Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään kokemusta lipooman poistosta?

Vierailija
08.10.2020 |

Kuinka kipeä leikkaushaava oli? Entä saitko sairaslomaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua pelotella, mutta kaverilla poistettiin hartian alapuolelta golfpallon kokoinen ja sitä ei lekuri pystynyt kunnolla edes puuduttamaan. Verisuonia vaurioitua sisällä paljon ja toipuminen kesti pari kuukautta, oli kuulemma aika hanurista.

Toisilla varmaan helpompiakin tapauksia.

Vierailija
22/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en halua pelotella, mutta kaverilla poistettiin hartian alapuolelta golfpallon kokoinen ja sitä ei lekuri pystynyt kunnolla edes puuduttamaan. Verisuonia vaurioitua sisällä paljon ja toipuminen kesti pari kuukautta, oli kuulemma aika hanurista.

Toisilla varmaan helpompiakin tapauksia.

Apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poistatatte lipoomia, jos ne eivät ole tulehtuneita?

Minullakin on ja en ole edes tajunnut, että se kannattaisi poistaa saatikka että se voisi tulehtua. 

Vierailija
24/26 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kädessä allin kohdalla pienen pähkinän kokoinen lipooma. Oli helppo poistaa. 5 pientä tikkiä. Parani nopeasti. Ei ollut mitään kipuja.

Vierailija
25/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistatatte lipoomia, jos ne eivät ole tulehtuneita?

Minullakin on ja en ole edes tajunnut, että se kannattaisi poistaa saatikka että se voisi tulehtua. 

Koska ne kasvaa. Mulla on suuri lipooma seläsä, joka painaa jotain hermoa olkapäässä. Olisimpa tajunnut aikaisemmin, että siellä on lipooma, olisin säästynyt paljolta tuskalta.

Vierailija
26/26 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että itse leikkaushaava on kovin kivulias. Minulta on poistettu ihoa jalasta eikä se tuntunut jälkikäteen juuri yhtään kipeältä.