Miten yllättäisin mieheni? Kertokaa miehet fantasioita
Tahtoisin keksiä rakkaalleni jotain uutta ja piristävää vaihtelua. Leluja ja muuta meillä on, mutta mietin millaiset puheet tai roolileikki vois toimia. Sen verran ollaan puhuttu, että muita ei tule meidän leikkeihin mukaan, mutta toisillemme voidaan kokeilla aina kaikkea uutta. Asentoja, eri paikkoja, roolileikkejä, tuhmia puheita, leluja ( myös anaaliin molemmille )
Nyt siis toivoisin teiltä vinkkejä miten tilanne voisi edetä. Mistä itse haaveilette?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi lukee aamukahvia juodessaan lehteä pahaa aavistamattomana. Yllätät hänet menemällä pöydän alle ja ottamalla poskeen.
Ostat sträppärin ja panet miestäsi lujaa, kunnes hänen säärensä tärisevät orgasmista.
Miehesi hieroo sängyssä klittaasi ja kuiskuttelee korvaasi kaikenlaista... Kuinka hän haluaisi nähdä kun sinä otat tuntemattomalta suihin, kuinka sinua nussitaan... Ja kuinka sinä kiihotut nähdessäsi miehesi naivan toista naista.
Yhtäkkiä meneekin niin, että miehesi nuolee sinua, ja toinen mies panee häntä takaapäin. Laukeatte kaikki samaan aikaan
Ensimmäinen varmaan toimii valtaosalle, toinen jakaa mielipiteitä ja kolmas sitten vain harvoille. :/
Pukeudut seksiasuun pyydät miestäsi sitomaan sinut sänkyyn niin että olet hänen käytettävissään koko illan niinkuin hän haluaa. Ja sovitte vain ajan esim. 4h jonka aikana sinua ei saa päästää irti vaikka kuinka pyytäisit.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudut seksiasuun pyydät miestäsi sitomaan sinut sänkyyn niin että olet hänen käytettävissään koko illan niinkuin hän haluaa. Ja sovitte vain ajan esim. 4h jonka aikana sinua ei saa päästää irti vaikka kuinka pyytäisit.
Tätä ja moooontaa muuta asiaa olen pyytänyt mieheltäni, mutta ei..kuulemma kuulostaa kivalta ja siihen se sitten jääkin. Eipä ole toiveitani vielä toteutettu että jos se toive ei koske vain miehen hyvänä pitoa tai suoraa panoa niin kaikilla miehillä tuo ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi lukee aamukahvia juodessaan lehteä pahaa aavistamattomana. Yllätät hänet menemällä pöydän alle ja ottamalla poskeen.
Ostat sträppärin ja panet miestäsi lujaa, kunnes hänen säärensä tärisevät orgasmista.
Miehesi hieroo sängyssä klittaasi ja kuiskuttelee korvaasi kaikenlaista... Kuinka hän haluaisi nähdä kun sinä otat tuntemattomalta suihin, kuinka sinua nussitaan... Ja kuinka sinä kiihotut nähdessäsi miehesi naivan toista naista.
Yhtäkkiä meneekin niin, että miehesi nuolee sinua, ja toinen mies panee häntä takaapäin. Laukeatte kaikki samaan aikaanEnsimmäinen varmaan toimii valtaosalle, toinen jakaa mielipiteitä ja kolmas sitten vain harvoille. :/
Niin Ap kysyi fantasioista. Fantsuissa saa puhua mistä vaan, ei niitä ole tarkoitus toteuttaakaan. Siksi ne ovat fantasioita.
Jonkinlainen kaksipäinen dildo, josta sylikkäin nauttisitte? Entä hotellihuone vkonloppu, asuja ja leluja? Jospa rohkaisisitte toisenne puhelemaan todella tuhmia? :) Jotain aivan uutta kokeileisitte
Saispa 38 kirjoitti:
Suihinotto loppuun asti jossain julkisessa paikassa missä kiinnijäämisen riski. Kerro myös ettei sinulla ole alushousuja jalassa lainkaan.
Olen ottanut mieheltäni suihin pitserian takahuoneessa ja ollut häntä pysäkillä vastassa ilman housuja ja posliinina.
Vierailija kirjoitti:
Saispa 38 kirjoitti:
Suihinotto loppuun asti jossain julkisessa paikassa missä kiinnijäämisen riski. Kerro myös ettei sinulla ole alushousuja jalassa lainkaan.
Olen ottanut mieheltäni suihin pitserian takahuoneessa ja ollut häntä pysäkillä vastassa ilman housuja ja posliinina.
Naikaa kylpylän poreammeessa. Tai jossain muualla julkisella paikalla. Olette pariskunta, nauttikaa muiden katseista.
Sponttaani munan imeminen ja siitä sitten kunnon jörnintä
Aamuheijarin törkeä hyväksikäyttö
Se kun tulee duunista kotiin, käy suihkussa ja vaimoke on aloitellu dildolla makarin puolella.
Tossa ois oma kolmen kärki, viimeinen sytyttää ehdottomasti eniten. Aivan mahtavaa kun avaa kylppärin oven ja kuulee huokailua ja lirkuttavan kutsun "kulta...." saman tien alkaa veri pakkautua penikseen ja kun pääsee makariin jossa vaimo odottaa selällään jalat pystyssä dildo pillussa. Siitä on helppo yhtyä leikkiin ja antaa kielihoitoa ja sauvaa samalla, lopuksi vastaanottaa kuumat squirtit naamalle. Siitä sitten mulle vuorosta suuhoitoa ja panoa useissa asennoissa. Lopuksi yleensä ammun lastit pitkin rintoja ja naamaa, tai sitten selälle ja pepulle. Sen jälkeen loikoilua, suutelua hyväilyä, jos virtaa riittää niin kierros numero kaksi ja sitten uudelleen suihkuun. Ai että alkoi jo polttelemaan kotiinpääsy, aina saa jännätä että oisko tänään taas nuorikkokin odottavalla tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kauan aikaa toivonut, että heräsin siihen kun avokki olisi vehkeiden kimpussa keskellä yötä. Vehkeet kovaksi ja hommiin, sitä haluaisin.
Ei sitten kannata kenenkään olettaa, että kaikki tykkäisivät tästä. Sain itse entisessä avioliitossani valehtelematta viikkoja kestäneen riidan aikaan tällä. Oletin, että mies tykkäisi. Ei tykännyt yhtään.
Kirjaimellisesti raiskaus....
Anteeksi nyt ihan hirveästi, mutta jotenkin vaan koen, että tuollainen lausahdus vähättelee niitä, jotka on vaginaalisesti tai anaalisesti r'aiskattu jonkun tuntemattoman toimesta joko peniksellä tai esineellä. Kun näitä asioita vertaa keskenään.
Tyttöystävä pyysi muutama kuukausi sitten että ottaisin hänet peilin edessä. En osannut kuvitellakkaan miten kiihottavaa noinkin yksinkertainen asia voi olla. Tyttö oli aivan kiimoissaan kun sai katsella kun otin häntä takaa rajusti, ja pidin itsekkin näkymästä aivan suunnattomasti. Meno äityi vielä villimmäksi kun nostin nostin tyttöystäväni syliini reisistä kiinni pitäen, molemmat kasvotusten peiliin päin. Molemmat tuijotettiin lumoutuneina kun lemmenvaltikkani venytti muijan pildeä ja ei aikakaan kun tyttöystäväni sai räjähtävän orgasmin joka oli niin raju että hän ejakuloi, ja paljon. Ohjasin kyrpäni takaisin sisään naiseeni ja aloin nostella häntä kokoajan vaan rajummin. Tuntiessaan minun laukeavana hän ujutti kyrpäni ulos ja runkkasi loppuun, niin että spermat roiskui pitkin lattiaa ja peiliä. Tämän jälkeen tyttöystäväni vielä nuoli kaluni ja peilin puhtaaksi meidän molempien nesteistä.
Oli elämäni upein kokemus, en ollutkaan aiemmin tiennyt miten pikkutuhmat naaraan olen itselleni saanut. Ei mennyt kauaa tuosta kun päätin että tuo nainen on rengastettava, nyt sitten suunnitellaan häitä ens kesälle :)
Yhtäkkiä meneekin niin, että miehesi nuolee sinua, ja toinen mies panee häntä takaapäin. Laukeatte kaikki samaan aikaan