Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffit nettimiehen kanssa - menenkö vai perunko?

Vierailija
31.12.2013 |

Torstaiksi on sovittu treffit erään netissä tapaamani miehen kanssa. Tarkoitus on käydä kahvilla, eka tapaaminen kyseessä. Mies ei ole toistaiseksi herättänyt suuria tunteita ja vaikuttaa monissa asioissa erilaiselta kuin minä, mutta on hänessä (viestien perusteella) kiinnostaviakin puolia.

Olen nyt kahden vaiheilla. Joka toinen tunti olen valmis perumaan treffit jonkun tekosyyn varjolla, joka toinen tunti ajattelen, että enhän mä mitään menetä vaikka käyn kahvilla hänen kanssaan. Tsempatkaa nyt suuntaan tai toiseen! Jos aion perua niin se pitää ehdottomasti tehdä huomenna. Mutta sitten taas toisaalta, olen ollut sinkkuna kauan ja mistäs sitä tietää vaikka tästä kehittyisi jotain sutinaa :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene nyt ihmeessä, kun olet aikaa jo viestittelyynkin käyttänyt, niin tyhmäähän se olisi jättää tsekkaamatta! Voisit kuitenkin rajata treffien keston, tyyliin että sinun pitää valitettavasti jo parin tunnin päästä olla muualla, joten et ehdi istumaan kahvin ääressä kuin tunnin. Näin treffeistä ei tule sietämättömät, jos kemiat eivät kohtaakaan. Ja jos on kivaa, voi sopia uudet :)

Vierailija
2/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet! Mistä niistä tunteista tietää, jos ei ole vielä edes tavannut. Monista ihmisistä tulee aivan erilainen vaikutelma netissä kuin livenä.

Vierailija
4/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon siis jo sanonut suoraan, että ensitapaamisen on oltava lyhyt, joten ei meistä (kai) kumpikaan odota tuntien istuskelua. Kyllä kahvikupillisen kestävien treffien aikanakin saa selville haluaako toisen tavata uudestaan. Ehkä iso osa tästä epäröinnistä onkin sitä, että mitä jos mies pitää mua ihan kamalana :) Ihan tavallinen tallaaja hänkin tuntuu olevan, eli ehkä se on turha pelko. Ap.

Vierailija
5/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut treffeillä, miksi sinunkaan pitäisi?

Ei kun siis tottakai menet.

Vierailija
6/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nynny.

Vierailija
7/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet. Ei muuta vaihtoehtoa. Sillä mitä menetät jos et mene? Mutta voit menettää hyvän parisuhteen, jos jäät kotiin.

Vierailija
8/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voida mennä drinkille vaan kahville? Kaikki ujostelee turhaan jossain kahvilla ja esittää muuta kuin on, pari drinksua taas vapauttaa.

Vierailija
9/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehessä on sinua kiinnostavia puolia niin tottakai sinun kannattaa mennä. Vasta nokatusten nähdessä sen tietää onko tunteita. Et sinä löydä itsesi miespuolista kopiota ikinä joten etsi sellainen mies jolla on joitakin piirteitä joita arvostat.

Vierailija
10/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE AP! Tapasin nykyisen miesystäväni netissä. Hän vaikutti aika mitäänsanomattomalta ja rumasti sanottuna kiinnostuin hänestä vain koulutuksen vuoksi. Ajattelin vielä vähän ennen tapaamista että mielummin ehkä jäisin kotiin katselemaan tv:ta. Vielä miehen nähtyäni ja hänen avattuaan suunsa ajattelin että ei, tästä ei tule mitään. Illan aikana tylsän nettiprofiilin takaa kuitenkin paljastui komea, keskustelutaitoinen ja tunneälykäs herrasmies. En halua edes ajatella mitä olisin menettänyt, jos olisin jäänyt kotiin nyhjäämään. :)

Vierailija
11/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin epävarma treffeistä, niin en menis. 

Vierailija
12/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään menetettävää. Treffien peruminen sen sijaan kaduttaa aivan varmasti. Hieman luontaista uteliaisuutta mukaan. Vaikkei kyseessä olisi elämäsi mies niin tapaat silti uuden ihmisen ja teillä saattaa olla kiva ilta. Tai sitten tapaat elämäsi miehen.Jos mies on törppö niin kahvien juonnissa ei kauaa kulu eikä asia ainakaan jää vaivaamaan mieltäsi.

Vierailija
13/13 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen harvemmin katuu asioita jotka on tehnyt, vaan niitä jotka on jääneet tekemättä. :)

Treffeille siitä! Mitä menetettävää sinulla on? Ilta tv:n parissa..

Mitä voit saada? mahdollisuuksia on rajattomasti. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän