Oletko mennyt joskus nukkumatta töhin? Miten meni työpäivä?
Kommentit (18)
Olen. Olen myös ollut töissä kaksi vuorokautta putkeen nukkumatta. Välillä väsytti.
Voi voi. Joka maanantai. Sitä joutui nuorenpien kanssa mallintamaan monilla mallinnusohjelmilla. Olin liian vanha. Olisi kannattanut irtisanoutua. Meni hermot. Ideas, Catia, Solidworks, Inventor, Primas, E-Matrix, Solid pdm, Agile, Alma.
Olen joskus mennyt töihin tunnin yöunien jälkeen ja ihan hirveää oli, hikoilutti ja oksetti, muisti takkuili.
Tämä siis aikana, jolloin kärsin unettomuudesta, eikä minulla ollut vielä nukahtamislääkkeitä.
Festarit Joensuussa ja otin sieltä illan viimeisen junan. Istumapaikalla nuokuin sen minkä pystyin, kotona Helsingissä kävin pari tuntia nukkumassa ja sitten töihin. Toiste en ole tuota tehnyt.
Olen, yhden päivän jaksaa jos ei tule erikoista kuormitusta.
Menen usein 4-5 tunnin unilla töihin. Olo on kamala. Mut ihan normihommaa näin keski-ikäisenä.
Vaikka kuinka monta kertaa. Olo oli ihan hirveä, epätodellinen ja välillä meinasin nukahtaa väkisin. Nykyään minulla on unettomuuteen Ketipinor.
Yövuoron jälkeen on montakin kertaa pitänyt jäädä aamuvuoroon, kun joku on sairastunut, eikä ole ollut sijaista.
Koko työikäni menin parina päivänä viikossa täysin nukkumatta. Hyvin meni. Vilkas työ, ei väsyttänyt. Nyt eläkkeelläkin valvon viikossa useamman yön, enkä koskaan ole osannut nukkua päivällä. Ei ole katastrofi, vaikkei nukukaan. Autoa en kyllä aja silloin, pyörää kylläkin.
Jatkuvasti. Ei ongelmaa. Vasta 2 valvottua vuorokautta alkaa tuntua.
Nuorena , rakastuneena ei juuri nukuttu. Onneksi oli 70- luku ja piristyspillerit.
Pakko oli mennä vaikka ei uni tullu. Heräsin siis aamu seiskan pintaan eikä päiväunet tullu ja yövuoro oli edessä. Töistä sitten kun pääsin seuraavan aamuna klo 7, nii kotiin nukkumaan kun olin ollu hereillä 25 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Yövuoron jälkeen on montakin kertaa pitänyt jäädä aamuvuoroon, kun joku on sairastunut, eikä ole ollut sijaista.
Hoitoalalla ihan normisettiä. Samalla tavalla iltavuoron jälkeen joutuu usein jäämään yövuoroon, kun yökkö onkin sairastunut.
Sen verran kiireisiä työvuorot kyllä on, että ei ehdi väsymystään miettimään, kun työ imaisee mukaansa.
Olen monesti. Olen tosi huono nukkumaan ja jos joku asia vaivaa, en saa unta. Olo on krapulainen ilman unta ( ja ilman sitä juomista )
40v 2-4h yöunilla. Pakko vaan sinnitellä, eihän tuollaisen takia voinut olla poissa.
Olen. Heräsin aamulla viideltä ja lähdin töihin, ilta seitsemältä tulin kotiin, lähdin sairasta lasta viemään päivystykseen, sieltä meidät kehoitettiin sairaalaan. Sairaalan pihaan saavuttiin noin puoliltaöin, kolmelta lapsi otettiin osastolle, minä lähdin pala kurkussa kotiin. Kotona kävin vain vaihtamassa vaatteet ja nappasin banaanin evääksi ja töihin. Töitä tein 4h ja lähdin kotiin. Pomo järjesti mulle sijaisen. Kotona kävin suihkussa ja söin. Siitä takas sairaalaan. Seuraavaksi yöksi sain huoneen sairaalahotellista. Valvoin putkeen siis 40 tuntia.
Harvassa työpaikassa taitaa olla hyväksyttävä syy saikkupäivälle ettei saanut yöllä unta, eli pakkohan se vaan jaksaa.
Lähes nukkumatta, eli parin tunnin unilla ja työpäivä meni normaalisti, tosin iltapäivästä väsytti ja yritin piristää itseäni kahvilla. Lisäksi töiden jälkeen oli muita velvollisuuksia hoidettavana ja silloin väsytti jo tosi paljon.