Peppuseksin haluamisprosenttisi juuri nyt?
Kommentit (101)
Nyt on kyllä näitä AV:n anaaliseksikeskusteluja luettuani sellainen kuumotus että 100 prossaa! Huh huh! Toivottavasti vakkaripano vastaa viesteihin tai sitten tämän puuman täytyy vain mennä baariin hakemaan joku kaunis poika!
100%!!! Voi kun saiskin tällä hetkellä.
0.
Entä, jos siirtymisen sinne sinne seksiosioon? Siellä tää kysymys olisi relevantimpi. klikkaa seuraavaan palstaan siis.
Uskokaa nyt ettei sinne kuulu työntää mitään ylimääräistä.
95% Koskaan en ole kokeillut. Tekisi mieli kokeilla :)
60%.. haluttaisi kokeilla, mutta pelottaa mahdollinen kipu (olen pienikokoinen ja miehelläni on melko paksu) eikä mies ole edes kovin innostunut testaamaan tätä :D
Ehkä 50%. Voitaisiin heittää illalla kolikkoa. :)
Kyllä se on täälläkin täysi 0 nyt ja aina. En halua roikkuvaa reikää riesakseni vanhana, onneksi mies samaa mieltä ei homohommat kiinnosta. Upeaa seksiä saman miehen kanssa riittänyt jo muutama vuosikymmen eikä kyllästytä!
30% Sain viikonloppuna ensimmäistä kertaa sormea pyllyyn seksin aikana ja oli taju lähteä nautinnosta! Ehdottomasti aion kokeilla lisää.
-300%. En pidä siitä tunteesta, kun anukseen työnnetään mitään, edes sormea varovasti. Se tuntuu pelkästään oudolta ja epämiellyttävältä. Lisäksi mulle on tullut peräpukama, jota en todellakaan halua ärsyttää.
45 %... haluista. Tosin nyt ei tee mieli seksiä muutrnkasn. Anaaliseksi on upeaa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:37"]
0, nyt ja aina.
[/quote] Tämä vei jo sanat suustani, aivan sanasta sanaan. Pannaan sitten paremmaksi: miinus sata, nyt ja aina.
Nolla. Sulkijalihas pettää ja tulee köntsät housuihin:s
-600 000. Ei vaan kiinnosta lainkaan moinen. En nauti.
Kun minulla ei ole peppureikää, niin vastaus on nolla.