Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoikaa mulle iltapalat/illallinen uudeksi vuodeksi

Vierailija
29.12.2013 |

Iso seurue, nälkäistä porukkaa. Yleensä olen miettinyt helppouden vuoksi jotain, mikä innostaa myös lapsia - eli mennyt yhdellä kattauksella. Tai pöytä on ollut niin runsas, että on varmasti jokaiselle jotain. Mutta nyt on budjetti se tiukin kriteeri. Perhettä kohdannut takaisku on heikentänyt tilapäisesti taloutta ja nyt joulun jälkeen ei haluaisi tuhlata yhtään enää.

Olen siis valmis joustamaan kattausten määrästä. Lapsille oma ja aikuisille oma. Vaikka ei nyt silti ihan pelkkiä hodareita lapsillekaan ehkä. Tätä kahta kattausta puoltaisi myös se, että omista lapsista peräti kaksi on jotenkin nyt rytminsä kanssa niin sekaisin, että heidät laittaisin mielelläni ajoissa nukkumaan myös juhlatilanteessa. Eli lasten pöytä heti alkuun, raketit nopeasti ja lapset pian nukkumaan. Sitten aikuisten pöytä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, täällä tulee yleensä aina hyviä penninvenytysohjeita, mutta nyt mä olisin eka kertaa sellaisia vailla

Vierailija
2/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syödään ainakin pitsaa, mutta meitä onkin vain meidän perhe.

Kai sitäkin voi tehdä itse paljon ja suht edullisesti, tosin juusto ehkä aika kallista.

Onko tarkoitus ihan istua syömään vai lähinnä joku pöytä mistä voi hakea naposteltavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juustokaan välttämättä tule kalliiksi. Kuubassa juustona käytettiin kondomeja, jotka sulivat pitsan päälle. Huhusivat jopa, että kyseessä olivat käytetyt kondomit.

Vierailija
4/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea nelosella, kiitos. Jos mennään kahdella kattauksella, niin kaikille saadaan järjestymään istumapaikka, muuten ei.

Vierailija
5/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tortilloja, hodareita, pizzaa, tortillalasagnea tai muuta helppoa lapsille. Lisäksi salaatteja, joita voi tarjota sekä lapsille että aikuisille + aikuisille sellaista ruokaa, josta itse pidätte tai pelkkää naposteltavaa. Lehti/torttu/voitaikinasta saa tehtyä edullisia annospaloja tai sitten ruokaisa piirakka.

Vierailija
6/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyä perunasalaattia tai paellaa. Edullista ja herkullista.