Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuisitko kivemmin, jos sinulla olisi enemmän rahaa?

Vierailija
31.12.2013 |

Miten ja mitä se vaatisi?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Laadukkaammin, vaatisi satasia ehkä jopa tuhansia.

Vierailija
2/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 16:38"]Todellakin. Laadukkaammin, vaatisi satasia ehkä jopa tuhansia.

[/quote]

Eli ihan sama tyyli ja samat mallit ym, mutta vaan laadukkaampina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ostaisin vaatteita pikkuputiikeista ja teettäisin ompelijalla.

Vierailija
4/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä kivemmin, mutta kalliimmin. Saman tyyppistä vaatetta, mutta en zaraa, vaan tiger of swedeniä tai sandia. 

ja jos olisin vielä rikkaampi, niin en sandia vaan escadaa

Vierailija
5/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla olis kyllä varaa kalliimpiinkin vaateisiin, mutta kun kroppa on äitiyden myötä vieras ja tyyli hukassa, niin ei huvita.

Vierailija
6/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Mulla on olematon tyylitaju enkä jaksa/osaa ostaa vaatteita.

Vierailija
7/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Mulla on olematon tyylitaju enkä jaksa/osaa ostaa vaatteita.

Vierailija
8/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukeutuminen rahasta ole kiinni. En vain ole tyytyväinen itseeni ja sen myötä inhottaa kaikki vaatteet.

Vierailija
9/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin enemmän ja erilaisia kenkiä (en voi ostaa mitään halpiskenkiä, lestin on oltava aidosti hyvä) ja varmaan teetättäisin joitakin vaatteita, koska esimerkiksi farkkujen ostaminen on minusta järjen vievää puuhaa.

Vierailija
10/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käyttäisin töissä kunnon office wear -vaatteita, koruja ja hienoja kenkiä. Kävisin myös kampaajalla useammin ja vaihtelisin eri laukkuja asujen mukaan.

Vierailija
11/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä kivemmin joo. Nyt joudun ostamaan aika perusvaatteita, mutta katson kaihoten sellaisia mitä todella haluaisin. Nämä on sitten yleensä vähän kalliimpia. Sama juttu myös asusteiden kanssa.

Vierailija
12/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pukeutuisin.

Jos mulla olisi tiimalasivartalo, en palelisi herkästi, pystyisin kävelemään kivuitta muissakin kuin lenkkareissa ja ennenkaikkea omatuntoani ei kaivelisi ostaa nahkaa, villaa ja silkkiä, silloin epäilemättä tyylikin olisi aivan eri luokkaa.

Vierailija
13/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
14/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos mulla olis 1500€/kk enemmän käyttörahaa/kk, niin ostaisin parempia vaatteita.

Vierailija
15/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuisin. Olen pitkällä sairauslomalla ja todella turvonnut kortisonin vuoksi. Käyttäisin ja ostaisin mielelläni tyylikkäitä vaatteita, mutta ennenaikaisen työkyvyttömyyseläkkeeni (pienet tulot) vuoksi joudun käyttämään arkisempia vaatteita, kuin haluaisin. Toivon, että parannun ja pääsen pian takaisin työelämään. Olisi mukavaa pukeutua kauniisti.

Vierailija
16/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa: Jos olisi enemmän rahaa, hankkisin laadukkaan peruspuvuston (suoria mustia housuja, hyvä villakangastakki jne.) omien mittojen mukaan teetettynä. Vapaa-ajalla käyttäisin samantyyppisiä vaatteita kuin nytkin (parkatakkia jne.) tosin hankkisin nekin varmaan kalliimmalla hinnalla eli laadukkaampina.

Yritän hankkia suht ajattomia vaatteita, joita voin käyttää pitkään. Samaa filosofiaa noudattaisin rikkaampanakin. Ja kirpputoreilla käyntiä jatkaisin edelleen.

Vierailija
17/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin varmaan vähän enemmän rahaa pukeutumiseen, nykyään kun käytän varmaan 50-200 euroa vuodessa. En ole kauhean tyylitietoinen tai vaatteet eivät kauheesti edes kiinnosta. Ja kaupoista ei edes yleensä löydy sellaisia vaatteita joita pitäisin, kuljen siis mieluummin vanhoissa kulahtaneissa mieluummin kuin ostan jotain vääränlaista kaappiin homehtumaan. 

Ylimääräisen rahan laittaisin laadukkaaseen ruokaan, kulttuuriin ja matkusteluun. 

Vierailija
18/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tällä hetkellä kuljen vanhoissa rytkyissä, kaikki liikenevä raha menee perheen kustannuksiin. Toivottavasti vielä joskus olen tyylikkäämpi.

Vierailija
19/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Raha ei vaikuta pukeutumiseeni millään tavalla.

Vierailija
20/47 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pukeutuminen ei ole rahasta kiinni. Aikuisten Vaatteisiin menee muutenkin niin vähän rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi