Herkullinen ja helppo maissilastudippi, osaa tehdä jokainen.
Osta:
1 purkki salsaa
1 purkki chiliä, pavuilla tai ilman
1 Sulatejuusto
Laita kattilaan ja kuumenna keittolevyllä niin kauan, että juusto sulaa, sekoita usein.
Siinä se sitten olikin.
Mausteista tulee noista chilistä ja salsasta ja sen vahvuisia kuin valitset. Nyt vaan tekemään.
Juuri syön ja tekee mieli nuolla astiakin puhtaaksi, ettei mene yhtään hukkaan. Voi käyttää kuumana tai antaa jäähtyä. Jos jää syömättä, voi lopun laittaa jääkaappiin.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 03:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 03:54"]
juu niin meilläkin on montaa plaatua täällä ulkomailla (ihan oikeasti,asun portugalissa :D ) mutta salsa, chili, sulatejuusto..kaipaisi kyllä vähän lisäselvennystä jos aiot jotain reseptiä suositella. T: nr 6
[/quote]
Tuollaisen ohjeen sain ihan itse ja sillä mennään. En osaa kertoa sen tarkemmin, meillä nuo on ihan selkeitä nimiä noille kullekkin asialle. Jos sanoo, että osta kaupasta purkki chiliä, salsaa ja suletejuustoa, ihmiset osaa juuri ne ostaa. Ei ole niin tarkka ohje, että menis pilalle vaikka osta eri tuotetta kuin joku toinen.
ap.
[/quote]
okei, ostan salsaa eli persiljaa, sitten chiliä eli chilipippureita,jalapenoa....voinko valita värin itse? ..sulatejuustoa hmm..keso? Ei se on raejuustoa ruotsiksi..olisko philadelfia..ei sekään oo lähellä sulatejuustoa...ihan oikeasti en tiedä mitä tarkoitat tuolla ohjeella! Nr 6 edelleen
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 04:06"]
juu niin meilläkin on montaa plaatua täällä ulkomailla (ihan oikeasti,asun portugalissa :D ) mutta salsa, chili, sulatejuusto..kaipaisi kyllä vähän lisäselvennystä jos aiot jotain reseptiä suositella. T: nr 6
[/quote]
Tuollaisen ohjeen sain ihan itse ja sillä mennään. En osaa kertoa sen tarkemmin, meillä nuo on ihan selkeitä nimiä noille kullekkin asialle. Jos sanoo, että osta kaupasta purkki chiliä, salsaa ja suletejuustoa, ihmiset osaa juuri ne ostaa. Ei ole niin tarkka ohje, että menis pilalle vaikka osta eri tuotetta kuin joku toinen.
ap.
[/quote]
okei, ostan salsaa eli persiljaa, sitten chiliä eli chilipippureita,jalapenoa....voinko valita värin itse? ..sulatejuustoa hmm..keso? Ei se on raejuustoa ruotsiksi..olisko philadelfia..ei sekään oo lähellä sulatejuustoa...ihan oikeasti en tiedä mitä tarkoitat tuolla ohjeella! Nr 6 edelleen
[/quote]
Jos ei kuvakaan auta, en tosiaan osaa auttaa enempää. En tunne mitään suomalaisia merkkejä ja nuo nyt on mitä ohje sanoo.
ap.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 04:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 04:06"]
[/quote]
ap.
[/quote]
[/quote]
Jos ei kuvakaan auta, en tosiaan osaa auttaa enempää. En tunne mitään suomalaisia merkkejä ja nuo nyt on mitä ohje sanoo.
ap.
[/quote
huoh. Jos laitoit ohjeen suomalaiselle vauvapalstalle niin olisi ehkä voinut ajatella että mietitään suomesta saatavia tuotteita. Itse en ole asunut suomessa 15 vuoteen mutta philadelphia ei kyllä ole sulatejuustoa nähnytkään. ja salsa..siis mikä salsa, onko suomessa joku peruskastke nimeltän salsa? Ja chili pavuilla tai ilman..silloin pitäisi laittaa ohje siihen 'chiliin pavuilla tai ilman' Sekoitukseen..okei sori tää saivartelu, tein itse juuri vastaavaa dippiä Mutta tuli tehoiluvaihe päälle..6
Ai toi chili onkin vaan jotain purkki-chili con carnea ja sulatejuustokin on ihan vaan tuorejuustoa eikä sulatejuustoa ollenkaan. Mahtaa olla melkoista mössöä. Ei herätä ainakaan meikäläisen ruokahalua.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 02:57"]
Osta:
1 purkki salsaa
1 purkki chiliä, pavuilla tai ilman
1 Sulatejuusto
Laita kattilaan ja kuumenna keittolevyllä niin kauan, että juusto sulaa, sekoita usein.
Siinä se sitten olikin.
Mausteista tulee noista chilistä ja salsasta ja sen vahvuisia kuin valitset. Nyt vaan tekemään.
Juuri syön ja tekee mieli nuolla astiakin puhtaaksi, ettei mene yhtään hukkaan. Voi käyttää kuumana tai antaa jäähtyä. Jos jää syömättä, voi lopun laittaa jääkaappiin.
[/quote]
nimimerkillä elopaino 142kg ja jonkun dipin syönyt
http://www.onegoodthingbyjillee.com/wp-content/uploads/2013/12/chili-salsa-dip-4.jpg
tuossa kuvat jos ne auttaa.
ap.