Sain tänään järjettömän raivokohtauksen miehelleni
Tultiin lasten kanssa kaupungilta kotiin ruokakaupan kautta. Mies on keittiössä ja alkaa heti narista, että vichy on loppu eikä limuakaan ole. Ei meillä ole yleensä muutenkaan.. Mies jatkaa valitustaan että jääkaappi on ihan tyhjä eikä ole muuta juotavaa kuin mehua tai vettä.
Mulla pimeni päässä ja huusin miehelle, että kyllästyttää toi ainainen mallittaminen ja olen niin kyllästynyt koko mieheen, että toivon että se kuolisi pois.
En ole ikinä, en koskaan sanonut kellekään mitään vastaavaa. Pahinta oli, että lapset seisoivat vieressä.
Silmissä musteni ja jos olisi ollut jotain käteen sopivaa, olisin heittänyt.
Luulen että tällä av-mammalla purkautui joulustressi. Laitoin kaiken yksin, mies oli töissä tai lomaili sohvalla eikä osallistunut muuten kuin rahallisesti. Kiitoksesta tai joululahjasta puhumattakaan.
Selitin lapsille, että äidillä meni nyt kuppi nurin ja suutuspäissään voi sanoa asioita joita ei tarkoita.
Säikähdin itseäni, mutta illan aikana on vahvistunut että mies on ihan täysi saamaton kusipää.
Kommentit (16)
Sama täällä: vituttaa oma ukko. Ei jaksa katella, muuttaisi pois.
Sanoi mua hulluksi, mikä varmasti sillä hetkellä pitikin paikkansa.
Ilmoitti, ettei hänellä ole mun kanssa enää mitään puhuttavaa.
No en yhtään ihmettele, että ap:ltä meni kuppi nurin. Samanlaisia "lomailijoita" taitaa olla monessa perheessä: nainen vääntää kaiken valmiiksi samaanaikaan kun mies kuorsaa sohvalla.
Eikö se ukko osaa itse käydä kaupassa?
Jos ei tee mitään, ei se jatkossakaan tule tekemään mitään. Kokemusta on. Jotkut miehet on sellaisia.
meillä noita kohtauksia saa välillä molemmat, tosin emme niiden aikana puhu kuolemasta, vaan avioerosta. Yhdessä ollaan edelleen, ja vuosien varrella yhä harvemmin jaksetaan riehua, kaikki on sanottu ja riehuttu jo niin monta kertaa, ja se toinen perkele ei siltikään muutu, yhtä ärsyttävänä (ja ihanana) pysyy.
nim. .13 vuotta takana, joista melkein 10 vuotta lapsiperheenä
Niin. Ja kukahan miehet on kasvattanut?
Äidit, siis naiset. Äidit palvovat poikiaan, ja siinä on sitten lopputulos.
Muistan lapsuudesta, kun naiset sanoivat: "MIehiä on passattava."
Olin pikku poika, mutta muistan sen hyvin.
Ai niin ja kun tulin jouluna maininneeksi, että kaikki jouluhommat vaikuttaa jäävän mun kontolle, niin mies sanoi, että mitä mä stressaan. Ei hän edes halua tai tarvitse joulukuusta tai niin paljon jouluruokia.
Voi vittu kun tässä perheessä on pari lasta ja minä, jotka mahdollisesti halutaan vähän joulutunnelmaa.
Mä olen kuulemma se itsekäs niuhottaja ja valittaja. En ajattele muita kuin itseäni.
Hitto että pistää vihaksi.
Ap
Just niinku mun mies! Mä en halua, niin ei käy. Kesällä halusin viedä lapset huvipuistoon mut miestä ei kiinnosta niin en voi viedä. Tai uimaan, mies ei halua mennä uimahalliin. Tai laivalle. Tai vieraita kotiin. Tai mitään muutakaan.
pistäisin sut kiertoon, wt bankista saa parempia tilalle
Niin kyllä lapsille mukavan jolun takaaminen kuuluu kummallekkin vanhemmalle. Itse olsin tehnyt niin, että mies ei koska mihinkään ruokaa mitä ei ole itse laittanut. Eli jos tekisin joulua lapsille niin, että mies ei osallistu niin hän ei sitten saa niitä ruokia sun muita juttuja.
eli nyt tiedät miltä murhaajista tuntuu ennen murhaa. Älä pidä kotona enää mitään millä voi tappaa ;)
[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:17"]pistäisin sut kiertoon, wt bankista saa parempia tilalle
[/quote]
Sulla on näköjään kokemusta kyseisestä bankista ja hyvä että itse tiedät mistä löydät itsellesi sopivia naisia.
Alkoi ärsyttää sun puolesta! Sä olet jo käynyt kaupassa ja ukko vinkuu kun jätit just noi painavat ostamatta. Kantakoon ite vissynsä.
Mitäs mies tuumasi?