Raskaustesti kuvan kanssa; onko joku saanut samanlaisia haamuja, vaikka ei ole raskaana?
Kyseessä siis apteekin ultra-testi. Raskaus olisi hyvin epätodennäköinen, mutta mahdollinen. Kuvasta hieman lisätty kontrastia. Olen hieman shokissa ja pääsen hakemaan uusia testejä ylihuomenna, joten kokemuksia kaivataan.
Onko siis joku saanut tällaisia haamuja/viivanpaikkoja kyseisellä testillä olematta kuitenkaan raskaana? Menkat myöhässä 2 päivää, mikä tosin on itselle vielä suhteellisen normaalia.
Linkki kuvaan: https://aijaa.com/gOtkRI
Kommentit (14)
Ns. vääriä negatiivisia tuloksia voi saada, mutta positiivinen tulos on kyllä yleisesti ottaen aina oikea tulos.
Raskaana olet ainakin nyt. Alussa tietysti voi keskeytyä helposti. Itsellekin kävi niin et viiva oli mut sit ei enää ollutkaan vaikkei mitään oireilua tullut "keskenmenosta".
Tuula on ainakin saanut. Ja jos muistan oikein niin raija myös.
Jep. Kyllä sulla selvästi on hcg:ta elimistössä. Ei tuohon luuten viivaa tule. Eli joko olet raskaana tai olet ollut hetkellisesti raskaana.
Sen verran haalea viiva, että joko raskaus on todella alussa tai sitten hedelmöittynyt munasolu on ehkä vain hipaissut kohdun seinämää eikä kiinnittynyt?
Kiitos vastauksista, en ole aiemmin nähnyt testeissä mitään, vaikka testiajasta olisi kulunut aikaakin. Nyt siis tuli tuota haaleampi, melkein olematon viiva testiajan sisällä ja vahvistui tunnin sisään tuollaiseksi, vaikka ohjeiden mukaanhan tuosta ei enää edes ”saisi” katsoa.. 😐
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista, en ole aiemmin nähnyt testeissä mitään, vaikka testiajasta olisi kulunut aikaakin. Nyt siis tuli tuota haaleampi, melkein olematon viiva testiajan sisällä ja vahvistui tunnin sisään tuollaiseksi, vaikka ohjeiden mukaanhan tuosta ei enää edes ”saisi” katsoa.. 😐
Mullekkin käynyt niin ja silti ollut raskaana. Onnea raskauteen, sitä ainakin aluksi tarvitaan. Pari pv niin viiva selkeämpi.
Positiivisia virheitä ei käytännössä noista testeistä tule, toki usein raskaus voi mennä kesken ja jos se on hyvin alussa, niin ei sitä edes huomaa. Eli lääkäriin menisin.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kyllä sulla selvästi on hcg:ta elimistössä. Ei tuohon luuten viivaa tule. Eli joko olet raskaana tai olet ollut hetkellisesti raskaana.
Sen verran haalea viiva, että joko raskaus on todella alussa tai sitten hedelmöittynyt munasolu on ehkä vain hipaissut kohdun seinämää eikä kiinnittynyt?
Niin tai sitten haaleaa viivaa selittää ihan se, että raskaushormonia on eniten virtsassa juuri aamulla.
- eri.
Olen saanut kerran yhden haamun ja kaksi negaa. Ja haamu oli tuota hieman selkeämpi. Ultrassa varmistettu, en ollut raskaana. Testit on 99% varmoja, eli ei täysin satavarmoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut kerran yhden haamun ja kaksi negaa. Ja haamu oli tuota hieman selkeämpi. Ultrassa varmistettu, en ollut raskaana. Testit on 99% varmoja, eli ei täysin satavarmoja.
Kyseessä on tod.näk. ollut sitten kemiallinen raskaus, eli siittiö on hipaissut munasolua ja hcg on hetkellisesti sitten ollut koholla ja näkynyt positiivisena tuloksena.
Vierailija kirjoitti:
Osattiinko ultrassa siis sanoa, että et myöskään ole ollut raskaana? Voiko ne sulkea varhaisen keskenmenon pois?
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osattiinko ultrassa siis sanoa, että et myöskään ole ollut raskaana? Voiko ne sulkea varhaisen keskenmenon pois?
-AP
Olen eri, mutta noin alussa raskautta kuin sinulla ei ultrassa vielä näy mitään.
Selvä, kiitos taas.
En vaan voi millään uskoa tätä. Kahvin juominen on alkanut tänään oksettaa ja jostain syystä hampaiden pesu eilen illalla, oon ajatellut että kuvittelen vaan, tai että johtuu tästä tilanteesta..
- Edelleen shokissa oleva AP
Kyllä taidat raskaana olla. Ei siihen tule mitään viivaa jos ei ole raskaana.