Miten yllättäisin mieheni? Kertokaa miehet fantasioita
Tahtoisin keksiä rakkaalleni jotain uutta ja piristävää vaihtelua. Leluja ja muuta meillä on, mutta mietin millaiset puheet tai roolileikki vois toimia. Sen verran ollaan puhuttu, että muita ei tule meidän leikkeihin mukaan, mutta toisillemme voidaan kokeilla aina kaikkea uutta. Asentoja, eri paikkoja, roolileikkejä, tuhmia puheita, leluja ( myös anaaliin molemmille )
Nyt siis toivoisin teiltä vinkkejä miten tilanne voisi edetä. Mistä itse haaveilette?
Kommentit (51)
Mulle olisi todella kiihottavaa, jos yllättäisin vaimon tyydyttämässä itseään vaikka kotiin tullessani, tai muuten vaan illalla sopivassa tilanteessa. Samoin toimisi ihan vain viattomasti pois jätetyt rintsikat kun päällä ohut paita, josta hänen pienten rintojensa terhakat nännit näpöttäisivät läpi takuuvarmasti. Tai todella suuri yllätys olisi seksikkäät, läpinäkyvät pikkupöksyt, jotka paljastuisivat minulle "sattumalta". Sheivattu pillu myöskin olisi jotakin todella odottamatonta ja kiihottavaa. Seksikaupasta tehty tilaus kertomatta minulle etukäteen.
Tiedän, nämä ovat aika laimeita fantasioita. Kyse on kuitenkin siitä, että yllätys kiihottaa, jos toinen tekee jotain tai käyttäytyy tavalla, johon ei ole pitkän suhteen aikana päässyt tottumaan, paljastaa uuden puolen itsestään. Meidän liitossa nuo nyt vaan olisivat juuri sellaisia asioita 😀
M50
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kauan aikaa toivonut, että heräsin siihen kun avokki olisi vehkeiden kimpussa keskellä yötä. Vehkeet kovaksi ja hommiin, sitä haluaisin.
Ei sitten kannata kenenkään olettaa, että kaikki tykkäisivät tästä. Sain itse entisessä avioliitossani valehtelematta viikkoja kestäneen riidan aikaan tällä. Oletin, että mies tykkäisi. Ei tykännyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle olisi todella kiihottavaa, jos yllättäisin vaimon tyydyttämässä itseään vaikka kotiin tullessani, tai muuten vaan illalla sopivassa tilanteessa. Samoin toimisi ihan vain viattomasti pois jätetyt rintsikat kun päällä ohut paita, josta hänen pienten rintojensa terhakat nännit näpöttäisivät läpi takuuvarmasti. Tai todella suuri yllätys olisi seksikkäät, läpinäkyvät pikkupöksyt, jotka paljastuisivat minulle "sattumalta". Sheivattu pillu myöskin olisi jotakin todella odottamatonta ja kiihottavaa. Seksikaupasta tehty tilaus kertomatta minulle etukäteen.
Tiedän, nämä ovat aika laimeita fantasioita. Kyse on kuitenkin siitä, että yllätys kiihottaa, jos toinen tekee jotain tai käyttäytyy tavalla, johon ei ole pitkän suhteen aikana päässyt tottumaan, paljastaa uuden puolen itsestään. Meidän liitossa nuo nyt vaan olisivat juuri sellaisia asioita 😀
M50
Olen joskus pyytänyt vaimolta,ihan turhaan kylläkin, jotakin yllätystä vaikka juuri tuolla tavoin, että hän tekisi itselleen hyvää kertomatta etukäteen kun tulen jostakin ja sitten heti rakasteltaisiin . Pyydettäisiin naimaan häntä sauvalla ensin tai hän tekisi itse sitä kun katselen aluksi.
Toinen joka minua ainakin kiihottaisi, kun tultaisiin kiinni ilman pikkuhousuja vaikka joku paituli yllä ja pyydettäisiin seksiä jollakin tavoin. Tosi laimeaa, mutta niin ihanaa.
Aamulla haluaisin herätä siihen, että aamuseisokkia hyväiltäisiin kunnolla, tultaisiin iholle ja oltaisiin alasti valmiita joskus seksiin siinä heti.
En kuitenkaan saa ja se v-tuttaa.
Ei jaksa enää kauniistikaan pyydellä. Hän saa kyllä aina oikeastaan seksissämme vähintään yhden orgasmin kun pidän häntä taatusti hyvin jotta nauttisi.Minä sitten lopuksi saan laueta sisään lähärissä ilman sen kummempia aktiivisia kiihotusapuja.
Mies 50 plus
Mies sohvalle, kaljapullo käteen, urheilukanava auki ja sitten suuhoitoa.
Ihan jos puoliso vaikka tulisi ja kävisi yllättäen kiinni ilman ennakkovaroitusta, mieluiten alasti, niin olisin kyllä heti kiihkoissani. Jos vielä haluaisi mut peppuunsa niin oisin räjähtämiapisteessä. Sitten toki fantasioissa posliinipillu olisi ihana, samoin suihinotto loppuun asti tai tissipano ja rinnoille laukeaminen suihkussa pyymättä olisi mahtavaa. Samoin se että puoliso ehdottaisi joskus jotain uutta kokeilua. Pissaleikit suihkussa ja minun pyllyn paneminen straponilla ja kädellä kiihottaisivat myös mutten ole kehdannut puolisolle niistä mainita.
Vierailija kirjoitti:
Mies sohvalle, kaljapullo käteen, urheilukanava auki ja sitten suuhoitoa.
No eikös sitä urheilua olis kivempaa seurata jollain toisella hetkellä kuin seksin aikana? :D - ap
Dominaleikki ja voit aloittaa laittamalla viestin että tuhmaa poikaa odottaa kurin palautus. Leluja ja muuta kehuitkin teillä olevan. Kehittele itse tarkemmat kuviot.
Koulutyttöasu ja siitä pyytämään apua sedältä ;)
Toimii varmasti roolileikkinä.
Vierailija kirjoitti:
Koulutyttöasu ja siitä pyytämään apua sedältä ;)
Toimii varmasti roolileikkinä.
Oletko pedari kenties?
Vaimo voisi saunassa lähestyä höylän kanssa ja sanoa että nytpä sheivaillaankin sut!
Vierailija kirjoitti:
Vaimo voisi saunassa lähestyä höylän kanssa ja sanoa että nytpä sheivaillaankin sut!
Tulee juustohöylän kanssa: "Vedän sut millin siivuiksi!" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee juustohöylän kanssa: "Vedän sut millin siivuiksi!" :D
Meinaat että tuo oli hauska? 🙄
Osta Ap miehllesi illaksi maksullinen. Katselet kun tyytyväisenä nauttii vieraasta naisesta, runkkailet samalla itseäsi. Onnellisena kehrää vieressäsi sen jälkeen, kun oma vaimo järjesti kivan yllärin :)
Vierailija kirjoitti:
Osta Ap miehllesi illaksi maksullinen. Katselet kun tyytyväisenä nauttii vieraasta naisesta, runkkailet samalla itseäsi. Onnellisena kehrää vieressäsi sen jälkeen, kun oma vaimo järjesti kivan yllärin :)
Arvasin että joku tätä ehdottaa ja siksi aloituksessa luki, ettei muita tule mukaan leikkeihimme. Ollaan siitä puhuttu eikä kumpikaan halua sitä, vaan ollaan molemmat sen verran mustasukkaisia ettei ole meidän juttu. - ap
Nää on niin parikohtaisia juttuja, että vaikea on keksiä mitään yleispätevää. Yllätyksellisyys ylipäätään voisi olla hyvä. Toinen on se, että osoitat haluavasi miestäsi. Hienovaraisilla vihjeillä jo aamusta alkaen valmistella iltaa tai jotain suoraviivaisempaa toimintaa, josta tiedät miehesi tykkäävän.
Minut yllätti vaimo eilen pepulla. Olimme kahdestaan illalla saunassa ja hän pyysi hieromaan hartioitaan. No, siitä seurasi seisokki ylläty, yllätys. Hän istui keskilauteella, minä ylimmällä. Kun hän kääntyi minuun päin, niin siinäpä se seisoi kasvojen edessä ja ilman varoituksia hän hotkaisi ensin suuhun sen. Sen jälkeen pyysi minut alimmalle lauteelle ja kyykistyi peppu minuun päin kalun päälle pieni hetki ykköseen ja täysin yllättäen alkoi sovittamaan sitä kakkoseen. Ei varmasti minuuttia kestänyt, kun tulin ja lujaa. Nämä on ihania juttuja. Kiitos, rakas vaimoni!
Itse olen kauan aikaa toivonut, että heräsin siihen kun avokki olisi vehkeiden kimpussa keskellä yötä. Vehkeet kovaksi ja hommiin, sitä haluaisin.