Näin helpolla keinolla tiputin painoa n. 15 kg
Yksinkertaisesti: pienensin annoskokoa! Pikkuhiljaa kun sen tekee niin siihen tottuu, ei tarvitse kärsiä nälästä. Syö vähän, ei täyteen, mut niin ettei käänny nälkään. Kokeilkaapa laihduttavat! Huomasin et helposti syö ennemmän ku on tarvetta jos ei tohon oikein kiinnitä huomiota. Saa herkutellakin tolla dietillä. Ja hyvällä mäihällä voi säästää rahaakin. Nyt olen normaalipainoinen, en laiheliini mutta tällaisena tykkään itsestäni! Ja mies tykkää tosi paljon ;)
Kommentit (4)
Näin minä olen tiputtanut liki 30kg: laskemalla kaloreita. Päivässä 4 ateriaa, joiden kalorimäärä on 300kcal ja tarvittaessa viidentenä välipala 100-200kcal. Lisäksi tänän jälkeen olin Nutrilett-dieetillä.
Ikävä kyllä paljon on lihottu takaisinkin, mutta aloitan uudelleen.
Hyvä!
Ottakaa läski tästä mallia, että saadaan teidät pois katukuvasta.. Häpeän teitä..
Suklaan syömisestä: luopuminen ei ole mahdotonta, vaikka haasteellista onkin.
Neloselle vinkki: niitä pisteitä on kolme. Kolme. Häpeän, ettet osaa kirjoittaa.
Jaa, no ei toimi mulla kun syön muutenkin pieniä annoksia :( Mun pitäis päinvastoin alkaa syödä oikeaa ruokaa, sekin on yllättävän vaikeaa kun on tottunut olemaan pitkiä aikoja syömättä, ja syömään vaan jonkun jugurtin tai vähän suklaata kerrallaan. Tuo annoskoon pienentäminen olisikin helppoa.
T:130kg