Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tekee pienten lasten äideistä tylsimyksiä?

Vierailija
30.12.2013 |

Meillä on kohta 9 kk ikäinen poika ja vaikka hän on aivan mahtava tyyppi, meidän aikuisten suhde on mennyt vain huonompaan suuntaan. Maisterisnaiseni ei enää jaksa panostaa ulkonäköön eikä hänestä ole keskusteluseuraksi. Ainoa mistä voi enää puhua on maidon ostaminen ja pojan asiat. Seksiä on vain pari kertaa viikossa. Naisellani ei ole parisuhteelle enää mitään annettavaa!

Olen koettanut kannustaa häntä ulos teatteriin tai shoppailemaan tyttökavereiden kanssa mutta ei kuulemma ole varaa lapsenhoitajaan vaikka minä maksaisin! Itse olen pitänyt huolen siitä, että minulla on myös omaa elämää harrastusten ja kaveritapaamisten muodossa. Siten olen edelleen kiinnostava ja haluttava. Mielestäni samaa voisi odottaa naiseltakin. Naimisiin menosta on ollut puhetta, mutta enpä tiedä kosinnasta tätä menoa.

Muilla kokemusta tylsästä puolisosta? Koska tämä menee ohi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:59"]

Itseäni pistää silmää se, että sinä maksaisit lapselle hoitajan. Mikset sinä isänä hoida lasta, jotta vaimo pääsee virkistäytymään? 

[/quote]

Olemme sopineet, että naiseni hoitaa lapsen. Voin auttaa välillä kotitöissä jne. mutta kasvatusvastuun kantaa hän. Tästä ovat kumpikin olleet koko ajan samaa mieltä. -ap

[/quote]

Jos siis olet totta niin voin kertoa, että juuri se kasvatusvastuun kantaminen yksin on naiselle raskasta. Pian hän huomaa pärjäävänsä paremmin ilman sinua eikä kiinnostu seksistä enää ollenkaan. Veikkaan, että viimeistään kun lapsi on 3- vuotias olette eronneet.

Vierailija
22/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:51"]

Meillä on kohta 9 kk ikäinen poika ja vaikka hän on aivan mahtava tyyppi, meidän aikuisten suhde on mennyt vain huonompaan suuntaan. Maisterisnaiseni ei enää jaksa panostaa ulkonäköön eikä hänestä ole keskusteluseuraksi. Ainoa mistä voi enää puhua on maidon ostaminen ja pojan asiat. Seksiä on vain pari kertaa viikossa. Naisellani ei ole parisuhteelle enää mitään annettavaa!

Olen koettanut kannustaa häntä ulos teatteriin tai shoppailemaan tyttökavereiden kanssa mutta ei kuulemma ole varaa lapsenhoitajaan vaikka minä maksaisin! Itse olen pitänyt huolen siitä, että minulla on myös omaa elämää harrastusten ja kaveritapaamisten muodossa. Siten olen edelleen kiinnostava ja haluttava. Mielestäni samaa voisi odottaa naiseltakin. Naimisiin menosta on ollut puhetta, mutta enpä tiedä kosinnasta tätä menoa.

Muilla kokemusta tylsästä puolisosta? Koska tämä menee ohi?

[/quote]

Seksiä VAAN pari kertaa viikossa :D Itse en ole edes äiti ja seksiä en kaipaa kun max pari kertaa kuukaudessa :D Miks se seksi on niin tärkeetä? Yhdessäolo ja yhdessä hyväolo on tärkeempää kun se pakollinen 2 kertaa viikossa pano. Jospas se suhteessa hiertääkin, se pakko seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla