Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koululaisten joululoma aivan liian pitkä!!

Vierailija
29.12.2013 |

Hulluksi täällä kotona tulee, kun ei ole varaa matkoille mihinkään lähteä, ei risteilylle tms, ei ole sukulaisia joiden luona vierailla, lapsia ei kiinnosta kavereidensa kanssa ulkoilla (ei nekään siis ulkoile) tms kun tuo sääkin ihan paskaa, märkää paskaa lumetonta paskaa. Ja pimeää, koko päivän aamusta alkaen pimeää kun niin pilvistäkin koko ajan. 

Ja vielä toinen kokonainen vko jäljellä+ seur ma, huokaus :/

Juu ja on pelailtu pöytäpelejä, on käy leffassa, on syöty ulkona, on katsottu leffaa Netflixistä, on saunottu, käyty kävelyretkillä, leivottu, shoppailtu jne. Silti!!!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta missä ihmeessä olette töissä te, jotka pidätte 3-4 viikon loman jouluna? ? Ei normaalisti ole aikuisille mahdollista tuollainen.

Vierailija
22/27 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa etelän lämmössä tekee ihan hyvää keskellä pimeintä talvea. Olistte jättäneet yhden lapsen tekemättä, niin teillä olisi hyvin varaa reissata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v tyttö täällä :), Mulla on loma 2vk ja 3pvä :))

Vierailija
24/27 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/27 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/27 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:37"]

Ei ainakaan kannata totuttaa lapsia siihen, että vanhempi toimii ohjelmatoimistona, joka järkkää jotaikin koko loman ajaksi.

[/quote]

Niin ja onneksi noista kakaroista pääsee kohta eroon. Muutama vuosi enää ja ovat 16 v ja sitten voi ne potkaista ulos asumaan yksin-. Sitten saa viettää lomat rauhassa, ahhhhhhh

Vierailija
27/27 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on turha kuvitella, että voi tuoda mun luo joskus jotain vitun lapsenlapsia hoidettavaksi lomalla. Huh, kun jaksais tämän loman lusia loppuun kattoen noita.

En voi ymmärtää mammoja, jotka uhraa itsensä lapsille ja ensin ilolla on omien lasten kanssa ja sitten haalii lapsenlapsia hoidettavaksi.

Ei ihme, jos mies jättää, kun ollaan niin kiinni lapsissa.