g: käytätkö kasvo maskia ruoka kaupassa
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen republikaani.
Kyllä, koska olen republikaani sekä arvokonservatiivi. Olen käyttänyt keväästä asti.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, koska olen republikaani sekä arvokonservatiivi. Olen käyttänyt keväästä asti.
N44
Olet feikkirepublikaani jos et seuraa Trumpin ja Valkoisen talon esimerkkiä.
Käytän koska ei siitä ainakaan mitään haittaa ole.
Ap... YHDYSSANAT!
Muuten en vastaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ap... YHDYSSANAT!
Muuten en vastaa. :)
sun vastausta ei kukaan täys järkinen kaipaa
ap
Ruokakaupassa ei ole mitään steriiliä leikkausalia eikä leikattavaa potilasta tai rakennustyömaan pölyjä, siellä ei myöskään ole pakollista lähikontaktia suljetussa tilassa. Koronavirukseen maski ei auta.
En, sen sijaan kuljen sepalus auki jotta kusenhaju levittyy vapaasti. Go Trump!
Ap sinun älykkyys osa määräsi tuntuu olevan todella matala yhdys sana virheistäsi päätellen.
En käytä eikä täällä käytä kukaan muukaan. Pikkukylä missä ei tartuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap sinun älykkyys osa määräsi tuntuu olevan todella matala yhdys sana virheistäsi päätellen.
älä sä mulle ala tai poistatan sun viestin
Mene ap kouluun, vai oletko etäopetuksessa.
Vaikutat ekaluokkalaiselta.
En käytä. Minulla on kauppalista, kerään ostokset, maksan (miel itsepalvelukassa) ja poistun.
En hengaile ja haahuile pitkin käytäviä. En tuki kärryillä käytävää ja jää vaihtamaan kuulumisia tuttavien kanssa.
En ole vielä käyttänyt, mutta ajattelin alkaa nyt käyttämään. Bussissa olen kyllä maskia pitänyt, koska se on paljon pienempi tila.
En käytä nyt enkä tulevaisuudessa.
Käytän, ei täälä vaasassa enää kehtaa mennä kauppaan ilman maskia. Kauppareissulla tulee vastaan yleensä 2-5 ihmistä ilman maskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Et oo ikinä tehny noi
Kyllä. Olen käyttänyt jo yli kuukauden, eli siitä lähtien kun maskinkäyttösuosituksesta alettiin puhua.
Hassua muuten että Cittarissa jo noin joka toinen käyttää maskia, Tokmannilla muutama mutta rautakaupassa (Bauhaus) ei kukaan muu kuin minä.