Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fantasiaa..

Vierailija
30.12.2013 |

Päätin kysyä nyt täältä keskustelu palstalta, kun täällä oletettavasti on samaa ikäluokkaa olevia naisia. Itse olen varattu pian 30v mies. Ja olen ollut muutaman kuukauden salasuhteessa minua vanhempaan vapaaseen yksinhuoltaja naiseen (43v). Nyt vaan on tullut ilmi että tämä nainen kiihottuu ajatuksesta päästä meille kotiin. Eli haluaa siis seksiä meidän sängyllä ja jne... Ja kyllä itseänikin se ajatus kiehtoo.. Mutta mietin todella et voinko sitä hänen haluaan toteuttaa.. Sillä pelkään että se vaikuttaisi liikaa omaan parisuhteeseeni, en tiedä miten sen jälkeen voisin olla kotona ns normaali.. Vai pystynkö unohtamaan ko. asian helpolla... Näkemyksiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä mitä ikinä voit tehdä on pettäminen. Häpeä! Jäät todennäköisesti kiinni joskus. Siinä ei ole sen jälkeen muita voittajia kuin nykyinen puolisosi joka pääsee tuollaisesta retkusta eroon.

Vierailija
2/7 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdi nyt ainakin siitä, että naisillasi on edes melkein samanväriset ja samanpituiset hiukset, ettei teiltä löydy vääränvärisiä ja -pituisia hiuksia päiväpeitolta tai jostain. Minulla on nyt se ongelma, että yhdellä naisistani on vaalea pitkä tukka, kun vaimolla on lyhyt tumma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kyllä alkoi kiinnostaa et kiihottuuko naiset oikeesti jos pääsee toisen naisen kotiin ottamaan sen toisen naisen omaa miestä?  Ei kai tämä nyt ole mitenkään yleistä?

Vierailija
4/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 15:25"]

Päätin kysyä nyt täältä keskustelu palstalta, kun täällä oletettavasti on samaa ikäluokkaa olevia naisia. Itse olen varattu pian 30v mies. Ja olen ollut muutaman kuukauden salasuhteessa minua vanhempaan vapaaseen yksinhuoltaja naiseen (43v). Nyt vaan on tullut ilmi että tämä nainen kiihottuu ajatuksesta päästä meille kotiin. Eli haluaa siis seksiä meidän sängyllä ja jne... Ja kyllä itseänikin se ajatus kiehtoo.. Mutta mietin todella et voinko sitä hänen haluaan toteuttaa.. Sillä pelkään että se vaikuttaisi liikaa omaan parisuhteeseeni, en tiedä miten sen jälkeen voisin olla kotona ns normaali.. Vai pystynkö unohtamaan ko. asian helpolla... Näkemyksiä?

[/quote]

Omasta kokemuksesta voin neuvoa että jätä hyvä veli se vaan sinne fantasialaatikkoon! Fantasiat on helvetin hyviä olemassa mutta ei niitä kaikkia tarvii toteuttaa. 

Vierailija
5/7 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

must tuntuu että oikeesti tääl oo naisia kertomassa pettämisfantsuistaa tms muistakaan vaan miehet esiintyy naisina saaden ehäk naisii innostuun ja kokoeileen

Vierailija
6/7 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 08:39"]

Itseäni kyllä alkoi kiinnostaa et kiihottuuko naiset oikeesti jos pääsee toisen naisen kotiin ottamaan sen toisen naisen omaa miestä?  Ei kai tämä nyt ole mitenkään yleistä?

[/quote]

Mä en ainakaan halunnut missään nimessä mennä miehen kotiin, enkä halunnut miestä mun kotiini, vaan panot hoidettiin hotellissa jne.

Mulle riitti että sain siltä naiselta miehen lainaan, minusta miehen kotiin meneminen ja siellä naiminen olisi ollut kammottava loukkaus.

Vierailija
7/7 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä päästä naista kotiisi. Usko mua se on tuhoisa tie..

N 40v.