Kohta me heterot joudutaan kaappiin
Äh, en mä osaakaan kirjottaa kunnon provoa ;) ekas kertaa kun yritän.
Kommentit (7)
Ymmärrän yskän...Jostain syystä minustakin on alkanut tuntua, että kuuluun pitkässä ja onnellisessa avioliitossa olevana heteronaisena vähemmistöön...
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:38"]
Ymmärrän yskän...Jostain syystä minustakin on alkanut tuntua, että kuuluun pitkässä ja onnellisessa avioliitossa olevana heteronaisena vähemmistöön...
[/quote]
Samoin. Avioliittoakin tunnutaan halveksuttavan nykyään, jos se ei ole samaa sukupuolta olevien välinen. Silloin se on tavoiteltava tila, muutoin ihmiset pitävät avioliittoa turhana instituutiona.
[/quote]
Muuta Venäjälle.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 12:40"]
[/quote]
Samoin. Avioliittoakin tunnutaan halveksuttavan nykyään, jos se ei ole samaa sukupuolta olevien välinen. Silloin se on tavoiteltava tila, muutoin ihmiset pitävät avioliittoa turhana instituutiona.
[/quote]
Niin, valtaosa mediassa esitettävistä parisuhteista kun on samaa sukupuolta olevien ihmisten välisiä: avaatpa sitten iltapäivä- tai naistenlehden, katsot telkkaria tai elokuvaa, lähes kaikki mediassa esitettävät parisuhteet ovat samaa sukupuolta olevien välisiä. Kukaan ei enää puhu heterosuhteista! Ne on lakaistu maton alle! Pikkukaupungissa pitää kieltää olevansa hetero, kun yhteisön paine on niin valtava!
Voisi tehdä joillekin heteroille ihan hyvää joutua kaappiin.
Mä olen vieläkin kaapissa enkä aio tulla ulos, mutta voin kertoa, etten millään pysty rakastumaan naiseen, se ei vaan onnistu.
Valtiopäivämiehet eräästä oppositiopuolueesta laskettelevat tuollaisia juttuja eduskunnan puhujapöntöstä ihan tosissaan. Lisäävät ehkä vielä, että sinne kaappiin muslimitarjoilija tuo kasvisruokaa.