Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojallani huono arvostelukyky..?

Vierailija
27.01.2014 |

Poikani on ekaluokkalainen,. Hänellä on pari mukavaa poikaa kavereina samalta luokalta. Samalla luokalla on kaksi "häirikköpoikaa", joiden kaveri oma poikani kuumeisesti haluaisi olla. Oma lapseni tyrkyttää itseään heidän seuraaan, jonka takia nämä kaksi sitten kurmuuttavat häntä. Heittivät pipon ja hanskat vesilätäkköön, pitivät päätä lumihangessa...Nämä on pari juttua jotka tiedän. Tästä huolimatta mun poika haluis olla heidän kaveri, en ymmärrä !! Kun sillä on kivojakin kavereita, niin miks ??? Ei hän osaa selittää, toivoo vaan että jonain päivänä nämä kaks olis sen kavereita ja vähättelee näitä pahoinpitelyjä.

Mä en toivo sellasta lainkaan, nämä kaks varastelee kaupasta ja kuulin että olivat pyytäneet rahaa joltain samalla luokalla olevalta tytöltä.

Osaako joku selittää mistä tässä on kyse, mä en äitinä tätä pysty käsittämään...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallista se on, että tietyllä tapaa "luokan kingien" kanssa halutaan olla kavereita, vaikka nämä olisivat vähän pahiksiakin. Kai ne vaan on jännittävämpiä jotenkin kuin rauhallisemmat lapset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla