51"]

[/quote]Ja sinuun ei vaikuta minkälaisen gigolon se sun nainen on tänne tuonut?

t. 3

[/quote]

En ymmärrä kysymystä. Taidat olla rasisti?

Vierailija
31/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:04"]

[/quote

- mies ei ole kovin syvällinen persoona, koska hän pystyi olemaan suhteessa jossa äidinkieli ei ole molemmilla sama - keskustelemaanhan ei kuulemma pysty kunnolla mitään syvällisempää tässä tilanteessa

- lienee joku hylkiömies joka ei ole saanut suomalaista ja on tarvinnut siksi lähteä ulkomailta hakemaan

[/quote] Alexander Stubb?

Vierailija
32/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mistä maasta. "Ulkolainen" on melko laaja käsite, nainenhan voi olla ollut vaikka Norjasta tai Ruotsista ja on silti "ulkolainen". Eipä mitään sellaista vastaan, tai jos on ollut esim. Saksasta, Ranskasta, Britanniasta tms.. Venäjältäkin voi olla ollut ihan fiksu ihminen.

Mutta kyllähän se jotain kertoo jos miehellä on ollut thaikku, joka ei ole edes osannut suomea kuin pari sanaa :D Tai sitten jos on aina ollut vähän Vesa Keskisen tyyliä.

Vierailija
33/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala. Sanot, että vain kotilaiset hyväksytään. Miten suhtaudut vuodenaikojen vaihteluun?

Vierailija
34/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 18:04"]

[/quote]

[/quote]Voi ei, tämä merkitsee nyt loppua 15 vuoden liitolle. Olisinpa saanut tietää tämän aikaisemmin :(

Vierailija
35/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään joka joutui sairaalaan, koska oli käynyt nussimassa ilman kumia ulkomailla. Kunkut panee kumilla. Noin tyhmää miestä en ottaisi. Taudit, joita hän oli saanut eivät olleet pikkuinen ongelma.

Vierailija
36/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut seurustelusuhde ainakin yhden irlantilaisen, hollantilaisen, australialaisen, espanjalaisen, saksalaisen, ranskalaisen, italalaisen ja suomenruotsalaisen kanssa. Siltä suomenruotsalaiselta sai aikanaan seksitaudin. Tapasimme kolmikymppisinä. Hän ei itsekään ole suomalainen mutta unelmiensa nainen on kuulemma suomalainen:) Vaimo eli minä:) Eli ei me Suomi-kantturatkaan niin kamalia olla et kyl kelvataan:) Mieheni ei ole ruma eikä köyhä...

Vierailija
37/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 19:34"]

Mun miehellä on ollut seurustelusuhde ainakin yhden irlantilaisen, hollantilaisen, australialaisen, espanjalaisen, saksalaisen, ranskalaisen, italalaisen ja suomenruotsalaisen kanssa. Siltä suomenruotsalaiselta sai aikanaan seksitaudin. Tapasimme kolmikymppisinä. Hän ei itsekään ole suomalainen mutta unelmiensa nainen on kuulemma suomalainen:) Vaimo eli minä:) Eli ei me Suomi-kantturatkaan niin kamalia olla et kyl kelvataan:) Mieheni ei ole ruma eikä köyhä...

[/quote]

Olisitko seurustellut suomalaisen kanssa jolla on vastaava lista? tästähän tässä topikissa on kysymys.

Vierailija
38/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama kunhan ei miehen kanssa

Vierailija
39/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on naimisissa ulkomaalaisen kanssa, joten ei se aiempi seurustelukaan varmaan sen suuremmin järkyttäisi.

Vierailija
40/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 17:05"]

Mene ainakin hiv-testiin.

[/quote]

Koska kaikkihan tietavat etta hiv elaa vain ulkomailla ulkomaalaisten keskuudessa. Eika Suomessa tietenkaan hiv positiivisia ihmisia ole. Aha! Tallainen typeryys saa kylla huokaisemaan helpotuksesta etta asun muualla ja etta minulla on ULKOLAINEN mies! :))