Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yritätte tunkea niitä vauvojanne väkisin toisten syliin?

Vierailija
31.12.2013 |

Minua ällöttää kun tutut kuvittelee että vauvakuume "tarttuu" jos tunkevat minulle mottipäitään syliin. En halua pidellä niitä teidän härskiintyneelle ryytemaidolle ja oksennukselle ja pissalle ja kakalle haisevia pershedelmiä! Sitten loukkaannutaan jos sanon kohteliaasti että ei kiitos! Sitten kun sanon etten välttämättä halua koskaan lapsia, niin otetaan sekin vielä niiiiin henkilökohtaisesti! Saako hormonit noin sekaisin vai lähteekö aivot istukan mukana??? Kertokaapa se!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle, kolmen lapsen äidillekin, niitä ollaan tuputtamassa. Ilmeisesti sillä ajatuksella, että osaan pidellä oikein ja vähän testataan, että josko minusta saisi joskus hoitajan. Juu, en ota vastuuta toisten pikkuvauvoista.

Vierailija
22/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samaa mieltä. En todellakaan halua vauvaa syliini. Jos joku on lapsen hankkinut, pitäköön sen myös itsellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:33"]"Ei, vaan minua ärsyttää nyt ihan hitosti vaan se kun hurmoshormonien huuruissa olevat naispuoliset kaverit saaneet päähänsä "käännyttää" minut vauvakuumeiseksi ja vielä noin typerällä tavalla. Siedän niiden lapsia sitten kun ovat isompia ja osaavat liikkua, puhua ja ajatella omilla aivoillaan. Vauvat ovat vastenmielisiä ja jollain tavalla pelottavia, pitävät järkyttävän rumaa ääntä. Minulla on vauvafobia ja olen allerginen niille." MITÄ SINÄ TEET VAUVA.FI:SSÄ? [/quote]

Tämä on "aihe vapaa". Minäkin olen "allerginen vauvoille" ja silti olen täällä AIHE VAPAA palstalla. :))

Vierailija
24/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kavereita sulla, ap. Mulle ei ainakaan olisi tullut mieleenkään tyrkyttää omia vauvoja toisten syliin, varsinkaan jos selvästi sanovat etteivät halua. Ja muutenkin tuollainen kavereittesi harrastama käännyttäminen on tosi vastenmielistä. Jos ei lapsia halua niin sitten ei halua, ei siihen tarvitse muiden puuttua, varsinkaan tuollaisella tavalla.

Ja 17, joka haluaisi pitää vauvoja sylissä: kysy vaan rohkeasti, kyllä niitä vauvoja saa halutessaan muutkin pitää sylissä kuin lähimmät sukulaiset :)

Vierailija
25/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tässä - selvästikään ap ei ole samoilla aaltopituuksilla lapsellisten ystäviensä kanssa. Ystävyyden voisi siis jopa kyseenalaistaa.

Pitäisikö ap:n tavata näitä "ystäviään" ilman lapsia? Tällöin ei olisi pelkoa vauvoille altistumisesta. Jos ystävät eivät suostu tapaamaan vauvoitta, ap voi irtisanoa ystävyyden fobiaansa vedoten.

Ei asioista tarvii tehdä niin vaikeita että pitää tulla vauvapalstalle itkemään.

Vierailija
26/26 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 14:01"]

Ap: Sun todella agressivisesta tavasta kirjoittaa aiheesta aistin, että taitaa lapset olla sulle kipeä kohta. Yleensä agressio on merkki pelosta tai surusta.

[/quote]

Ei, vaan minua ärsyttää nyt ihan hitosti vaan se kun hurmoshormonien huuruissa olevat naispuoliset kaverit saaneet päähänsä "käännyttää" minut vauvakuumeiseksi ja vielä noin typerällä tavalla. Siedän niiden lapsia sitten kun ovat isompia ja osaavat liikkua, puhua ja ajatella omilla aivoillaan. Vauvat ovat vastenmielisiä ja jollain tavalla pelottavia, pitävät järkyttävän rumaa ääntä. Minulla on vauvafobia ja olen allerginen niille.

[/quote]Sua ärsyttää ne vanhemmat, älä kosta sitä lapselle! Vauvat on viattomia vanhempiensa virheisiin. Entä jos kokeilisit vastakkaista lähestymistapaa: lepertelisit vauvalle ja leikkisit sen kanssa, sanot että "on ihana" (...saattaisi päästä fobiastasi...), MUTTA EI, en halua omaa. Lapset on sitä paitsi vauvoja tosi lyhyen aikaa.

Itse ihmettelin kun vauvalle tuntemattomat haluaisi väkisin pidellä, vaikka vauva vierastaa, vastustelee ja ei halua ainakaan sillä hetkellä olla kyseisen henkilön sylissä. Mun vika tää tosin varmaan kun en oo opettanu 7kk ikäistä olemaan vierastamatta =D