Salaista eroottista kosketusta, onko tilausta?
Hei,
Olen nuori 26v herrasmies, ihan hyvännäköinen ja jonkin verran vielä sporttinen...(en siis yli-treenattu, mutta en mikään plösökään. Olen entinen urheilija). Mitat 188cm ja 85kg.
Olen addikti naisista. Olen sinkku, mutta en halua seurustella. Vaan haluan tehdä kaikkea mitä sinulle saa tehdä. Jos haluat hierontaa, hieron sinua. Jos haluat suutelua, suutelen sinua. Jos haluat koskettelua alastomaan kroppaasi, kosketan sinua. Jos haluat seksiä, panen sinua. Kerro mitä haluat, niin katsotaan saammeko sen toteutetuksi. Olen pk-seudulla. Minua ei kiinnosta oletko naimisissa, avoliitossa, sinkku, eronnut tai muuta sellaista. Huom; en ole maksullinen enkä halua rahaa. Jos haluat oman halusi mukaista nautintoa, niin ota yhteyttä alla olevaan s-postiin. Luen sitä säännöllisesti.
Pus,
Kendrick.
Kommentit (2)
Haluaisin, että joku ottaisi mut illalla sylkkyyn ja panisi sitten oikeen kunnolla. Jälkeenpäin silittelisi sekä hyväilisi ja lähtisi sen jälkeen kotiin, kun nukahdan.
Kiinnostaa. Olen mies 50 vuotta, mutta en ole lopettanut urheilu-uraani, niin kuin sinä. Mistä tiedät varmasti, että olet naisaddikti? Oletko kokeillut miehiä vai oletko vain ennakkoluuloinen? Et halua rahaa, mutta raha rauhoittaa ja rahaa minulla on.
Kiima se sinussa jyllää. Anna sen purkautua oikeaan kohteeseen. Jo kreikkalaiset ja roomalaiset tiesivät, että vain miesrakkaus auttaa kiimaan.
Anna minulle positiivinen signaali, niin pistän tänne s-postisosoitteen, mihin kirjoittamalla kiimasi katoaa.