Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehityshäiriö tai vastaava vika

Vierailija
30.12.2013 |

Nyt palaa taas käpy niin paljon. Heräsin yöllä WC-hätään, ja TAAS oli pöydällä juusto, makkara, levitteet ja sinappi. Appivanhempien vierasmajassa olemme, ja tulin sisällä käymään keskellä yötä.

Millainen aikuinen ihminen ei osaa laittaa ruokatavaroita jääkaappiin? Ihme etteivät ole kuolleet ruokamyrkytykseen kun kaikki ruuat makaavat pöydällä JOKA JUMALAN KERTA sen 4-6 tuntia, jos minä en niitä ole tunkemassa takaisin jääkaappiin. Ei mene mulla vaan yhtään mitenkään jakeluun tuon asian vaikeus.

Appivanhemmat ovat kuudenkymmenen, työssäkäyviä ihmisiä.

"Jaa, en nyt ajatellut että se WC-pönttö pitäisi paskahädän jälkeen vetää"

"Ai että polttoainetta pitää lisätä tankkiin että se jatkaa toimimistaan? No enpä olisi uskonut"

Aivan samanlaisesta asiasta minun mielestäni kyse. Kuitenkin paskat katoavat pöntöstä, ja autot jatkavat kulkuaan tässä taloudessa.

AAARGH! :D Voi helvetin perse että osaa ottaa päähän. Ja minä en voi noille idiooteille ärähtää. Puolisonikin on niin saamaton.

Joo'o, ei niillä mitään vammaa tai dementiaa ole. Ollut samanlaista jo 15 vuotta. Riepoo vaan niiiiin paljon. Onneksi käydään täällä harvemmin kuin kerran vuodessa kun asutaan niin kaukana.

Tekisi mieli oikein pilaantunutta ruokaa laittaa kaappiin niin että saisivat kunnon paskotaudin. Jos oppisivat siitä? Ärsyttää niin älyttömästi. Yksikin aamu heräsin kun joku rasvapurkki oli ollut sen 12h keittiön pöydällä. En koskenut siihen tavaraan enää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävän suuri osa ihmisistä on typeryksiä.

Vierailija
2/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittavat ruokaa, niin helposti ovat nekin kermakastikkeet ja kaikki pöydällä sen 4-6h jos niitä en laita pois. Ei viitsi aina niitä syödä jos ei tuoreeltaan niihin kajoa. Lämmintä maitoa aina löytyy pöydältä.

Joop, ei ole mun asiani eikä elämäni. Minua vain ällöttää niin paljon, enkä voi käsittää miten aikuiset ihmiset eivät noinkin yksinkertaista perusasiaa elämässä hallitse.

Ja, eivät ole suuren ajattelutyön ihmisiä; päässä eivät pyöri sinfoniat tai suuret kirjailijat tilaa ja ajatustyötä viemässä. En käsitä mihin se aivokapasiteetti menee. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin olisi nälkä, mutta ei paljoa huvita tehdä voileipiä kusilämpimien juuston ja levitteen kanssa. Leikkeleitä onneksi on muitakin kuin tuo paketti. Ärrh, menen aamiaiselle johonkin huoltoasemalle. Jos tekisin oman rasian jääkaappiin missä pitäisin niitä omia eväitä.

Ihan oikeasti - ei se jääkaapillekaan tee hyvää koko ajan viilentää niitä lämpimiä ruokia. Joulukinkkukin taisi olla kellon ympäri pöydällä jouluaterian jälkeen. Aivan läpilämmintä laatikoiden ja rosollien kera.

Jepjep, minä olen tässä se paha. Pitäisi olla kiitollinen että ottavat kotiinsa, eivät ole loputtomasti elämässämme, jaada-jaada-jaada... Samalla periaatteella ei lapselleensakaan saisi koskaan suuttua mistään asiasta. Ja edelleenkin - minä en ole asiasta narissut kuin puolisolleni.

Vierailija
4/4 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin alapeukuista vetää vain yhden johtopäätöksen - täällä on muitakin vajakkeja joita ei ruokatavaroiden kylmäketju kiinnosta.

Olisi mukava saada niitä kommenttejakin eikä pelkkiä alapeukkuja. Kai se on vaan minussa se vika. Typerää toitotusta ja ärsyyntymistä. Taitaa vajakki olla AP itse.

ap