Unelmaduunia Australiassa
Onko kukaan katsonut sarjaa?
Onko nykyajan nuoriso ihan oikeasti noin lapasia kuin Linda ja Ninja? Miten voi olla noin pihalla kaikesta, ja epäkohteliaita ja kiittämättömiä?
Ja mikään työ ja paikka ei ole "heitä varten". Mitä ihmetta?
Kommentit (89)
Siis mikä tää juttu eträ pitää itkeä aina jos ei mene kuten suunnitteli tai ei se työ ollu niin kivaa?Tavallista eömäähän se vaan.
Eikai se itku sitä muuta miksikään, lapsellista touhua vaan.
Ihmettelin suuresti, etteikö aussissa ole rukkasia, kun pimu paljain käsin niitä kananraatoja käsittelee.
Salmonella ja lintuinfluenssa tulee kaveriksi.
9.12. jaksossa olikin sitten biletystä enemmänkin. Huhhuh... Lindalla lievästi vauhti päällä.
Linda oli huono valinta ohjelmaan ihan hänen elämäntilanteensa takia. Henkisesti aika rikki.
Samaistun paljon tuohon Ninjaan. Olen kipuillut nuorena ihan samoin sosiaalisten odotusten ja ulkopuolisuuden tunteen kanssa. En minäkään vars.yksinäinen ollut, mutta yksinolon tunne porukassakin oli/on varsin tuttua ainakin, jos on vieraita porukassa. Ninja on mun lemppari, jaksaisi nyt vaan tsempata!
Lindassa on yksi hauska juttu: hersyvä nauru, sellainen kikatus. Tulee vähän joka väliin. Hän on hyvin kaksijakoinen ihminen. Varsinainen vamppi ulkomuodoltaan ja olemukseltaan sekä teoiltaan, sitten kuitenkin hyvin herkkä henkisine juttuineen. Joogat, ravistelut ja sisäisen harmonian etsiminen. Kuitenkin häntä on aina vaikea nähdä maatalouden tekijänä.
Kylläpä ihmisluonto on utelias... Rupesi aivan kamalat kiinnostamaan, mihin se Lindan sisko on niin nuorena kuollut. Surullista.
Iidassa tökki joku. Koko ajan antoi jotenkin ymmärtää olevansa parempi kuin muut ja tietoisesti haluaa ärsyttää toisia. Päsmää. Ja mollaa toisia. Olisi rasittavaa tuntea hänenlaisensa.
Olen menossa jaksossa 6 ja mielikuvat tytöistä ovat muuttuneet. Ensin ajattelin Iidasta samoin kuten monessa aiemmassakin kommentissa oli kirjoitettu: tuo omia näkemyksiään aggressiivisesti ja haastaa perhettä. Mutta, hän on itse asiassa lopulta kaikkein asiallisin ja reippain tyyppi! Vaikka joutui aloittamaan olonsa järkyttävässä läävässä, siivosi reippaasti ja nauroi päälle. Hänen arvonsa poikkeavat monilta osin omistani, niin silti tulisin varmaan hänen kanssaan parhaiten juttuun. Voisin ikäni puolesta olla helposti hänen äitinsä. Olen kyllä itsekin innokas väittelijä ja saatan haastaa ihmisiä joissakin tilanteissa.
Myös Riikka vaikuttaa fiksulta, vaikka vaihtoikin aivan turhaan työpaikkaa hyvinpalkatusta hommasta. Loput kaksi ovat kyllä jotenkin tyhjäpäisen oloisia.
Ida on kovin hankea. Melko röyhkeä muita kohtaan. Haistattelee ja tuomitsee kaikki muut. Syyttää kaikkia muiden tuomitsemisesta
Mutta itse tuomitsee tiukasti kaikki edes kuuntelematta tai näkemättä.
Naureskelee muiden uskolle ja pitää itseään kaikessa muita parempana.
Ainoa noista tytöistä joka oikeasti ärsyttää.
Miksi Iida kiroilee jatkuvasti, inhottavaa seurata piip.....piip...ääntä. Jos olevinaan fiksu, jättäisi kirosanat pois. Hävettää, vaikka ei ole itse läsnä hänen seurassaan.
Iida vaikuttaa ilkeältä ja vaikealta ihmiseltä. On olevinaan niin suvaitsevainen, mutta ei itse suvaitse erilaisia ihmisiä ja arvoja ollenkaan ja haastaa riitaa, puhuu ilkeästi ja ärsyttää tahallaan muita.
Kiusasi myös sitä toista työntekijää (olisiko ollut Sunny nimeltään). Kyseinen työntekijä vaikutti vähän reppanalta ja erikoiselta, mutta ei se oikeuta haukkumiseen kameroiden edessä. Törkeää tuotannonkin puolesta, että tyttöä kuvattiin ja otettiin Iidan selän takana haukkumiset mukaan ohjelmaan.
Kävi sääliksi Lindaa. Vaikuttaa mukavalta ja kiltiltä, mutta hänellä on ongelmia tunteidensa kanssa ja on aika hukassa. Ei silti mikään ihme kun niin traaginen tapahtuma käynyt vasta vähän aikaa sitten.
Aika "Vuoden selvänäkijä" toi 9. jakson meedio. Linda kertoo heti alussa, että sisko kuoli vuosi sitten. Selvänäkijä alkaa höpötellä/kaivella tietoa: "Olitko pieni kun pikkusiskosi kuoli?"
Jotenkin näkee miten Suomessa on totuttupääsemään helpolla.
Iida on harvinaisen ilkeä ja ankea ihminen. Täysin itsekeskeinen ja kohtelee muita kuin roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näkee miten Suomessa on totuttupääsemään helpolla.
Ketkä on, ketkä ei. Tämä sarja ei ole mikään objektiivinen läpileikkaus nuorisosta.
ei ole, vaikka samankaltainen onkin.