yhdyntä ei tunnu miltään
Olen 36v nainen. Tajusin yks päivä että voihkin ja ähkin yhdynnässä vain silkasta tottumuksesta. Ei se nyt siis pahalle tunnu mutta ei hyvältäkään. Tunnen ihan selvästi liikkeet sisälläni eli löysyydestä ei ole kyse.
Se tunne ei vain ole mitenkään erikoinen.
En ole koskaan saanut o:ta yhdynnässä, muuten kyllä.
Olen 20 vuotta vain teeskennellyt ooh ja aah. Aika hassua oikeastaan:)
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sun vaimosi. Voi ei. sun vaimos ei edelleenkään ole kaikki naiset.Joten ole ihan siellä missä olet, ja pysykkin mieluiten siellä jerra 62 m.
mutta anteeksi.
jerra 62 m?? On mitä??
Herra m62?
En ole kirjoittanut tähän ketjuun yhtään mitään. Ihan turhaa kun tuo yksi raivoaa koko ajan. Ei ole minun ongelma, jos ei tunne mitään.
M62
Jeee nyt vasta päästään kunnolla vauhtiin!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan palatakseni asiaan ja antaakseni hieman perspektiiviä asiaan. Minä en tunne vaginassa mitän oikeastaan. Glitoriksella kyllä, mutta sekin tarvitsee piiiiitkän ajan jotta laukean. Mieheni on tehnyt paljon töitä aaian eteen mutta ei vain saa minua laukeamaan. Tilanne, minä koen huononmuutta naisena koska olen näin "vaikea" ja huono naisena. Mieheni taas kokee huononmuutta kun ei saa tuotettua minulle kunnon nautintoa. Tämä asia on ihan oikeasti arka ja herkkä aaia joillekkin. Olisi mukava jos aikuiset ihmiset osaisivat keskustella rakentavasti tai haukkumatta. Myös se, että tulee tähän ketjuun kertomaan miten haluaa kovaa kalua koska tuntuu niin hyvältä on kuin hieroisi paskaa toisen naamaan. Tämä on kuitenkin keskustelu palsta jossa pitäisi olla aikuisia ihmisiä. Tästä ketjusta toivoin että saan vinkkejä ja apuja omaan/meidän ongelmaan. Pyydän!!
Minulla ei ainakaan kova kalu auta tuollaiseen kerta pyysit enkä halua paskaa kenenkään naamaan. Kannattaa vain pysyä miehen vieressä ja odottaa oikeaa hetkeä.
Joskus on vaikeaa löytää oikeaa ja sitä oikeaa hetkeä mutta kyllä se palkitaan silloin kuin löytää. ;)Mutta kun se kalu ei tunnu miltään!! Onko se oikeasti niin vaikea tajuta??? Ei auta pysyä miehen vieressä jos ei tunnu miltään..haloo
Haluatko apua että miehesi kalu tuntuisi paremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan palatakseni asiaan ja antaakseni hieman perspektiiviä asiaan. Minä en tunne vaginassa mitän oikeastaan. Glitoriksella kyllä, mutta sekin tarvitsee piiiiitkän ajan jotta laukean. Mieheni on tehnyt paljon töitä aaian eteen mutta ei vain saa minua laukeamaan. Tilanne, minä koen huononmuutta naisena koska olen näin "vaikea" ja huono naisena. Mieheni taas kokee huononmuutta kun ei saa tuotettua minulle kunnon nautintoa. Tämä asia on ihan oikeasti arka ja herkkä aaia joillekkin. Olisi mukava jos aikuiset ihmiset osaisivat keskustella rakentavasti tai haukkumatta. Myös se, että tulee tähän ketjuun kertomaan miten haluaa kovaa kalua koska tuntuu niin hyvältä on kuin hieroisi paskaa toisen naamaan. Tämä on kuitenkin keskustelu palsta jossa pitäisi olla aikuisia ihmisiä. Tästä ketjusta toivoin että saan vinkkejä ja apuja omaan/meidän ongelmaan. Pyydän!!
Minulla ei ainakaan kova kalu auta tuollaiseen kerta pyysit enkä halua paskaa kenenkään naamaan. Kannattaa vain pysyä miehen vieressä ja odottaa oikeaa hetkeä.
Joskus on vaikeaa löytää oikeaa ja sitä oikeaa hetkeä mutta kyllä se palkitaan silloin kuin löytää. ;)Mutta kun se kalu ei tunnu miltään!! Onko se oikeasti niin vaikea tajuta??? Ei auta pysyä miehen vieressä jos ei tunnu miltään..haloo
En tarvitse sinun apua!! Usko jo!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja sun vaimosi. Voi ei. sun vaimos ei edelleenkään ole kaikki naiset.Joten ole ihan siellä missä olet, ja pysykkin mieluiten siellä jerra 62 m.
mutta anteeksi.
jerra 62 m?? On mitä??
Herra m62?
En ole kirjoittanut tähän ketjuun yhtään mitään. Ihan turhaa kun tuo yksi raivoaa koko ajan. Ei ole minun ongelma, jos ei tunne mitään.
M62
😀
Yksi tarjoaa afrikkalaista kun suomimies ei tunnu miltään. Siinä on meidän suuomimiesten ratkaisut asiaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta anteeksi.
jerra 62 m?? On mitä??
Herra m62?
M62
😀
Meno senkun yltyy... :)
No huhhuh!!
Käytän pientä kaluani kusemiseen ja runkkaamiseen, joten en valitettavasti voi auttaa teitä ketjun naiset tässä ongelmassanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon.
Onkohan kalun koolla YHTÄÄN MITÄÄN merkitystä, tuntuuko naisesta miltään?? Mietin vaan....
Ootte te kyllä saanut tässä ketjussa asiat niin umpisolmuun ettei kukaan saa sitä enää auki
Jos nainen saa ne orgasmit, mutta mies ei - niin eipä kyllä irtoa sympatiaa miehelle. Oma tilanne juuri tämä, 6 orkkua putkeen mutta että edes kädellä minun hoitelu loppuun ei kiinnosta. Itsekkäitä naisia on paljon liikeellä, ei partnerista olla kiinnostuneita kunhan kovan kullin löytää omakse ilokseen.
Suomalaiset naiset tuollaisia, muissa maissa mitä olen matkaillut ja kohtaamisia on ollut - kyllä on erilaista, intiimimpää, läheisempää, lämpimämpää.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kalun koolla YHTÄÄN MITÄÄN merkitystä, tuntuuko naisesta miltään?? Mietin vaan....
Ei ole..ei mitään vaikutusta. Jos ei tunnu miltään ei tunnu, siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Ootte te kyllä saanut tässä ketjussa asiat niin umpisolmuun ettei kukaan saa sitä enää auki
Ja ongelma edelleen ratkaisematta... ne, joilla yhdyntä on nautinnollinen, eivät uskalla siitä kertoa ja sitten jää tämä toinen joukko, joka yrittää ratkaista asiaa, mutta ei se täällä ratkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh aah tuntuu niin hyvältä, nyt tulee!! Muistakaa voihkia vielä
Juuri näin ja nainen ei saanut sessiosta mitään. Mies sai tyydytyksen, kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan
Naisen on sanottava miehelle että haluaa jatkaa vielä miehen laukeamisen jälkeen. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Olen vaimolleni sanonut muutaman kerran että kertoo jos jäi yhtään vajaaksi, niin hoitelen kyllä mielellään loppuun asti. Kertaakaan ei ole mitään sanonut. 25 vuoden aikana olen ainoastaan kerran saanut sormettaa vaimolle orgasmin sen jälkeen kun olen itse lauennut. Silloinkin se taisi olla kyllä jo toinen tai kolmas.
Oikeasti? Siis naisenko täytyy kertoa miehelle että haluaa orgasmin? Asia, minkä luulisi olevan samanlainen itsestäänselvyys kuin miehen oragasmi.
Kyllä näin on. Ainakin tämän palstan mukaan
No näköjään.
En yhtään ihmettele miksi on haluttomia naisia.
Ja silti miehet ei ymmärrä..
Ei.
Tappaa loputkin halut jos mies ei oma-aloitteisesti tee asialle mitään. Orgasmin saa jokainen tehtyä itsekin halutessaan mutta seksin tarkoitus on että molemmat saa orgasmin, kyselemättä.
Mitä siitä seksistä saa jos vielä sen jälkeen täytyy itse tyydyttää itsensä jos mies ei sitä tee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ongelma edelleen ratkaisematta... ne, joilla yhdyntä on nautinnollinen, eivät uskalla siitä kertoa ja sitten jää tämä toinen joukko, joka yrittää ratkaista asiaa, mutta ei se täällä ratkea.
Hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh aah tuntuu niin hyvältä, nyt tulee!! Muistakaa voihkia vielä
Juuri näin ja nainen ei saanut sessiosta mitään. Mies sai tyydytyksen, kääntää kylkeä ja alkaa nukkumaan
Naisen on sanottava miehelle että haluaa jatkaa vielä miehen laukeamisen jälkeen. Miehet eivät ole ajatuksenlukijoita. Olen vaimolleni sanonut muutaman kerran että kertoo jos jäi yhtään vajaaksi, niin hoitelen kyllä mielellään loppuun asti. Kertaakaan ei ole mitään sanonut. 25 vuoden aikana olen ainoastaan kerran saanut sormettaa vaimolle orgasmin sen jälkeen kun olen itse lauennut. Silloinkin se taisi olla kyllä jo toinen tai kolmas.
Oikeasti? Siis naisenko täytyy kertoa miehelle että haluaa orgasmin? Asia, minkä luulisi olevan samanlainen itsestäänselvyys kuin miehen oragasmi.
Kyllä näin on. Ainakin tämän palstan mukaan
No näköjään.
En yhtään ihmettele miksi on haluttomia naisia.
Ja silti miehet ei ymmärrä..
Ei.
Tappaa loputkin halut jos mies ei oma-aloitteisesti tee asialle mitään. Orgasmin saa jokainen tehtyä itsekin halutessaan mutta seksin tarkoitus on että molemmat saa orgasmin, kyselemättä.
Mitä siitä seksistä saa jos vielä sen jälkeen täytyy itse tyydyttää itsensä jos mies ei sitä tee?
Hohhoijaa jo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon.
Oletko kokeillut strap-onia mieheesi jos hän saisi anaali orgasmin tai oletko kysynyt jos hän on valmis sellaiseen?
10 % naisista saa orgasmin pelkällä yhdynnällä (ei erillistä klitoriksen stimulaatiota). Onko sitten 90 % naisista viallisia VAI 90 % miespartnereista huonoja, pienimunaisia vai muuten viallisia?
Kyllä se niin vain on, että tämän palstan mukaan ainoa oikea naisen orgasmi munalla nussimalla hankittu ja lypsävä. Mikään muu lantionpohjan tykyttely ei ole orgasmi ollenkaan.
T. n45 palstaillut pari viikkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon.
Oletko kokeillut strap-onia mieheesi jos hän saisi anaali orgasmin tai oletko kysynyt jos hän on valmis sellaiseen?
Niin miehelle lisää orkkuja ja nainen jää edelleen ilman. Miten voit olla noin tollo
M62