Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tekee pienten lasten äideistä tylsimyksiä?

Vierailija
30.12.2013 |

Meillä on kohta 9 kk ikäinen poika ja vaikka hän on aivan mahtava tyyppi, meidän aikuisten suhde on mennyt vain huonompaan suuntaan. Maisterisnaiseni ei enää jaksa panostaa ulkonäköön eikä hänestä ole keskusteluseuraksi. Ainoa mistä voi enää puhua on maidon ostaminen ja pojan asiat. Seksiä on vain pari kertaa viikossa. Naisellani ei ole parisuhteelle enää mitään annettavaa!

Olen koettanut kannustaa häntä ulos teatteriin tai shoppailemaan tyttökavereiden kanssa mutta ei kuulemma ole varaa lapsenhoitajaan vaikka minä maksaisin! Itse olen pitänyt huolen siitä, että minulla on myös omaa elämää harrastusten ja kaveritapaamisten muodossa. Siten olen edelleen kiinnostava ja haluttava. Mielestäni samaa voisi odottaa naiseltakin. Naimisiin menosta on ollut puhetta, mutta enpä tiedä kosinnasta tätä menoa.

Muilla kokemusta tylsästä puolisosta? Koska tämä menee ohi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletapa, mitä Brad Pitt kirjoitti suhteestaan maailman kauneimpaan naiseen, jonka kanssa avioliitto alkoi tuntua olevan tiensä päässä... Ja kuinka sitten kävikään? Ota mallia!

Vierailija
2/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei ainakaan pikkulapsiaikana kiinnostanut ollenkaan mitkään menemiset, halusin olla vain kotona ja lasten kanssa. Onneksi minun mieheni silmissä kiinnostavuus ei ollenkaan kadonnut siitä, että keskityin äitiyteen enkä käynyt missään harrastuksissa tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Secret of Love

My wife got sick. She was constantly nervous because of problems at work, personal life, her failures and problems with children. She has lost 30 pounds and weighted about 90 pounds in her 35 years. She got very skinny, was constantly crying. She was not happy woman. She had suffered from continuing headaches, heart pain and jammed nerves in her back and ribs. She did not sleep well, falling asleep only in the morning; got tired very quickly during the day. Our relationship was on the verge of brake up. Her beauty was leaving her somewhere, she had bags under her eyes, she was poking her head, and stopped take care of herself. She refused shoot the films and rejected any role. I lost hope and thought that we’ll get divorced soon… But then I decided to act. After all I’ve got the most beautiful woman on the earth. She is the ideal of more than half of men and women on earth, and I was the one allowed to fall asleep next to her and to hug her shoulders. I began to pepper her with flowers, kisses and compliments. I surprised her and pleased every minute. I gave her lots of gifts and lived just for her. I spoke in public only about her. I incorporated all themes in her direction. I praised her in front of her own and our mutual friends. You won’t believe, but she has blossomed. She became even better than before. She gained weight, was no longer nervous and she loved me even more than ever. I had no clue that she CAN love that much.

And then I realized one thing: the woman is the reflection of her man.

If you love her to the point of madness, she will become it.

Brad Pitt

Vierailija
4/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Univelka

Vierailija
5/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:51"]

Meillä on kohta 9 kk ikäinen poika ja vaikka hän on aivan mahtava tyyppi, meidän aikuisten suhde on mennyt vain huonompaan suuntaan. Maisterisnaiseni ei enää jaksa panostaa ulkonäköön eikä hänestä ole keskusteluseuraksi. Ainoa mistä voi enää puhua on maidon ostaminen ja pojan asiat. Seksiä on vain pari kertaa viikossa. Naisellani ei ole parisuhteelle enää mitään annettavaa!

Olen koettanut kannustaa häntä ulos teatteriin tai shoppailemaan tyttökavereiden kanssa mutta ei kuulemma ole varaa lapsenhoitajaan vaikka minä maksaisin! Itse olen pitänyt huolen siitä, että minulla on myös omaa elämää harrastusten ja kaveritapaamisten muodossa. Siten olen edelleen kiinnostava ja haluttava. Mielestäni samaa voisi odottaa naiseltakin. Naimisiin menosta on ollut puhetta, mutta enpä tiedä kosinnasta tätä menoa.

Muilla kokemusta tylsästä puolisosta? Koska tämä menee ohi?

[/quote]

Itseäni pistää silmää se, että sinä maksaisit lapselle hoitajan. Mikset sinä isänä hoida lasta, jotta vaimo pääsee virkistäytymään? minäkin olen tällainen mammautunut maisterisnainen, epämielenkiintoinen ja homssuinen, mutten ainakaan tunnevammainen. Mikä on syy, ettet halua viettää aikaa oman lapsen kanssa, vaan mieluummin ostat hoitajan?

Vierailija
6/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vain kaksi kertaa viikossa? Nainen on kotona ja antaa sinun mennä ja harrastaa? Äkkiseltään kyllä ajattelen, että vingut timanttikenkien hankaamisesta ja liian paksusta setelinipusta lompakossasi. Asiathan ovat sinulla paremmin kuin hyvin!

Mitäs jos vinkumisen sijaan osoittaisit naisellesi, miten paljon arvostat hänen äitiyttään, lapsehoitotaitoaan ja ylipäätään omistautumista perheelle? Kehut auttavat aina. Seksiä minusta on teillä paljon. Meillä oli pikkulapsivaiheessa ehkä kerran kuussa eikä todellakaan johtunut minun haluttomuudestani, vaikka väsynyt olinkin. Myös mies oli valvomisista väsynyt.

Ehdotan seuraavanlaista toimintasuunnitelmaa:

1) Yksi kehu päivässä, aito sellainen, eikä mikään valheellinen

2) Osta lahjaksi/yllätykseksi lahjakortti jalkahoitoon, manikyyriin, hierojalle, kampaajalle. Tee siis varaukset valmiiksi, jolloin niitä on pakko käyttää ja hoida sinä lasta sinä aikana. Kerran viikossa tunnin tai parin hemmottelu olisi ollut ihanaa

3) Tehkää yhdessä lapsen kanssa jotain mukavaa esim. menkää kylpylälomalle tai risteilylle. Pienen lapsen kanssa on helppo liikkua yleensä ja uusi ympäristö antaa potkua suhteeseenkin. Nainen saa samalla varmuuden siitä, että haluat olla osa teidän perhettänne ja arvostat lapsiperhe-elämää

4) Kannusta tapaamaan ystäviä tai harrastamaan säännöllisesti. Hyvä keino on houkutella naisen kaveria pyytämään häntä seuraksi esim. jumppaan. Siinä ei olla liian pitkään poissa lapsen luota, samalla näkee ystävää ja saa vielä liikuntaakin.

Ennen kaikkea koeta laskeutua sieltä pilven päältä tavallisten ihmisten maailmaan ja lopeta tekosyiden keksiminen sille, miksi sinä olet niin uskomattoman hyvä ja naisesi taas ei. Sinä et kuulosta huomaavaiselta puolisolta etkä hyvältä isältä, kun et osaa arvostaa perhe-elämäänne. Ehkä voisit keksiä itse jotakin seksielämäänne piristävää ilman, että odotat vain, että nainen tekee maagiset temput ja sinä olet aina siellä saajapuolella.

Vierailija
7/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:51"]

Itse olen pitänyt huolen siitä, että minulla on myös omaa elämää harrastusten ja kaveritapaamisten muodossa. Siten olen edelleen kiinnostava ja haluttava.

[/quote]

Siis kenelle? Minun on vaikea uskoa, että vaimosi on pitää sinua haluttavampana hoidettuaan vauvaa ja huushollia yksin sinun ollessasi jossain liesussa. Luultavasti saisit sitä seksiä ainakin kolme kertaa viikossa, jos jättäisit nyt nuo juoksut pois, leikkisit illalla kotona lapsen kanssa, siivoaisit tai kokkaisit niin, että vaimo voisi vaikka nukkua tai  ottaa pitkän suihkun/kylvyn kaikessa rauhassa. 

Vierailija
8/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kuukauden ikäistä ei hyvä äiti paljon jätä, jos ei pakko ole. Se on ikävä kyllä totuus. Hyvä äiti ymmärtää, että ensisijaisen hoitajan ja lapsen suhde on sellainen tuossa vaiheessa. Ja kasva sinä ukko isän ja aviomiehen rooliisi. Poikasi on tärkeämpi kuin sinä.

Vierailija
9/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en antaisi sulle enää edes kerran kuussa, ja sormusten sijaan haaveilisin lusikoiden jaosta.

se joka luulee olevansa kiinnostava &haluttava, ei sitä ole.

Vierailija
10/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:59"]

Itseäni pistää silmää se, että sinä maksaisit lapselle hoitajan. Mikset sinä isänä hoida lasta, jotta vaimo pääsee virkistäytymään? 

[/quote]

Olemme sopineet, että naiseni hoitaa lapsen. Voin auttaa välillä kotitöissä jne. mutta kasvatusvastuun kantaa hän. Tästä ovat kumpikin olleet koko ajan samaa mieltä. -ap

Vierailija
11/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vaikuttaa provolta...

Vierailija
12/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o what.....

Vierailija
13/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimostasi ole tullut tylsimystä. Hän vain on nykyään kiinnostunut eri asiasta kuin sinä: teidän lapsestanne. Hän on siis hyvä äiti. Sinä olet ollut vähän urpo, kun et ole mennyt muutokseen mukaan. Tämä on aika tärkeä vaihe teidän suhteessanne. Sun tehtävä on pitää se romantiikka mukana ja arvostaa naisesi äitiyttä. Ja teidän rakkauden hedelmää. ;)

Vierailija
14/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sua pian kosii, odotat vaan rauhassa.

Vierailija
15/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai alkaa VAIKUTTAA provolta... aika selvä keissi "maisterisnaisesta" saakka.

Vierailija
16/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:59"]

Itseäni pistää silmää se, että sinä maksaisit lapselle hoitajan. Mikset sinä isänä hoida lasta, jotta vaimo pääsee virkistäytymään? 

[/quote]

Olemme sopineet, että naiseni hoitaa lapsen. Voin auttaa välillä kotitöissä jne. mutta kasvatusvastuun kantaa hän. Tästä ovat kumpikin olleet koko ajan samaa mieltä. -ap

[/quote]

No, jos olette näin sopineet, niin sittenhän sinä vastasi kysymykseesi itse: Koska lapsella on näin ollen vain yksi vanhempi ja yksi ehkäpä maksava lompakko (voihan toki olla, että sopimukseennen on kuulunut, että "naisesi" myös kustantaa lapsen, mene ja tiedä), niin naisesi sitten hoitaa tämän vanhemmuuden yksin. Hoitajat eivät korvaa vanhempaa koskaan, Jos lapsella olisi kaksi vanhempaa, niin lapsi saisi tunne-elämälleen vastinetta myös silloin, kun äitinsä olisi poissa, jos hänellä olisi rakastava isä hoitamassa. Koska isää ei ole kuvioissa, on vain äidin mies, niin äidillä ei ole muuta mahodllisuutta kuin vain kökkiä siellä kotona lapsensa kanssa.

Vierailija
17/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap provoon en ota kantaa, mutta Brad Bittin arvostus nousi tuon kirjoituksen myötä :)

Vierailija
18/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on tuo vastuun epätasainen jakautuminen. Lapsi tyydyttää nyt vaimosi lähesyydentarpeen ja vie kaiken vapaa-ajan.

Jos kumminkin sopimuksesta huolimatta osallistuisit lapsen hoitoon, parisuhdekin alkaisi pelata. Saisit lapselta läheisyyttä ja vaimosi jäisi sen suhteen vähemmälle. Silloinsinun ja vaimon tarpeet kohtaavat paremmin. Samalla ymmärrät hänen arkeaan paremmin.

Muuten kannattaa varautua olemaan vuosi yksin tylsän kämppiksen kanssa ja sitten katsoa herääkö suhde henkiin vai oletteko ajautuneet erillenne.

Vierailija
19/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys. Muistan kuinka paljon jouduin valvomaan ensimmäisen vuoden. Kerran menimme konserttiin miehen kanssa, mutta koska kotiin tullessa( ja lastenhoitajan poistuessa) vastuu oli taas minun huomasin, etten jaksa. Vauva herää juuri silloin kun herää oli äiti taikka isä kuinka väsyneitä.

Vuoden kun valvoi oppi kyllä karsimaan kaiken muun kuin selviämiseen riittävän.

Eli jos nainen saa riittävästi lepoa ennen ja jälkeen menojensa niin ehkä innostuukin ja jos hoidat lasta hyvin.