Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi saada orgasmin peppuseksistä?

Vierailija
31.12.2013 |

Miten ihmeessä? Olen kokeillut peppuseksiä monta kertaa, runsaalla liukkarilla ja rentona, silti se ei KOSKAAN tunnu niin hyvältä että voisin orgasmia saada. Ihmettelen siis näitä jotka kertovat saavansa jotain jättiorkkuja pepputouhuista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettei ole erogeenisiä alueita, oisin itse väittänyt myös että pepusta aukeaminen mahdotonta. Ja sitten tulin niin että meinasi taju lähteä päästä. Ei tässä nyt enää perustelut auta ;D

3/5

Vierailija
2/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin saan. Tosin täytyy hiukan stimuloida klitorista samalla (painaa sormin), mutta kun mieheni siinä tyäntelee, tulen kyllä tosi nopeasti. Jopa helpommin kuin perinteisessä emätinyhdynnässä. Ehkä syynä on se, että (minulla ainakin) peräaukon ympärillä hermopäät on herkkiä ehkä syynä on se että pääsen paremmin painamaan sormin klitorista, kun ei penis venytä ja pumppaa siinä.

p.s. On se naisellakin erogeenistä aluetta: "Naisen väliliha on emättimen ja peräaukon väliin jäävä ohut lihaksesta ja sidekudoksesta muodostuva alue. Väliliha on erogeenisesti kosketusherkkää aluetta, kuten emättimen suu ja peräaukkokin, ja sitä voidaan stimuloida seksuaalisessa kanssakäymisessä tai itsetyydytyksessä mm. hyväilemällä tai hieromalla." http://fi.wikipedia.org/wiki/Väliliha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 12:19"]Peräsuolessa ei ole erogeenisia alueita naisella.

[/quote]

Mutta peräaukossa on.

Vierailija
4/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 11:50"]

Miten ihmeessä? Olen kokeillut peppuseksiä monta kertaa, runsaalla liukkarilla ja rentona, silti se ei KOSKAAN tunnu niin hyvältä että voisin orgasmia saada. Ihmettelen siis näitä jotka kertovat saavansa jotain jättiorkkuja pepputouhuista.

[/quote]

Miten joku voi saada orkun naisen/miehen kanssa? Kuristettaessa? Koskettamatta?

Makuja on monia, kaikki eivät ole samanlaisia. Siten jotkut voivat saada jättiorkun peppuseksistä ja toiset eivät voi edes harrastaa seksiä kakkosen puolella.

Vierailija
5/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 12:21"]

En halua edes kokeilla koskaan. Jos ei mies muuten tyydytä minua tai tyydyty itse, on aika lopettaa suhde.

[/quote]

Tiukka linja. Itselläni on yhtä tiukka linja sienien suhteen. Tosin muistelisin joskus kersana niitä maistaneeni, pakon edessä. Ei kai sinulle ole käynyt samoin?

Vierailija
6/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 12:21"]

En halua edes kokeilla koskaan. Jos ei mies muuten tyydytä minua tai tyydyty itse, on aika lopettaa suhde.

[/quote]

Tiukka linja. Itselläni on yhtä tiukka linja sienien suhteen. Tosin muistelisin joskus kersana niitä maistaneeni, pakon edessä. Ei kai sinulle ole käynyt samoin?

[/quote]

Haha, päivän paras, kiitos tästä.   :D

Vierailija
7/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä saan helpostikin jos joku samalla kiihottaa kaluani vaikkapa suihinoton muodossa..  :)  . Ja lujaa tuleekin !

Vierailija
8/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä on harvinaisen paljon white trash-tyylisiä aloituksia tänään?

Vierailija
9/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 13:27"]

Miten täällä on harvinaisen paljon white trash-tyylisiä aloituksia tänään?

[/quote]

Haluatko sanoa että peppuseksi ja siitä orgasmin saaminen olisi wt- väen yksinoikeus ? Vai tarkoititko että tunnet olosi kotoisaksi palstalla tänään  :D .

Vierailija
10/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samaa kunnes osui osaava kumppani kohdalle. Klitoriskiihotusta vaatii avuksi mutta orkku on kyllä ihan omaa luokkaansa.

Vierailija
11/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tiedä kaikki anatomiset tosiasiat mitkä siihen liittyy, tiedän vain että peppuseksiorgasmi tuntuu ihan erilaiselta kuin "normaali" orgasmi =)

Vierailija
12/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihana kumppanini väittää että "klitoriksen juuret" (?) ylettää jollain tapaa pehvan puolelle. En tiedä oisko näin. Joku taika siinä on.

3

Vierailija
13/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti mies saa, ellei liikaa ajattele paikkaa, jota jyystää.

5, annapa miehellesi anatomian oppikirja iltalukemiseksi. Peräsuolessa ei ole erogeenisia alueita naisella.

Vierailija
14/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/15 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi