Naiset, mikä piste teille on paras?
Kommentit (16)
Suolen perällä, vain isolla meisselillä!
Klitoriksen oikea sivu, siitä on elämäni orkut irronneet. Noista luettelon pisteistä a ja g ovat yhtä ihanat. Niiden nautinto on niin erituntuista kuin klittaorkut, että en osaa orkuksi sanoakaan. Ihanaa ja tyydyttävää kyllä tasaisemmin. G-pistenautinto ihanan 'paineistettua' ja vetistä ;) . Klitasta tulee huippu, kirkas ja ihana, portaittain sykäyksin laukeaminen.
Odotakaa; kyllä tänne tulee mies/miehet, jotka kertovat mistä se nautinto napsahtaa! Saatatte yllättyä, mutta miehet sen päättävät. :D
Miehet saavat vain yhdestä ja samasta paikasta, Pillusta!
Öö. En edes tiedä, mitä noi on. Klitoriksen pään tiedän ja G-pisteen, mutta noi muut???
Ei kai mikään noista toimi yksinään.
M62
Vierailija kirjoitti:
M62
Huonot on sulla tiedot; kyllä ihan klitoriksella saa j´helposti orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Odotakaa; kyllä tänne tulee mies/miehet, jotka kertovat mistä se nautinto napsahtaa! Saatatte yllättyä, mutta miehet sen päättävät. :D
Naiset ovat erilaisia. Osa saa helpommin klitoriksen päästä, osa klitoriksen sisäisistä osista. Minulle ainakaan orgasmi yksin ei ole tae nautinnosta. Tarvitsen myös peniksen liikkeen pillussani.
Olen alkanut epäilemään, että vaimolla on oikeasti poikkeuksellinen pillu. Silloin kun hän kiihoittuu kunnolla on pakko saada kalua sisäänsä. Eilenkin nuolemalla ja sormettamalla saatu orgasmi oli vain esilämmitystä. Pillu jäi jannittyneeksi odottamaan kalua. Pillu pohjalla on varmaan joku nappi mikä laukausee träpin kiinni. Vähän niiinkuin kihokki (lihansyöjäkasvi) sulkee hyönteisen sisäänsä. Kai se on jonkinlaista vaginismia, kun pillu supistuu ja puristuu tahattomasti kalun ympärille. Nuorempana oltiin monesti aina vaimon orgasmin aikana nalkissa. Välillä puristus oli niin kova, etten pystynyt laukeamaan ennen kuin orgasmi oli ohi. Vaimo osaa kyllä puristella tietoisestikin, mutta silloin jännittyy vain emättimen suu renkaan tavoin.
Luulisin, että vaimolla on paras kohta pillun perällä joka laukaisee träpin.
Vaginismista tai penis capturesta puhutaan aina negatiivisesti, mutta meistä tuo on tuntunut taivaalliselta molemmista.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M62Huonot on sulla tiedot; kyllä ihan klitoriksella saa j´helposti orgasmin.
Kaikki noista pisteistä kiihottavat nimenomaan klitorista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan mulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan mulla.
Tietenkin voi olla, että osalla on kauempana itse emättimestä, eikä se joka kohta kaikille tietenään ole nautinnollinen. Itselle esim g-piste tai klitoriksen pää eivät ole kovin nautinnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan mulla.
Nimenomaan kiihottavat. Klitoris on iso elin. Kaikki nuo pisteet stimuloivat klitorista.
Klitoriksen vasen sivu.