Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenellekään teistä käynyt näin

Vierailija
30.12.2013 |

Olen elellyt tyytyväisenä elämääni, mennyt naimisiin jo aika nuorena ja tehnyt kolme ihanaa lasta. Rakastan miestäni edelleen. Mut kolmisen viikkoa sitte tapahtui töissä jotain täysin odottamatonta: toimistolle tuli töihin nuori nainen, joka on äärimmäisen poikamainen. Luulin häntä ensin pojaksi, mutta tyttö hän onkin. Ja yhtäkkiä huomasin hänen alkavan kiinnostaa minua. Ajattelin ensin että se johtuu siitä että hän on niin poikamainen, mutta nyt huomaan olevani aivan ihastunut häneen... Olen ihan häkeltynyt asiasta. Yritän olla ajattelematta häntä mutta nytkin joululomalla odotan vain että näen hänet taas... Hän on meidän tiimissä vielä niin olen hänen kanssaan tosi paljon tekemisissä ja pelkään että hän huomaa ihastukseni... Miten hemmetissä tässä näin kävi???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:17"]Olen elellyt tyytyväisenä elämääni, mennyt naimisiin jo aika nuorena ja tehnyt kolme ihanaa lasta. Rakastan miestäni edelleen. Mut kolmisen viikkoa sitte tapahtui töissä jotain täysin odottamatonta: toimistolle tuli töihin nuori nainen, joka on äärimmäisen poikamainen. Luulin häntä ensin pojaksi, mutta tyttö hän onkin. Ja yhtäkkiä huomasin hänen alkavan kiinnostaa minua. Ajattelin ensin että se johtuu siitä että hän on niin poikamainen, mutta nyt huomaan olevani aivan ihastunut häneen... Olen ihan häkeltynyt asiasta. Yritän olla ajattelematta häntä mutta nytkin joululomalla odotan vain että näen hänet taas... Hän on meidän tiimissä vielä niin olen hänen kanssaan tosi paljon tekemisissä ja pelkään että hän huomaa ihastukseni... Miten hemmetissä tässä näin kävi???

[/quote]

Hän on rento. Yksi luonteenpiirre muiden joukossa, älä anna sen liikaa hämätä ;)

T.toinen poikatyttö (kerran jos toisenkin ukkomiehen toimesta lähestytty)

Vierailija
2/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan? Mikä ihmeen angstisten äidinkielenopettajien stalkkeriryhmä täälläkin aina jaksaa päivystää...

Vierailija
4/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 22:17"]Olen elellyt tyytyväisenä elämääni, mennyt naimisiin jo aika nuorena ja tehnyt kolme ihanaa lasta. Rakastan miestäni edelleen. Mut kolmisen viikkoa sitte tapahtui töissä jotain täysin odottamatonta: toimistolle tuli töihin nuori nainen, joka on äärimmäisen poikamainen. Luulin häntä ensin pojaksi, mutta tyttö hän onkin. Ja yhtäkkiä huomasin hänen alkavan kiinnostaa minua. Ajattelin ensin että se johtuu siitä että hän on niin poikamainen, mutta nyt huomaan olevani aivan ihastunut häneen... Olen ihan häkeltynyt asiasta. Yritän olla ajattelematta häntä mutta nytkin joululomalla odotan vain että näen hänet taas... Hän on meidän tiimissä vielä niin olen hänen kanssaan tosi paljon tekemisissä ja pelkään että hän huomaa ihastukseni... Miten hemmetissä tässä näin kävi???

[/quote]

Hän on rento. Yksi luonteenpiirre muiden joukossa, älä anna sen liikaa hämätä ;)

T.toinen poikatyttö (kerran jos toisenkin ukkomiehen toimesta lähestytty)

[/quote]

Miten ukkomiesten lähestymiset sinua kohtaan tähän liittyy? Tässähän on kyse nainen-nainen -kuviosta, ei nainen-ukkomies.

Vierailija
5/5 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä poikamaiset naiset ovat älyttömän seksikkäitä. Ei siis mitkään miehekkäät rekkalesbot, vaan nimenomaan poikamaiset, hoikat naiset. Olen onnelisessa heterosuhteessa ja miehet ne vasta ihania ovatkin. Eli en tietääkseni ole lesbo kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi