Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri masennuksen takia sairaslomalla ja pomo on raivoissaan.

Vierailija
22.07.2006 |

On saanut 2 vk sairaslomaa. Pomo ei ymmärrä, että joku voi olla masentunut, hänen mielestään se ei kelpaa sairasloman syyksi. Sanoi meille muille, että parempi olis jos tämä työntekijä lähtis lätkimään tai kuolis pois, niin hänelle ei tulis aina lisää kuluja näistä sairaslomista. Kylläpä on mieli maassa muillakin työntekijöillä. Meillä vaihtuu muutenkin joka vuos pari työntekijää kuudesta, kukaan ei halua tämmösessä paikassa olla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä alalla...

Vierailija
2/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverisi masennusta. Tuollaisen pomon " alla" masentuu varmaan kokolailla helposti. Voi, kun voisitte kaikki lähteä nostelemaan mokomasta paikasta yhtäaikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on muutamia sairauksia jotka saattavat pistää minut välillä sairikselle, kiva miettiä et voiko täs töihin mennä ollenkaan.

Vierailija
4/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten masentunutta osais näytellä, jotta sais? Tukka rasvasena ja mustat pussit silmien alla?

Vierailija
5/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi yrittää saada sairauslomaa tyhmyyteen vedoten. Voisi mennä vaikka läpi...

Vierailija
6/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ymmärrän pomojen nuivan asennoitumisen noihin saikkuihin!

Vierailija
7/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja raskauksista tulee samanlaiset onnentoivotukset. Ap.

Mutta mun kohdalla tilanne on hyvä, olen vain osa-aikaisena, ei tartte joka pv paskaa kuunnella.

Vierailija
8/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 5

Vierailija
9/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikki aina sairastuu masennukseen kesäisin

Vierailija
10/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miksi kaikki aina sairastuu masennukseen kesäisin

Vierailija
11/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hemmetistä teitä omnipotentteja omahyväisiä paskiaisia oikein sikiää? Toivon todella, että aihe tulisi teille tutummaksi. Kun omaan lähipiiriin se vaka, teidän mielestä näytelty masennus iskee, voi ylemmyydentuntoinen hymy hyytyä.

Vierailija
12/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo nimimerkki itse masennusta vuosikausia sairastanut, nyt " terve"

Vierailija
13/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kyllä useat masennussaikut on vaan löhösaikkuja ja siksi kai pomosi ei usko syytä ja on raivoissaan.

Hyvä esimerkki: pikkusiskoni kaveri aloitti uudessa työssä huhtikuussa ja eikös parikymppisellä terveellä ihmisellä olekin jo selkä " paskana" heti kesäkuussa, kun oli eka helleviikko. Ei kun sairaslomalle ja biitsille makoilemaan viikoksi. Jos olisin työnantaja, olisin kyllä todella epäileväinen... ja kiukkuinen!

Vierailija
14/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Valitettavasti kyllä useat masennussaikut on vaan löhösaikkuja ja siksi kai pomosi ei usko syytä ja on raivoissaan.

Hyvä esimerkki: pikkusiskoni kaveri aloitti uudessa työssä huhtikuussa ja eikös parikymppisellä terveellä ihmisellä olekin jo selkä " paskana" heti kesäkuussa, kun oli eka helleviikko. Ei kun sairaslomalle ja biitsille makoilemaan viikoksi. Jos olisin työnantaja, olisin kyllä todella epäileväinen... ja kiukkuinen!

Vierailija
15/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten levittämiesi asenteiden ja juttujen takia juuri kukaan asiaan vihkiytymätön ei ota masennusdiagnoosia todesta. Masennusta hävetään, ei uskalleta puhua avoimesti ja lopulta huonossa tapauksessa päädytään Pietarin jututettavaksi.

Masennusdiagnoosi on diagnoosi, josta kukaan ei rintakehäänsä pöyhistele. Aika harva meistä ottaa stigman otsaansa vain löhöilyloman toivossa.

Vierailija
16/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen verran pitää luottaa siihen, että lääkärit osaa tunnistaa masennuksen ja diagnosoida sen, eikä huvikseen kirjoittele masis-diagnooseja. Herätkää!

Vierailija
17/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin itsemurhayrityksen ja yli 10 vuoden masennuksen jälkeen hain apua masennukseeni. Sain 2 kk sairaslomaa. Kädet tärisevät, lähimuisti ei toimi kunnolla, seksi ei tunnu miltään, minulla on jatkuva migreeni ja pahoinvointi ja pieninkin ponnistus tuntuu ylivoimaiselta.

Lääkärien mielestä olen vakavasti sairas. En jaksa uskoa että selviän tästä hengissä. Pomon ja ilmeisesti aika monen muunkin palstalaisen mielestä minä ja muut masentuneet ovat teeskentelijöitä. Minua suoraan sanottuna v*tuttaa tuollaiset besserwisserit jotka ovat sitä mieltä että " suurin osa masentuneista on teeskentelijöitä" .

Vierailija
18/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensin sen kaksi kk sairaslomaa ja ajattelin heti, ettei se mitään auta. Eikä auttanutkaan. Vasta puolen vuoden totaalinen lepo terapiaan yhdistettynä auttoi masennukseeni. Masennus on tosi paha sairaus. Olen sitä mieltä, että masennus sairasloman syynä on täysin pätevä. Kukaan ihminen ei voi tietää toisen mielentilasta mitään. Masennusta ei aina päällepäin näe varsinkin, jos ei tunne ihmistä kunnolla. Itsekin näytin päällepäin terveeltä vielä ennen itsariyritystäkin.

Mitä sitten, jos joku feikkaa? Mitä tahansa (melkein) muutakin sairautta voi näytellä. Älkää stressatko toisten masennuksilla, vaikkeivat ne olisi tottakaan. Tehkää omat hommanne ja olkaa iloisia, ettei teidän itsenne tartte olla sairaslomalla masennuksen takia.

Vierailija
19/19 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: myös saikulla 2kk ollut tuosta syystä

(ja siis " vain" kaks kk; saan olla onnellinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan