Miten yllättäisin mieheni? Kertokaa miehet fantasioita
Tahtoisin keksiä rakkaalleni jotain uutta ja piristävää vaihtelua. Leluja ja muuta meillä on, mutta mietin millaiset puheet tai roolileikki vois toimia. Sen verran ollaan puhuttu, että muita ei tule meidän leikkeihin mukaan, mutta toisillemme voidaan kokeilla aina kaikkea uutta. Asentoja, eri paikkoja, roolileikkejä, tuhmia puheita, leluja ( myös anaaliin molemmille )
Nyt siis toivoisin teiltä vinkkejä miten tilanne voisi edetä. Mistä itse haaveilette?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kauan aikaa toivonut, että heräsin siihen kun avokki olisi vehkeiden kimpussa keskellä yötä. Vehkeet kovaksi ja hommiin, sitä haluaisin.
Ei sitten kannata kenenkään olettaa, että kaikki tykkäisivät tästä. Sain itse entisessä avioliitossani valehtelematta viikkoja kestäneen riidan aikaan tällä. Oletin, että mies tykkäisi. Ei tykännyt yhtään.
Kirjaimellisesti raiskaus....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kauan aikaa toivonut, että heräsin siihen kun avokki olisi vehkeiden kimpussa keskellä yötä. Vehkeet kovaksi ja hommiin, sitä haluaisin.
Ei sitten kannata kenenkään olettaa, että kaikki tykkäisivät tästä. Sain itse entisessä avioliitossani valehtelematta viikkoja kestäneen riidan aikaan tällä. Oletin, että mies tykkäisi. Ei tykännyt yhtään.
Kirjaimellisesti raiskaus....
...jota todella moni mies haluaa.
Anaaliin molemmille.morjesta pöytään friikit
Nämä yllätykset toimii vain, jos toinen on sopivassa mielentilassa. Kun väsyttää, stressaa, masentaa tms. niin ei edes mies arvosta, kun puoliso hyökkää päälle seksiä vaatien.
Täällä niin moni tuntuu kiinnostuneen aisurihommista, joten hommaat sänkyysi naapurinmiehen tai parikin. Annat miehesi "yllättää" teidät niin näet innostuuko hän mukaan touhuun kulli vai nyrkki ojossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sohvalle, kaljapullo käteen, urheilukanava auki ja sitten suuhoitoa.
No eikös sitä urheilua olis kivempaa seurata jollain toisella hetkellä kuin seksin aikana? :D - ap
Urheilu on parasta kun muna on emännän suussa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä yllätykset toimii vain, jos toinen on sopivassa mielentilassa. Kun väsyttää, stressaa, masentaa tms. niin ei edes mies arvosta, kun puoliso hyökkää päälle seksiä vaatien.
Jep...tosi on. Olen monesti miehen yllättänyt ja vastaanotto on kaikkea muuta kuin kanki kovaksi ja vaimo tyytyväiseksi. Joskus harvoin onnistuu fiilikset yksiin.
Pukeudu satiinipaitapuseroon ja satiinihameeseen. Erityisesti kullanvärinen satiinipaitapusero yhdistettynä mustaan satiinihameeseen on seksikäs asu.
Pukeudu tarjoilijaksi. Musta satiiniselkäinen liivi soljella säädettävillä takanauhoilla, musta kynähame ja valkoinen kauluspaita on seksikäs asu, varsinkin sukkahousujen ja korkokenkien kanssa.
Jos et kolmatta halua mukaan, niin sitten mitään ei ole tehtävissä
Suihinotto loppuun asti jossain julkisessa paikassa missä kiinnijäämisen riski. Kerro myös ettei sinulla ole alushousuja jalassa lainkaan.
oma fantasia:
haluiasin katsella kun vaimo masturboi tekopeniksellä, pillu juuri höylättynä posliiniksi. Päällä mustat rintalliivit, saumasukat ja sukkanauhat. Ja juuri ennen orgasmia pääsisin nuolemaan takaapäin, ja samalla pitää dildoa hänen lämpimässä ja liukkaassa pillussa. Sitten päälle suihinotto.
Esileikkinä A-osastoa, siitä sujuvasti B-rappuun ja lopuksi suihinotto niellen. Muuta ei tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Esileikkinä A-osastoa, siitä sujuvasti B-rappuun ja lopuksi suihinotto niellen. Muuta ei tarvita.
Otatko itse paskaa suuhun? Tottakai?
Tahdo siskosi kolmanneksi,parempaa yllätystä et voi miehellesi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Väsymyksen ymmärrän, mutta stressiin ja masennukseen joku ylläsuikkari on paras lääke!
Joskus olisi kiva saada nuolla vaimon pillua, mutta hän ei siitä tykkää, niin se siitä sitten. Joskus erittäin harvoin on suostunut esim. 69:iin ja onhan se ollut uskomattoman kiihottavaa. Itse nuolisin vaikka joka päivä. Eipä sitä suihinottoakaan ole kuin harvoin.
Otat toisen naisen mukaan ja lesboilet hänen kanssaan miehesi edessä.