Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravitsemustieteen perusopinnot avoimessa yliopistossa?

Vierailija
29.12.2013 |

Olen monta vuotta haaveillut ravitsemuksen opinnoista. Nyt bongasin avoimessa yliopistossa sellaisen alkavan. Ja kiinnostaisi hakea. MUTTA....

Onko kellään kokemusta alasta/opinnoista? 

Jos käy avoimessa ainoastaan perusopinnot 25op (tutkintoon ei ole mahdollisuutta opiskella), niin mitä mahdollisuuksia on hyödyntää opiskeluja? Tällä hetkellä olen ihan eri alalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Helsingissä? Muakin kiinnostaisi. Viimeksi ei ainakaan löytänyt kun katsoin.

Vierailija
2/3 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä kyllä. ja verkko-opiskeluna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:49"]

Olen monta vuotta haaveillut ravitsemuksen opinnoista. Nyt bongasin avoimessa yliopistossa sellaisen alkavan. Ja kiinnostaisi hakea. MUTTA....

Onko kellään kokemusta alasta/opinnoista? 

Jos käy avoimessa ainoastaan perusopinnot 25op (tutkintoon ei ole mahdollisuutta opiskella), niin mitä mahdollisuuksia on hyödyntää opiskeluja? Tällä hetkellä olen ihan eri alalla.

[/quote]

Riippuu ihan alasta ja mitä teet. Jos ei liity mitenkään nykysiin töihisi, niin menee varmaan sivistyksen puolelle. 

Asiasta ihan toiseen, jos AP tai muut ovat kiinnostuneita opiskelemaan jotain tiettyä alaa ja osaavat englantia, niin isoilla amerikkalaisyliopistoilla (oikeilla huippu-sellaisilla) on valtavat tarjonnat kursseja netissä ilmaseksi. Tutkintoja noilla ei saa suoritettua, mutta kaikki niihin vaadittavat kurssit löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän