Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin viimein provoilun ilon!

Vierailija
30.12.2013 |

Niin makeat iltanaurt saa pienestä, viattomasta provoilusta että :)

Kiitos!

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä omat hyvät puolensa. Menikö läpi vai arvasiko joku provoksi?

Vierailija
2/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:50"]

On siinä omat hyvät puolensa. Menikö läpi vai arvasiko joku provoksi?

[/quote]

Ei oikeastaan kumpaakaan, vaan oli hauskaa nauraa provosoituneiden ihmisten kommenteille. Kuin puhuisivat pikkulapselle :D luulisin että suurinosa tajusi provoksi  mutta koki tarvetta "valistaa". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huolestua vielä koska kyllä tuosta voi vielä alemmaskin vajota.

Vierailija
4/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:46"]

Kiitos!

[/quote]

Stringiperse?

Vierailija
5/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:54"]

Kiitos!

[/quote]

Stringiperse?

[/quote]

Eipä ole se mun aloittamani :)

ap

Vierailija
6/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se juttu provoiluissa tarkalleen ottaen on mikä tuottaa siinä hyvää mieltä? Mua ihan kiinnostaa, koska en ole itse löytänyt provoilun iloa vielä ja haluaisin ymmärtää mitä se on mitä siitä saa.

Vierailija
7/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "kaikki naiset ovat huoria?" :-D

Vierailija
8/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin raskaaksi siskoni miehelle? Se persesekstaileva syväkurkku?

Vierailija
9/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:56"]

Mikä se juttu provoiluissa tarkalleen ottaen on mikä tuottaa siinä hyvää mieltä? Mua ihan kiinnostaa, koska en ole itse löytänyt provoilun iloa vielä ja haluaisin ymmärtää mitä se on mitä siitä saa.

[/quote]

Väärin :D

Ja nyt menen nukkumaan, voitte jäädä arvailemaan :)

ap

Vierailija
10/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristää duunarin päivää?

Vierailija
11/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä veikkaan että vallan tunne. Mistä suoraan voi päätellä että kyseisestä on provoilijalla niin suuri puute, että täysin naurettavakin tilaisuus kokea vallan tunnetta käytetään jos sellaista on saatavilla edes jotenkin. Mikään ei ole niin helppoa kuin provosoida ihmisiä.

Vierailija
12/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hups tuli väärä lainaus x) Mutta tosiaan tähän mennessä kaikki arvailut väärin.

ap

Vierailija
13/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttären kuukautiset?

Vierailija
14/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

[/quote]

Huomasin kyllä että otit ilon irti. 

Paitsi että kunnon hyvään provoiluun kuuluu hyvä maku. HYVÄN provoilun tarkoitus on herättää keskustelua puolesta ja vastaan, ei pahoittaa kenenkään mieltä. Provoillakaan ei voi mistä tahansa, ei ainakaan tyylikkäästi.

Joten parempi ehkä onkin että menet tältä illalta nyt nukkumaan ja yön yli levättyäsi miettisit uudelleen..

Vierailija
15/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:59"]

[/quote]

Mä veikkaan että vallan tunne. Mistä suoraan voi päätellä että kyseisestä on provoilijalla niin suuri puute, että täysin naurettavakin tilaisuus kokea vallan tunnetta käytetään jos sellaista on saatavilla edes jotenkin. Mikään ei ole niin helppoa kuin provosoida ihmisiä.

[/quote]

Näin mäkin luulen. Siksi onkin huvittavaa, että provoilija on aina riittävän tyhmä mennäkseen siihen harhaan että hän on se joka jekuttaa muita ja muut "lankeaa provoon". Todellisuudessa ne muut provoavat todennäköisesti vastaan, ja vaikka kaikki eivät niin tekisikään ei provoilija voi koskaan tietää, kuka vastaajista on tosissaan ja kuka puolestaan jekuttaa häntä. Silti provoilija aina kuvittelee, että hän on se suuri jekuttaja. Tyhmä kun on. Toisaalta tyhmät on usein onnellisempia, kun he ovat itsekritiikin puuttumisen vuoksi niin autuaan tyytyväisiä itseensä.

Vierailija
16/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:58"]

[/quote]

Väärin :D

Ja nyt menen nukkumaan, voitte jäädä arvailemaan :)

ap

[/quote]

Siis voi ei, mä en varmaan saa nyt unta kun mä vaan mietin että mikä se oli, mikä se oli... Sen verran tärkee juttu mulle kaiken kaikkiaan tämä. Ja uskon, että tosi monelle muullekin.

Vierailija
17/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisat lukijat. Teille on juuri metaprovoiltu.

Metaprovoilu on provoilua provoilusta. Kun palstalla on niin paljon provoilua että myös provoilusta voi jo uskottavasti provoilla niin se ei ole hyvä asia. Ainakaan niille siis, jotka eivät halua nähdä palstalla vielä enemmän provoilua.

Älkää vastatko provoilijoille ja poistattakaa metaprovoilut heti kun sellaisia näette.

Vierailija
18/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu on yllättävän vaikeaa. Mä olen onnistunut siinä vain silloin, kun kirjoitan jostain oikeasta asiasta kärjistetysti. Teen niin aina, koska ei ketään kiinnosta platkut jutut.

Provosoin siis tarkoituksella herättääkseni keskustelua puolesta ja vastaan, ja en oikeastaan juuri naureskele vastauksille, vaan otan ne opiksi. Provoksi minut paljastaakin lähinnä se, että jossain keskusteluissa joku aina pimahtaa - ja se on toki lystikästä.

AVlla ihmiset osaavat aika hyvin tulkita tekstiä - itse asiassa todella hyvin. Ainoa mikä täällä rasittaa on iänikuinen provohuutelu kaikissa ketjuissa. Who cares.

Vierailija
19/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee paikalle joku, jonka täytyy yrittää vaikuttaa kaikkein nokkelimmalta ;) Ikään kuin muut eivät tajuaisi.

Provoilu ja provoilua koskeva provoilu, samaa shaibaa kaikki.

Vierailija
20/20 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskakuski miehen ammattina jota häpeät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi