Peppuseksin haluamisprosenttisi juuri nyt?
68%! Nam!
Kommentit (101)
Nyt on kyllä näitä AV:n anaaliseksikeskusteluja luettuani sellainen kuumotus että 100 prossaa! Huh huh! Toivottavasti vakkaripano vastaa viesteihin tai sitten tämän puuman täytyy vain mennä baariin hakemaan joku kaunis poika!
0.
Entä, jos siirtymisen sinne sinne seksiosioon? Siellä tää kysymys olisi relevantimpi. klikkaa seuraavaan palstaan siis.
60%.. haluttaisi kokeilla, mutta pelottaa mahdollinen kipu (olen pienikokoinen ja miehelläni on melko paksu) eikä mies ole edes kovin innostunut testaamaan tätä :D
Kyllä se on täälläkin täysi 0 nyt ja aina. En halua roikkuvaa reikää riesakseni vanhana, onneksi mies samaa mieltä ei homohommat kiinnosta. Upeaa seksiä saman miehen kanssa riittänyt jo muutama vuosikymmen eikä kyllästytä!
30% Sain viikonloppuna ensimmäistä kertaa sormea pyllyyn seksin aikana ja oli taju lähteä nautinnosta! Ehdottomasti aion kokeilla lisää.
-300%. En pidä siitä tunteesta, kun anukseen työnnetään mitään, edes sormea varovasti. Se tuntuu pelkästään oudolta ja epämiellyttävältä. Lisäksi mulle on tullut peräpukama, jota en todellakaan halua ärsyttää.
45 %... haluista. Tosin nyt ei tee mieli seksiä muutrnkasn. Anaaliseksi on upeaa.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 19:37"]
0, nyt ja aina.
[/quote] Tämä vei jo sanat suustani, aivan sanasta sanaan. Pannaan sitten paremmaksi: miinus sata, nyt ja aina.
Kun minulla ei ole peppureikää, niin vastaus on nolla.