Miten puolisosi pokasi sinut tai sinä hänet?
Kommentit (10)
Otin suihin häneltä ja kaveriltaan aseman vessassa. Siitä se sitten lähti.
Eksää jahtasin puoli vuotta, bileistä bileisiin, ennen kuin lämpeni mulle. Oltiin siis samaa kaveriporukkaa ja ihan suorin sanoin aina tein kiinnostustani ilmi. Se oli jo koko kaveriporukassa yleinen vitsikin, että olen ihastunut kyseiseen poikaan. Lopulta se poika sitten antoi periksi ja oltiin yhdessä aika tasan vuosikymmen.
Kaveri pokasi miehen baari illan jälkeen, lähettiin jatkoille ja käskin sitten tuon miehen hoitamaan jonkun kaverin minulle sinne. Siitä se sitten lähti :D nyt on perhe, koti ja se perus setti yhdessä tehty.
Tutustuttiin opiskelujen kautta. Mun mies aina vitsailee, että tein häneen vaikutuksen yhden sanakirjan takia.
Sanoin tuntemattomalle ohikulkijalle moi... Elämäni suuri rakkaus❤️
3 vuotta yhdessä ja edelleen
Miehet hoitaa kyllä pokaamisen, itse en ukkojen perässä roiku.
Irc-galleriassa paineli eräs yö satunnaista ja sieltä pomppasi mun hassuttelukuvani Tiimarin vappulasit päässä. Siittä sitten vissiin heräsi mielenkiinto :D 13 vuotta oltu yhdessä.
Veljen häissä morsiamen serkku pokasi minut. Haki tanssimaan, oltiin yhdessä koko ilta ja lähdettiin lopulta samaan osoitteeseen. Yhdessä melkein 15 vuotta.
Sanoin suoraan, että tykkään ja suudeltiin. Tätä edelsi pitkä flirttailu mun puolelta, mutta mies ei tajunnut vihjeitäni. :D Yhdessä 13v.