Kannattaako sekaantua, onko mahkuja?
Olen töissä kaupassa tosi hyvällä alueella jossa käy n. kolme-neljäkymppinen mies usein asiakkaana. Mies on super seksikäs, flirttailee aina kassalla minulle ja moikkaa ja hymyilee jos törmätään hyllyjen välissä. Vaimonsa on ylipainoinen ja jotenkin aneeminen. Mies käy melkein joka päivä yksin ostamassa tupakkaa jolloin yleensä juttelee jotain vähäsen. OIen 25v, timmissä kunnossa ja kauniiksi kehuttu. Kannattaisiko antaa miehelle puhelinnumero tai jotain?
Kommentit (52)
Hmm. Aapee vastailee itselleen?
Mikä Porvoolainen kauppa on kyseessä ja mitä tämän tekaisu sulle antoi?
Ei kai kenenkään ajatusmaailma ihan noin kamala voi olla? Paljon kysymyksiä, mutta tykkäät näköjään vastailla, jopa itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Ööö ja vaimon ulkonäkökin piti haukkua, miksi? Sillä vaimolla voi kuules tyttö olla sellasia taitoja, joista sinä et vielä tiedä 😉
Vaikkapa moraali :)
Pane toki toisen naisen miestä ja tule sitten tänne ulisemaan, kun se jätti.
Vierailija kirjoitti:
Ööö ja vaimon ulkonäkökin piti haukkua, miksi? Sillä vaimolla voi kuules tyttö olla sellasia taitoja, joista sinä et vielä tiedä 😉
Kerroin vain että mun mielestä ne on epäsopivan näköinen pari ja ehkä siksi mies voi etsiä uutta!
Olet ilkeä ihminen ja siitä syystä miehen vaimo on tasokkaampi kuin sinä.
Vaimo on luultavasti paljon koulutetumpi, älykkäämpi ja hauskempi kuin sinä. Sellainen todellinen laatunainen, joka otetaan puolisoksi ja jota palvotaan vaikka vuodet toisi kiloja tai ryppyjä.
Sinunlaisiasi voidaan ehkä heikolla hetkellä panna, mutta muuhun et kelpaa kuin reiäksi.
Etsi tasoistasi valkoroskaseuraa, jos puolisoa haaveilet saada.
Miehen kirjoittama provo... miten ihmeessä te meette näihin insellijuttuihin halpaan kerta toisensa jälkeen??? :D :D
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama provo... miten ihmeessä te meette näihin insellijuttuihin halpaan kerta toisensa jälkeen??? :D :D
No mikä tästäkin nyt tekee miehen kirjoittaman?
Unelmien skenaario: Ukko on hirveän otettu sinun lähestymisestäsi ja aloittaa kiihkeän salasuhteen sinun kanssasi. Vaimo ei saa koskaan tietää.
Vaihtoehtoinen skenaario: Ukkoa ei kiinnosta salasuhde, mutta vaimo saa tietää lähestymisyrityksesi ja ottaa joka tapauksessa herneet nenään. Ukko joutuu vähintäänkin vaihtamaan lähikauppaa, etkä näe häntä enää.
Surkein skenaario: Ukko itse pöyristyy moisesta häiriköinnistä ja tekee valituksen pomollesi. Saat huomautuksen epäasiallisesta käytöksestä työpaikalla, minkä jälkeen toimiasi aletaan tihrustaa suurennuslasilla ja etsiä syytä seuraavaan huomautukseen.
Vierailija kirjoitti:
Unelmien skenaario: Ukko on hirveän otettu sinun lähestymisestäsi ja aloittaa kiihkeän salasuhteen sinun kanssasi. Vaimo ei saa koskaan tietää.
Vaihtoehtoinen skenaario: Ukkoa ei kiinnosta salasuhde, mutta vaimo saa tietää lähestymisyrityksesi ja ottaa joka tapauksessa herneet nenään. Ukko joutuu vähintäänkin vaihtamaan lähikauppaa, etkä näe häntä enää.
Surkein skenaario: Ukko itse pöyristyy moisesta häiriköinnistä ja tekee valituksen pomollesi. Saat huomautuksen epäasiallisesta käytöksestä työpaikalla, minkä jälkeen toimiasi aletaan tihrustaa suurennuslasilla ja etsiä syytä seuraavaan huomautukseen.
Unelmien skenaario olisi että hän haluaisi kunnon suhteeseen, ettei homma jäisi salasuhteeksi. Mutta joo, kyllähän toi vika pelottaa. Ja tämä on ilmeisesti kaikkein lähin kauppa heille, en ole nähnyt mihin taloon menevät, mutta arvelen kyllä.