Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, lapset ja nukkuminen...

Vierailija
30.12.2013 |

Onko teidän miehet väsyneitä ja valittavat unen puutetta jos joutuvat yhden yön heräilemään lasten kanssa tai saavat nukkua "vain" 5 tuntia yhtäjaksoisesti? Olen itse nukkunut huonosti loppuraskauden aikana. Ja vauvan syntymän jälkeen harvoin 5 tuntia yössä yhtäjaksoisesti ja viimeiset 3 kuukautta herännyt 5-10 kertaa yössä. En siis saa nukuttua kuin maksimissaan kolme tuntia yhtäjaksoisesti ja senkin todella harvoin. Olen kohta vuoden kitkutellut näin. Miten yksi huonosti nukuttu yö voi haitata? Mies ei herää öisin lasten takia elleivät isommat sairastu. Tuntuu ihan naurettavalle, että samassa taloudessa toinen raskaana ollessaan heräilee yöt läpi ja käy töissä ja pitää jaksaa normaali arki mukisematta. Vauvan synnyttyä sama hoitaa vauvan yöheräämiset ja valvomiset. Ja kun miehen pitää yhtenä yönä tinkiä unistaan niin valittaa miten ei jaksa. Olen kuullut huhua miehistä, jotka hoitaa yölläkin vauvaa. Tai antaa joskus toisenkin nukkua aamulla pidempään. Onko sellaisia? Ja mitä he tekevät työkseen? Ja kerrotaan nyt sekin, etten pysty nukkumaan päivällä isompien lasten takia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 23:49"]Mun mies ei yksinkertaisesti HERÄÄ. jos väkisin herätän niin vihaisena nousee ylös. Herätellä saa vaikka tunnin, kylkeä kääntää ja huokailee vittuuntuneena mut siinä se. Pyysin että saisin yhtenä aamuna nukkua joululomallani niin naamasta näki että vitutti. Kysyin mikä on ongelma, kuulemma on mielikuva et joutuu herätä tosi aikaisin.

Niin joutuukin verrattuna normaaliin, kun herää lomalla 11-12 aikaan ja töihin vasta 9 jälkeen. Mä herään arkisin 6.20 ja viikonloppuisin vasta 8 jälkeen. Meen aina miehen jälkeen nukkuu, kun usein on tiskit ja pyykin ripustaminen jäänyt odottaa. Ja mua ärsyttää herätä siivoamaan. Jos en siivoo niin tiskit ja pyykit homehtuu.

[/quote]

Vittu kaikkia paskoja te kattelette. Miten ihmeessä se herää töihin, herätyskelloon? Onhan sen silloinkin herättävä vai eikö käy töissä. Mun mielestä jos tollasta paskaa sietää niin turha tulla valittamaan. Syy taitaa löytyä mamman omasta peilistä jos sietää...

Vierailija
22/23 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2013 klo 08:25"]

Meillä mä heräsin aina öisin. Mun mielestä olis ollut todella outoa, jos mies olis valvonut öisin ja mennyt vielä aamulla aikaisin töihin. Kuitenkin aika paljon fyysisesti raskaammassa työssä kuin lasten hoito kotona on. Me ratkaistiin asia niin, että mies heräs aina lauantai aamuisin lasten kanssa ja mä sain nukkua niin pitkään kuin halusin.

[/quote]

Jos luit tarkkaan, niin monessa vastauksessa myös äiti käy töissä, eikä tosiaankaan hoida lapsia kotona. Jos molemmat ovat töissä, niin on itsestäänselvää, että kumpikin vuorollaan heräilee. Viikonlopuilla ja lomilla kumpikin saa vuorollaan nukkua pitkään. Meillä on tosin sellainen järjestely viikonloppuisin ja lomilla, että minä nukun pitkään, mies herää lapsen kanssa, mutta mies tykkää nukkua päiväunet, jotka tietty saa nukkua. Minä ja lapsi ei nukuta päiväunia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa vastauksessa tulee esille kuinka nainen mahdollistaa miehen passiivisuuden. Jos nainenkin olisi yhtä ITSEKESKEINEN kuin mies niin lapset jäis heitteille. Nainen ei voi sitä olla, niin miten sitten mies??? Teidän naisten ansiosta kun annatte miehen olla sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi